تصویر لیزر موهای نازک

لیزر موهای صورت خانمها و اقایان

لیزر موهای صورت

 

لیزر موهای صورت نه تنها موها را از سطح پوست رفع میکند بلکه تا عمق پوست هم پیش رفته و فولیکول مو را نابود میکند .رفع کامل موهای صورت  به معنای رفع موهای تیره زیر پوستی هم هست .موهای زیر پوستی یکی از دغدغه های خانمها به شمار می‌آیند و سایه‌ای تیره رنگ و نامطلوب را بروی سطح پوست ایجاد میکنند .
معمولاً جلسات لیزر موهای صورت حدود 5 تا 10 دقیقه ادامه داشته و توسط یک متخصص در زمینه لیزر انجام میگیرد .لیزر این ناحیه  شامل تمام نواحی آن مانند پشت لب ،چانه ،گردن و سایر موارد است .
از آنجایی که فولیکول مو در مراحل متفاوتی رشد میکند ،جلسات لیزر موهای صورت با فاصله 4 تا 6 هفته یک بار ترتیب داده می‌شوند تا تمام موهای صورت رفع شوند .انجام کامل لیزر موهای صورت بین 8 تا 12 جلسه صورت میگیرد .

لیزر موهای صورت خانمها

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تعداد زیادی از خانمها موهای زائد و تیره رنگی را بروی پوست خود دارند که زیبایی پوست آن‌ها را کاهش میدهد و اعتماد بنفس آن‌ها را خدشه دار میکند .انها نیز با اپیلاسیون ،شیو ،موچین و سایر روش‌های معمول و به دفعات زیاد سعی بر رفع این موها دارند .این متدها علاوه بر آنکه خیلی زمان بر هستند ،ممکن است گاهی حساسیت‌ها و مشکلات پوستی را نیز بوجود آورند .
تعدادی از خانمها حتی روش‌های دردناکی را امتحان میکنند تا موهای زائد ناحیه صورت آن‌ها مشخص نشوند و کسی از وجود آن‌ها خبردار نشود .لیزر موهای صورت به بهترین حالت ممکن این مشکل را حل کرده و برای همیشه به شما پوستی زیبا و شفاف خواهد داد .

لیزر موهای صورت آقایان

شیو و یا اصلاح روزانه کاری خسته‌کننده و ملالت‌آور است و گاهی مشکلات پوستی را هم بوجود می آورد .اگر شما می‌خواهید ظاهری مرتب و اراسته در محیط کار داشته باشید و از شیو های روزانه و تکراری هم خسته شده‌اید ،ما به شما لیزر موهای صورت را پیشنهاد میکنیم که به صورت مؤثر و ایمن موهای تیره پوست شما را رفع میکند .در نهایت شما مجبور نیستید زمانی را برای شیو صرف کنید و از شر موهای زیر پوستی و بریدگی ناشی از شیو هم راحت می‌شوید .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد 

گروه پزشکان تهران اسکین 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments