لیزر موهای واژن

لیزر موهای زائد واژن | بهترین مرکز لیزر موی واژن به همراه عوارض و قیمت

لیزر موهای زائد واژن

رهایی از شر موهای زائد، به خصوص موهای زائد ناحیه واژن و بیکینی، مساله ای است که همه ی خانم ها و گاها آقایان با آن روبرو شده اند. تراشیدن، از ریشه کندن توسط اپیلاسیون، استفاده از کرم ها و پودر های موبر و … همگی روش هایی برای از بین بردن موقتی موهای زائد نقاط مختلف بدن هستد که همه آنها زمان بر و برگشت پذیر می باشند.

اگر به دنبال راه حلی بهتر و نتیجه ای دائمی تر هستید، بهترین گزینه لیزر موهای زائد است. لیزر موهای زائد روشی بسیار مناسب برای از بین بردن موهای زائد تمامی نقاط بدن است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در این روش پیشرفته، با استفاده از لیزر، فولیکول مو ها از بین رفته و پوستی صاف و نرم را برای شما ایجاد می کند. با انجام لیزر موهای زائد واژن، مشکلاتی از قبیل زبری پوست، تیرگی پوست، موهای زیر پوستی و … را نخواهید داشت و با صرف کمترین زمان ممکن، برای مدت طولانی، از شر موهای زائد این ناحیه خلاص خواهید شد.

لیزر موهای زائد واژن چیست؟

لیزر موهای واژن

لیزر واژن و بیکینی، شامل لیزر ناحیه تناسلی و نواحی اطراف آن می باشد. در این روش، موهای ناحیه اطراف واژن توسط دستگاه لیزر مناسب پوست شما و با استفاده از یک پرتو نوری متمرکز یا همان لیزر از بین می روند.

در واقع، ابتدا مو در زیر پوست از بین رفته و بعد کاملاً می ریزد. پس از آن، منافذ پوست بسته می شوند و فقط پوستی صاف و نرم و زیبا باقی می ماند. روش حذف موهای زائد ناحیه واژن/بیکینی یکی از پرطرفدارترین روش های لیزر موهای زائد در حال حاضر است. این ناحیه یکی از آسانترین و سریعترین مناطق برای لیزر موهای زائد است و فقط در مدت ده دقیقه و حتی کمتر انجام می شود.

مزایای لیزر موهای واژن

موهای زائد ناحیه بیکینی معمولا خیلی ضخیم هستند و تراشیدن آنها عمدتا باعث ماندن موها زیر پوست و یا به اصلاح ایجاد موهای زیر پوستی و تحریک پوست می شود. همچنین وجود موهای زائد در این ناحیه می تواند گاهی شما را از فعالیت هایی که علاقمند به انجامشان هستید بازدارند. فعالیتهایی مثل استخر رفتن، ایجاد رابطه جنسی و ….

مزایای لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی/واژن

• با انجام لیزر، دیگر خبری از موهای زیر پوستی در ناحیه بیکینی نخواهد بود.
• دیگر نیازی به بلند شدن موها برای موم یا وکس کردن این ناحیه نمی باشد. البته قابل ذکر است که استفاده از موم یا وکس برای حذف موهای زائد به مرور عوارضی مانند شل شدن پوست، موهای زیر پوستی، التهاب و جوش و… را نیز به همراه خواهد داشت.
• زمان طولانی تری را بدون رشد موهای زائد این ناحیه، خواهید داشت. مخصوصا هنگام سفر ها .
• هر زمان که اراده کنید می توانید به استخر و یا کنار دریا بروید.
• پوست صاف تر و نرم تری خواهید داشت که همین امر می تواند هم در خانم ها و هم در آقایان با افزایش اعتماد به نفس، کیفیت و بهبود روابط جنسی را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.

عوارض لیزر موهای ناحیه واژن

عوارض لیزر موهای زائد واژن

تاکنون در خصوص عوارض لیزر بیکینی و واژن، مورد خاصی مشاهده نشده است. ممکن است کمی قرمزی پوست و درد خیلی کمی را تجربه کنید که این نیز با استفاده از پماد های بی حس کننده قبل از انجام لیزر، قابل حل است.

 با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های لیزر موهای زائد، درد و ناراحتی بسیار کمتر و لیزر موهای زائد قابل تحمل تر شده است، چرا که دستگاه های لیزر مانند دستگاه مدیواستار ( اسکلپیون ) درد بسیار جزئی و کمی دارد، به طوری که از آن به عنوان دستگاه لیزر بدون درد نام می برند.

اقدامات قبل از انجام لیزر موی زائد واژن

قبل از انجام لیزر بیکینی، موهای ناحیه بیکینی را با ژیلت شیو کنید، تا لیزر بتواند به ریشه مو نفوذ کند. بهتر است یک ماه قبل از جلسه لیزر موهای زائد، موهای ناحیه ای که می خواهید لیزر کنید را با واکس یا اپیلاسیون بر ندارید، زیرا ریشه موها باید سالم بماند تا لیزر بتواند به طور موثری آن را از بین ببرد (1).

برنزه کردن قبل از لیزر واژن؟

همچنین بهتر است از مواد یا دستگاه های برنزه کننده نیز در این ناحیه استفاده نکنید و حتی الامکان از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کنید. همچنین باید همان روز یا یک روز قبل از هر کدام از جلسات لیزر موهای زائد این ناحیه به طور کامل با ژیلت شیو شود. با یاد داشته باشید که در روز انجام لیزر، هیچ گونه کرم یا مواد بی حس کننده ای نباید بر روی پوست باقی مانده باشد، در واقع پوست باید کاملا تمیز باشد.

اینفوگرافیک لیزر موهای زائد بیکینی (واژن)

اقدامات بعد از انجام لیزر ناحیه واژن

بعد از انجام لیزر در ناحیه بیکینی از قرار گرفتن در معرض آفتاب، به خصوص نواحی لیزر شده، اجتناب کنید و در صورتیکه به استخر یا دریا می روید، حتما از کرم ها و لوسیون های ضد آفتاب استفاده کنید. همچنین در مدت بین جلسات لیزر، هر گونه رشد مو در این ناحیه باید  با ژیلت تراشیده شود و از موم یا دستگاه های مو کن استفاده نکنید. توصیه می شود در فواصل بین جلسات لیزر، تعدد شیو با ژیلت بسیار کم باشد.

لیزر موهای زائد واژن و تناسلی بعد از چند جلسه جواب میده

با توجه به اینکه میزان موهای زائد، سرعت رشد این موها و نوع شان در هر فردی متفاوت با افراد دیگر است، زمان لازم برای رفع کامل موهای زائد برای افراد مختلف متفاوت خواهد بود. معمولا همه افراد باید حداقل 8 جلسه متناوب لیزر را انجام بدهند تا بتوانند نتایج مطلوبی به دست بیاورند. اما این تعداد ممکن است برای برخی بیشتر نیز باشد(2).

برای اطلاع کامل و دقیق از تعداد جلسات مورد نیاز برای پوست تان، می توانید با مشاورین با تجربه ما تماس گرفته و با طرح سوالات و رفع ابهامات، آگاهی های لازم در خصوص زمان مورد نیاز برای این روش را به دست آورید.

آیا لیزر کردن ناحیه واژن برای دخترها ضرر دارد؟

خیر، به هیچ وجه! نوری که لیزرها ساطع می کنند به سمت رنگدانه های موهای شما جذب می شود، نه به بافت اطراف آن. بنابراین ، بدون آسیب رساندن به پوست می تواند موهای شما را از بین ببرد.

این درمان غیرتهاجمی است و نیازی به آسیب رساندن به بافت پوست ندارد. شما می توانید بلافاصله پس از ترک محل انجام لیزر، به کار و فعالیت های روزانه و عادی خود ادامه دهید.

لیزر واژن در ماه اول بارداری

در دوران بارداری به دلیل افزایش برخی هورمون ها، رشد مو های زائد نیز دستخوش تغییراتی می شوند. حال شاید این سوال برای خیلی از شماها پیش بیاید که آیا لیزر بیکینی در زمان بارداری اشکالی دارد؟

پاسخ پزشکان در این خصوص این است که تا کنون شواهدی که نشان دهد لیزر موهای زائد در بارداری باعث ایجاد خطر برای مادر و جنین  می شود، وجود ندارد. اما با توجه به بالا رفتن سطح هورمون ها در این دوران، کاهش آستانه تحمل درد، سخت شدن اجرای پوزیشن های لیزر موهای زائد بیکینی و …، کلیه پزشکان توصیه می کنند که انجام لیزر موهای زائد، به بعد از اتمام دوران بارداری موکول گردد.

 

تخفیف و قیمت لیزر موهای زائد واژن

قیمت لیزر موهای زائد واژن

هزینه لیزر موهای زائد ناحیه واژن به عوامل مختلفی از جمله وسعت ناحیه و تعداد جلسات مورد نیاز و نوع دستگاه لیزر بستگی دارد. برای آگاهی از تخفیفات مختلف لیزر نواحی مختلف بدن در خانم ها و آقایان می توانید با بهترین مرکز تخصصی لیزر موهای زائد تهران تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید.

این مرکز با بهره گیری از پزشکان متخصص و بنام و کادری مجرب، آماده ارائه تمامی خدمات زیبایی، پزشکی و سلامت به شما عزیزان می باشد.


تماس با ما

منابع:

منبع 1

منبع 2

منبع 3

منبع 4

منبع 5

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments