موهای زائد ناحیه چانه و علت رشد آن‌ها (2)

موهای زائد ناحیه چانه
موهای زائد ناحیه چانه

موهای زائد ناحیه چانه یکی از مشکلاتی است که خانمهای زیادی را دچار کرده است و معمولاً از روش‌های متفاوتی مانند اپیلاسیون ،بند انداختن ،کرم موبر و سایر موارد برای رفع آن استفاده میکنند ولی آیا متدهای یاد شده میتوانند برای همیشه موهای زائد ناحیه چانه را رفع نمایند و یا فقط موقتی هستند ؟بهترین گزینه کدام است ؟ دلیل اصلی بروز این حالت چیست ؟ایا افراد خاصی به موهای زائد ناحیه چانه دچار می‌شوند ؟
در این پست به سؤالات فوق می‌پردازیم :

1.هیپرپلاسی غده فوق کلیوی

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

این اختلال نوعی مشکل مادرزادی نادر است و زمانی بروز میکند که غده فوق کلیوی نمیتوانند به میزان کافی کورتیزول تولید نمایند .این حالت خود ویژگی‌های مردانه را در خانمها بوجود می آورد مانند صدای کلفت و موهای ضخیم در ناحیه صورت .

2.عادتهای غذایی نامتناسب

مطالعات انجام شده نشان میدهند که مصرف کیک ،شیرینی جات و یا هر ماده غذایی با شاخص قند خون بالا میتواند موهای زائدی را در ناحیه صورت بوجود آورد .این مورد به خوبی میتواند علت بروز موهای زائد در ناحیه چانه را نشان دهد .مواد غذایی شیرین با سرعت زیادی انرژی تولید میکنند و باعث بروز مقاومت در برابر انسولین می‌شوند و این یعنی توانایی بدن در کاهش سطح قند خون کاهش می‌یابد. بنابراین بدن مجبور می‌شود تا انسولین بیشتری تولید کند تا این وضعیت جبران شود .افزایش سطح انسولین هم تخمدانها را تحریک کرده تا میزان بیشتری از هورمونهای مردانه تولید نمایند و در نهایت فرد شاهد رشد موهای زائد در صورت خود خواهد بود .

3.چاقی

چاقی و اضافه وزن باعث می‌شود تا نحوه تولید و فراوری هورمونها در بدن تغییر نماید و در نهایت خود منجر به رشد موهای زائد در ناحیه چانه خواهد شد .کاهش وزن به عنوان راه حلی برای رفع این موها در نظر گرفته می‌شود ولی نمیتواند به طور کامل موهای را رفع نماید .
بنابراین برای رفع این موهای خجالت‌آور باید چه کاری انجام داد ؟بند انداختن و اپیلاسیون باعث ناراحتی و حساسیت این ناحیه می‌شوند و تنها راه حل باقی‌مانده لیزر موهای زائد است و از آنجایی که این روش فولیکولهای مو را هدف قرار میدهد ،از رشد مجدد آن‌ها جلوگیری میکند و برای همیشه این مشکل را حل میکند .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین 

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments