فیلرهای صورت

پاسخ به کنجکاوی شما در مورد حجم دهندگان صورت (فیلرها)

پاسخ به سوالات شما در مورد حجم دهندگان صورت

فیلرهای صورت

شاید روزی شما هم…

اگر سریال “زنان خانه دار واقعی” را دیده باشید، در مورد آنچه پزشکی به عنوان حجم دهنده پوستی می شناسد، این تصاویر را حتما دیده اید: یک متخصص پوست و یا جراح زیبایی یکی از این مواد را به طور مستقیم به چین و چروک گوشه چشم، خطوط لبخند، و یا دیگر چین های صورت تزریق می کند. تقریبا بلافاصله، چین و چروک ها هموار، چین پیشانی ناپدید، و گونه حجیم می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما واقعیت چیزی بیشتر از اینها است، حال اگر هنوز با چین و چروک صورت میسوزید و میسازید و به متخصص نمی روید و کنجکاو هم هستید، بهتر است اطلاعات پایین را بخوانید:

دو نوع اصلی حجم دهندگان

به طور کلی حجم دهنده پوستی به دو دسته تقسیم می شود: طبیعی و ترکیبی/مصنوعی

مواد طبیعی شامل محصولاتی است که با اسید هیالورونیک، یا ماده حجم دهنده پوست صورت و لب دربدن، ساخته می شود. نمونه این محصولات: Restylane/رستیلن، Perlane/پرلن، و Juvederm/جوودرم. کلاژن نیز ماده ایی طبیی است که از پوست خالص گاو (و یا پوست انسان) ساخته می شود. همچنین چربی طبیعی خود شما،که از دیگر بخشهای بدنتان براشته می شود، را می توان برای خلاص شدن از خطوط به صورت تزریق کرد.

محصولاتی چون Sculptra/اسکالپترا، وRadiesse/ رادییس از محبوبترین محصولات ترکیبی/مصنوعی است.

بی خطر و موثر بودن این محصولات توسط FDA تایید شده است و می توانید برای حجم دادن به پوستتان استفاده کنید.

بوتاکس

بوتاکس ساخته شده از سم بوتولیسم، در واقع نه یک حجم دهنده که بیشتر یک فریزر کننده صورت است. این ماده به طور موقت عضلات را فریز کرده و نمی گذارد عضلات صورت حرکت کرده و چین و چروک شکل بگیرد. اگر چه به طور معمول برای حجم دادن مناطق وسیع مانند پیشانی استفاده می شود، ولیکن در مواردی همچون: تعریق بیش از حد، مثانه بیش از حد فعال، و حتی میگرن، درمانی موثر است.

تاثر موقت حجم دهندگان

اکثر این حجم دهندگان از موادی ساخته میشوند که در نهایت توسط بدن بازجذب می شوند، به همین دلیل است که آنها را موقتی می سازند تا تاثیری همیشگی نداشته باشند. با این حال اگر بازهم می خواهید از آنها استفاده کنید، بدانید که باید به طور دوره ایی آنها را مصرف کنیدو یک باره نیستند.

عوارض جانبی

به یاد داشته باشید که استفاده از یک حجم دهنده، به معنای تزریق آن به بدنتان است که ممکن است باعث کبودی یا خونریزی در زیر پوست در محل تزریق شود، اگر چه این عوارض جانبی خیلی معمول نیستند. “مصرف ویتامین E و یا آسپرین چند روز قبل از تزریق می تواند این عوارض را کاهش دهد. به گزارش FDA واکنش های آلرژیک همچون عفونت موضعی یا تحریک پوست در محل تزریق نیز امکان پذیر است. بیشتر این عوارض جانبی پس از تزریق اتفاق می افتد، درعرض چند هفته از بین می روند.

هزینه بالای حجم دهندگان

درست حدس زدید، حجم دهندگان جز رده مراقبت های پزشکی تحت پوشش بیمه نیستند. این بدان معناست که شما مجبور به پرداخت از جیب خود هستید، که هزینه ویزیت مربوط به متخصص پوست نیز به آن اضافه می شود. با توجه به آمار جامعه جراحان پلاستیک آمریکا، هزینه درمان با Restylane/رستیلن، Perlane/پرلن، و اسید هیالورونیک در حدود 600 دلار( نرخ دلار: 34,270 معادل تقریبی:2056200 ریال)، و با دیگر مواد مصنوعی با چربی برداشته از بدن خودتان در حدود 1600 دلار(نرخ دلار: 34,270 معادل تقریبی: 54832000 ریال) است.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments