بهترین روش لیزر موهای زائد ابرو

آیا می توان لیزر موهای زائد را روی ابرو انجام داد؟ (بخش اول)

به طور کل، لیزر موهای زائد، گزینه مناسبی برای شکل دادن به ابرو ها محسوب نمی شود. زیرا ابرو در نزدیکی چشم قرار دارد و خطر آسیب به چشم وجود دارد. با این حال، تحت یک شرایط خاص ممکن است لیزر موهای زائد بر روی ابرو صورت امکان پذیر باشد.

 

لیزر موهای زائد در کدام قسمت ابرو بی خطر است؟

[toggle title=”1- ابروی پیوسته” state=”open” ]

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بهترین روش برداشتن ابروی پیوسته
ابروی پیوسته

ابروی پیوسته، نامی است که به موهای ناخوشایند میان دو ابرو داده شده است که گاهی آن ها را به یک دیگر متصل می سازد. لیزر موهای زائد به طور موثر و بی خطری می تواند در این ناحیه مورد استفاده قرار گیرد. به طور تقریبی می توان گفت جهت کاهش دائمی ابروی پیوسته خود به 6 جلسه لیزر نیاز دارید.

 

چرا به جلسات متعددی نیاز است؟

دلیل متعدد بودن جلسات لیزر موهای زائد این است که مو در چندین فاز رشد پیدا می کند و همه موها در یک فاز یکسان و به طور همزمان رشد نمی کنند. لیزر موهای زائد تنها بر روی موهایی موثر است که در مرحله رشد به سر می برند. به همین دلیل این فرایند به جلسات متعدد با فواصل 3 تا 4 هفته ای نیاز دارد.[/toggle]

 

[toggle title=”2- بالای ابرو” state=”open” ]

بهترین روش لیزر ابرو
لیزر ابرو

لیزر موهای زائد همچنین جهت از بین بردن موهای پر پشت بالای خط ابرو مناسب و بی خطر است. بهترین روش برای شکل دادن به ابرو این است که ابتدا موهای زائد ناحیه بالای ابرو را با ژیلت از بین ببرید و سپس لیزر کنید تا این اطمینان حاصل شود که موی ابرو بیش از حد برداشته نشود.

بسیار اهمیت دارد که پیش از لیزر موهای زائد ابرو، از استفاده از موچین، موم یا بند انداختن خودداری کنید. زیرا این روش ها، مو را از ریشه از بین می برند و ریشه مو، چیزی است که مورد هدف دستگاه لیزر قرار می گیرد.[/toggle]

 

یک جایگزین مناسب برای زیر ابرو

مهمترین نکته الکترولیز ابرو
الکترولیز ابرو

برای شکل دادن زیر ابرو، الکترولیز یک گزینه مناسب است. در الکترولیز نیز ریشه مو مورد هدف قرار می گیرد و هر تار مو به صورت جداگانه درمان می شود. به این صورت که یک سوزن بسیار ریز به طور مستقیم وارد فولیکول مو ناحیه تحت درمان می گردد. سپس یک جریان الکتریکی شدید منتشر شده که سبب تخریب فولیکول مو می شود.

 

محافظت از چشمان حین لیزر موهای زائد ابرو

عینک محافظ چشم لیزر موهای زائد
عینک محافظ چشم

نور لیزر بسیار قدرتمند است. به همین دلیل استفاده از عینک محافط حین فرایند لیزر موهای زائد جهت جلوگیری از آسیب شبکیه لازم و ضروری است.

عینک محافظ باید قادر باشد به طور موثری از چشمان در مقابل طول موج انواع دستگاه های لیزر موهای زائد محافظت کند.

 

ادامه مطلب …

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید