لاغری موضعی با اولتراساند و رادیو فرکوئنسی- انتظارات

کویتیشن لیپو

اجازه دهید روشن و بی پرده صحبت کنیم: این یک دستگاه معجزه گر نیست که لایه های چربی را به چشم به هم زدنی از بین ببرد. این دستگاهی مقرون به صرفه برای افراد چاق نیست.

با این دستگاه می توانید چربی را از نواحی تمرکز یافته به اندازه کافی حذف کنید که بتوانید مقدار آن را اندازه بگیرید. برای مثال، اگر مردی در شکم دارای چربی است، پس از اولین درمان باید انتظار کم شدن چربی در اندازه گیری را داشته باشد .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ممکن است افراد ادعا کنند که رژیم غذایی مناسب و ورزش تاثیرگذارتر خواهد بود.البته این به آن معنا نیست که تغییر به اندازه ایی باشد که دوستتان با دیدن شما سریع متوجه کم شدن لایه چربی شود! این تازه اولین جلسه بود….

با شش هفته رژیم غذایی و ورزش مکرر، از دست دادن چربی ملموس تر خواهد بود. با اولتراساند و رادیو فرکانس- شش هفته مکرر در همان ناحیه- می توان همین تجربه را داشت.

بنابراین انتخاب با شما است … کدام را ترجیح میدهید؟ درمان یک ساعته در حالیکه دراز کشیده و ریلکس هستید؟ و یا رژیم غذایی مناسب و ورزش مرتب؟ پاسخ مناسب: هر دو گزینه را با هم داشتن است!!!!!!

اگرچه این دستگاه باعث از بین رفتن دائمی چربی است ( سلولهای چربی را به طور کامل از بین می برد)، ولیکن همراهی رژیم غذایی مناسب و ورزش مرتب لازم است.

البته بدون رژیم غذایی مناسب و ورزش مرتب نیز این دستگاه رضایت بخش است، ولیکن نتیجه ترکیبی چیز دیگری است. فراموش نکنید که در پروسه از بین بردن چربی، نوشیدن آب بسیار با اهمیت است.

توجه کنید که مراجعانی که ترکیبی از دستگاه و رژیم غذایی مناسب و ورزش مرتب به همراه نوشیدن مقدار کافی آب را داشته اند، نتایج فوق العاده ایی دیده اند. مراجعینی که این موارد را رعایت نمی کنند، نتیج رضایت بخشی نیز نداشته اند.

این دستگاه می تواند چربی حاصله از با لا رفتن سن را به راحتی از بین ببرد. اگرچه اعتقاد بر این است که برای از بین بردن چربی موضعی باید چربی کل بدن کم شود، ولیکن با این دستگاه می توانید به نتیجه دلخواه برسید.

مرکز تحقیقات کلینیک پوست،لیزر و تناسب اندام آلومینا

[divider]

کلینیک تناسب اندام آلومینا ارائه دهنده کاملترین خدمات درمان چاقی با ترکیب شیوه های علمی و استاندارد است.

درمان جامع چاقی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های تناسب اندام و قیمت ها،اینجا کلیک کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
مریم
مریم
8 years ago

سلام
لطفا هزینه های این روش رو هم مشخص کنید.