بهترین عملکرد لیزر موهای زائد

آیا تابش حاصل از لیزر موهای زائد خطرناک است؟ (بخش دوم)

مطالعه بخش قبل

مراحل چرخه رشد مو
چرخه رشد مو

لیزر موهای زائد قادر است تقریبا با سرعت نواحی درمان بزرگ را درمان کند. اما تنها در موهایی موثر است که در مرحله رشد به سر می برند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به همین دلیل است که برای رسیدن به نتایج مطلوب و دلخواه به جلسات متعددی نیاز است. پیش بینی دقیق تعداد جلسات مورد نیاز برای هر فرد قبل از شروع درمان تقریبا غیر ممکن است. زیرا عوامل متعددی در این موضوع دخیل هستند.

در حال حاضر، دستگاه های لیزر متعددی وجود دارند که به منظور لیزر موهای زائد حرفه ای از آن ها استفاده می شود. این دستگاه ها شامل روبی، الکساندرایت، دایود و اندیاگ می باشند.

همه این دستگاه ها یک اصول خاصی را دنبال می کنند. تفاوت عمده آن ها در روش هدایت نور و طول موج مورد استفاده در آن ها است.

واحد اندازه گیری طول موج نور و اشعه مادون قرمز، تحت عنوان نانومتر شناخته می شود و برابر با یک میلیاردم متر است. دستگاه های لیزر موهای زائد با طول موج هایی بین 700 تا 1400 نانومتر کار می کنند.

 

نتیجه گیری

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
دستگاه لیزر موهای زائد

با توجه به اطلاعات فوق، نتیجه این موضوع کاملا واضح و روشن است و لازم نیست بابت قرار گیری در معرض تابش حاصل از لیزر موهای زائد نگران باشید.

با این وجود نمی توان گفت که در فرایند لیزر موهای زائد، خطر بروز عوارض جانبی وجود ندارد. زیرا برخی از این عوارض می توانند به طور بالقوه بسیار جدی نیز باشند.

به همین دلیل، ضروری است پیش از شروع درمان، تحقیقات لازم را انجام دهید تا نسبت به موارد زیر اطمینان کامل حاصل کنید:

  • دستگاه لیزر موهای زائد مورد استفاده تحت تایید FDA باشد. هیچ شک و تردیدی در داشتن تاییدیه FDA برای یک دستگاه لیزر وجود ندارد. اما لازم به ذکر است که برخی از دستگاه های لیزر موجود در بازار، این تاییدیه را ندارند و تضمینی برای استفاده از آن ها وجود ندارد. پیش از آغاز فرایند درمان لیزر، درباره دارا بودن تاییدیه FDA دستگاه از متخصص خود سوال کنید. این تاییدیه تحت نظارت اداره غذا و داروی آمریکا به دستگاه های لیزر داده می شود.
  • اپراتور دستگاه جهت کار با لیزر آموزش های لازم را دیده باشد، با تجربه و کاملا واجد شرایط باشد.
  • دستگاه لیزر موهای زائد مورد استفاده با نوع پوست و موی شما متناسب باشد.

 

توصیه های احتیاطی!

تعداد جلسات لیزر موهای زائد
جلسات لیزر موهای زائد

نسبت به هزینه های کم و تخفیفات عجیب و غریب برخی از مراکز لیزر موهای زائد، محتاط باشید. به یاد داشته باشید که دستگاه های لیزر، تجهیزات قدرتمندی هستند و می توانند در صورت عدم استفاده درست به عوارض جدی و گاها دائمی منجر شوند.

شما به عنوان یک مراجعه کننده باید این نکته را در نظر داشته باشید که لیزر موهای زائد هنگامی بهترین نتیجه را می دهد که تحت نظارت یک متخصص، در یک مرکز تخصصی لیزر و با تنظیمات صحیح دستگاه انجام شود. تنها در این صورت است که لیزر موهای زائد، کاملا ایمن و موثر خواهد بود.

چنانچه لیزر موهای زائد توسط یک فرد غیر متخصص انجام شود یا دستگاه لیزر به طور صحیح تنظیم نشود، می تواند منجر به سوختگی پوست و سایر عوارض جدی شود.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

[button color=”red” size=”small” link=”https://hairfreelife.com/worried-radiation-laser-hair-removal/” ]لینک مرجع[/button]

 

 

 

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید