عکس های قبل و بعد رینولاستی | 4 دلیل برای اینکه رینوپلاستی بکنید!

عکس های قبل و بعد رینوپلاستی | 4 دلیل برای اینکه رینوپلاستی بکنید!

عکس های قبل و بعد رینولاستی | 4 دلیل برای اینکه رینوپلاستی بکنید!

 

 عکس های قبل و بعد رینولاستی | 4 دلیل برای اینکه رینوپلاستی بکنید!

تغییر ظریف بینی می تواند کل صورت را تغییر دهد. جراحی زیبایی بینی یا عمل جراحی رینوپلاستی برای تغییر شکل طبیعی بینی انجام می شود.  یا اینکه ممکن است برای تغییر بینی ناشی از آسیب یا جراحی قبلی انجام بشود.  ایجاد هماهنگی بین صورت و بینی باعث افزایش تقارن صورت می شود.  عکس 

 

جراحی رینوپلاستی Rhinoplasty  چه تغییری در بینی بوجود می آورد؟   

با جراحی بینی یا رینوپلاستی مشکلات و نقص های بینی را می شود برطرف کرد.  از جمله :

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  • اندازه (در ارتباط با دیگر ساختارهای صورت) ،
  • پهنای پایه بینی ،
  • اصلاح نیمرخ بینی (با برجستگی قابل مشاهده یا افقی روی پل)
  • نوک بینی (بیش از حد بزرگ یا پهن ، افتاده)
  • سوراخ دماغ های بیش از حد بزرگ ، پهن و یا بالا و پایین
  • عدم تقارن بینی ،
  • انحراف بینی
  • مشکلات تنفسی ناشی از ساختار بینی.

 

جراحی رینوپلاستی Rhinoplasty  چطور انجام می شود؟

جراحی رینوپلاستی Rhinoplasty چطور انجام می شود؟              عکس قبل و بعد رینوپلاستی توسط جرح و متخصص گوش و حل و بینی

جراحی رینوپلاستی به صورت سرپایی انجام می شود و بیماران در همان روز جراحی به خانه برمی گردند.  رینوپلاستی برای راحتی بیمار در طول عمل با به بیهوشی عمومی یا موضعی انجام می شود.   برش ها در داخل سوراخ بینی ایجاد می شوند (رینوپلاستی بسته).  عکس 

گاهی اوقات برش کوچک و غیر قابل توجهی نیز در سراسر کولوملا ایجاد می شود (قسمتی از پوست که سوراخ های بینی ها را از هم جدا می کند). این روش “رینوپلاستی باز” نامیده می شود. در رینوپلاستی باز بافت های نرم بینی از ساختار زیر بافت جدا می شوند ، سپس غضروف و استخوان به شکل مورد نظر تغییر می یابند.

برای کسب بهترین نتیجه ، جراح تمام جنبه های صورت شما را در نظر می گیرد.  از جمله خط فک ، گونه ها ، وضعیت پوست و فرم کلی صورت و بر اساس آن فرم بینی را تغییر می دهد.   هدف ما زیبایی بینی و در عین حال حفظ هماهنگی بینی با سایر اعضای صورت شما است.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

بعد از جراحی رینوپلاستی Rhinoplasty چه انتظاری دارید؟

بعد از جراحی رینوپلاستی ممکن است تا دو هفته اطراف بینی کبود باشد.  همچنین چند ماه طول می کشد تا تورم بینی به طور کامل از بین برود و تنها یک سال پس از جراحی نتیجه عمل قابل دیدن است.   نتایج درمان دائمی است ، اگر چه به علت بالا رفتن سن ممکن است تغییراتی در فرم غضروف یا بافت بینی اتفاق بیفتد.

 

رینوپلاستی غیر جراحی چیست؟

رینوپلاستی غیر جراحی چیست؟

اگر دوست ندارید زیر تیغ جراحی بروید ، می تونید از مزایای رینوپلاستی غیر جراحی استفاده کنید. این روش غیر جراحی فرم بینی را با تزریق پرکننده های پوست مانند Restylane  موقتاً تغییر می دهد.   بر خلاف جراحی رینوپلاستی ، این روش هیچ نیازی به زمان ریکاوری ندارد. نتایج رینوپلاستی تزریقی معمولاً حدود یک سال طول می کشد.

 

جراحی رینوپلاستی Rhinoplasty اصلاحی چیست؟

رینوپلاستی اصلاحی یا رینوپلاستی ثانویه یک روش جراحی برای تصحیح نتیجه ناخواسته عمل بینی قبلی است. اکثر بیمارانی که به دنبال رینوپلاستی اصلاحی هستند افرادی هستند که بینی شان فرم غیر طبیعی پیدا کرده و یا با سایر ویژگی های صورت همخوانی ندارد یا این که مشکلات تنفسی دارند.

 

هزینه جراحی رینوپلاستی  Rhinoplasty چقدر است؟

هزینه رینوپلاستی می تواند بسته به نیازهای خاص و نتیجه مطلوب هر بیمار متفاوت باشد. عوامل متعددی مانند نقص های بینی ، صفات قومی و نیاز به غربالگری می تواند پیچیدگی روش را افزایش دهد.

 

4 دلیل برای اینکه رینوپلاستی بکنید!

تصمیم به انجام جراحی زیبایی بینی مهم است. بیماران باید بدانند که چرا می خواهند فرم بینی خود را تغییر بدهند تا بتوانند در طول مشاوره ، انگیزه های خود را برای جراح پلاستیک بگویند. زمانی که بیمار و جراح نگرانی های اساسی را درک می کنند شانس به دست آوردن نتیجه مطلوب نهایی افزایش می یابد.  عکس

 

انگیزه شما از جراحی بینی چیست؟

جراحی زیبایی بینی معمولاً به خاطر یکی از دلایل زیر انجام می شود.

 

1-افزایش اعتماد به نفس  

از آنجایی که بینی نقش مهمی در تعیین زیبایی شناسی کلی صورت دارد ، افزایش اعتماد به نفس یک دلیل رایج برای رینوپلاستی است.  زندگی با یک دماغ ورقلمبیده ، کج و یا قوز دار باعث می شود که فرد احساس ناامنی روحی داشته باشد و کیفیت کلی زندگی اش تحت تأثیر این مشکل قرار بگیرد.

روش های جراحی رینوپلاستی می تواند حجم کلی بینی را اضافه کرده یا آن را کاهش دهد.  مشکلات مربوط به عدم تقارن بینی ، اصلاح نیمرخ ، بهبود شکل یا اندازه سوراخ های و یا اصلاح نوک بینی هم با جراحی زیبایی بینی برطرف می شود.

در باره روش های غیر جراحی ترمیم بینی بیشتر بخوانید

عکس ترمیم بینی های شکسته با عمل رینوپلاستی 

ترمیم بینی های شکسته با عمل رینوپلاستی               عکس قبل و بعد رینوپلاستی توسط جرح و متخصص گوش و حل و بینی

بینی یکی از رایج ترین مناطق برای تجربه شکستگی است. اتفاقاتی مانند سقوط ، تصادف اتومبیل یا ضربه و آسیب دیدگی در هنگام ورزش و دعوا معمولاً به شکستگی بینی منجر می شوند.  شکستگی بینی در استخوان بالای پل بینی صورت می گیرد.

متأسفانه برخی از شکستگی های بینی به ندرت بهبود می یابند و فرم بینی را برای همیشه عوض می کند.  بسته به شدت این ناهماهنگی ، بیماران هم از ظاهر نازیبا و هم از عملکرد بینی خود دچار ناراحتی می شوند.

رینوپلاستی مجدد یا اصلاحی روشی است که شکستگی بینی را اصلاح می کند و با جایگزین کردن استخوان های شکسته بینی ، ظاهر و عملکرد بینی را  بهبود می بخشد.

 

بهبود مشکلات تنفسی 

تقریباً در حدود  80٪ از همه افراد به نوعی از انحراف بینی مبتلا هستند.   در برخی موارد ، راه های عبور هوایی بینی آنقدر باریک است که موجب مشکل شدید تنفسی می شود. علاوه بر این ، ناهنجاری های دیگر مانند پولیپ بینی ، اختلال توربینیت یا افتادگی سوراخ های بینی های می تواند در تنفس طبیعی مشکلاتی ایجاد  کند.  عکس

رینوپلاستی ساختار بینی با سپتوپلاستی می تواند برای افزایش و اصلاح راه های هوایی بینی انجام شود. در طی این روش ، جراح فرم غضروف ها و استخوان هایی که منجر به انسداد شده اند را اصلاح می کند.  بسته به مشکل ساختاری بینی ممکن است لازم باشد برای تثبیت سپتوم ، اسپلینت هایی در داخل بینی قرار داده شود.  امروزه پس از جراحی سپتوپلاستی نیازی به پانسمان داخلی بینی نیست.

 

بهبود زیبایی بینی با رینوپلاستی

بهبود زیبایی بینی با رینوپلاستی

امروزه رینوپلاستی همیشه زیبایی کلی صورت را تقویت می کند. در حقیقت ، پس از جراحی زیبایی بینی علاوه بر بینی ، چشم ها و لبخند شما هم زیباتر به نظر می رسند.  

یک جراح پلاستیک ماهر می تواند جراحی رینوپلاستی را به صورتی انجام دهد که تمرکز اصلی بر افزایش تعادل صورت بیمار و بهبود نمای کلی صورت باشد. در طول تصویربرداری عکس قبل از عمل ، که به وسیله کامپیوتر و توسط جراح انجام می شود ، نه تنها فرم بینی جدید خود را مشاهده خواهید کرد ، بلکه چشم ها و چهره شما نیز بهتر دیده می شوند.  عکس

کسانی هم که بعد از مدتی شما را می بینند متوجه می شوند که شما تغییر کرده اید و خیلی بهتر به نظر می رسید. بدون آن که بدانند چرا.  رینوپلاستی ظاهر طبیعی شما را بهبود می بخشد بدون اینکه تفاوت فاحشی در چهره شما ایجاد کند یا شما را شبیه به فرد دیگری بکند.

 

عکس های قبل و بعد رینوپلاستی

عکس های قبل و بعد رینوپلاستیعکس های قبل و بعد رینوپلاستیعکس های قبل و بعد رینوپلاستیعکس های قبل و بعد رینوپلاستی

برای مشاوره و گرفتن وقت برای عمل های زیبایی اتوپلاستی و رینوپلاستی و سایر درمان های زیبایی با مرکز برکه تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments