برخی سوالات متداول در مورد لیزر موهای زائد!

موهای زائد0

یکی از بیماران اخیرا سوالی پرسیده که شاید سوال بسیاری از شما باشد. سوال این خانم اینگونه است:

من تصمیم دارم برای از بین بردن موهای زائد تمام قسمت های بدن خود از لیزر درمانی استفاده کنم. این فرایند چند جلسه طول خواهد کشید؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پاسخ به این شرح است: موهای بدن در دوره های مختلف رشد می کنند، معمولا دوره های بین 4 تا 6 هفته که طول دوره در قسمت های مختلف بدن متفاوت است. لیزر فقط بر روی موهایی تاثیر دارد که فعالانه در حال رشد هستند. بنابراین تخمین می زنیم که از بین بردن موهای هر بخش به طور موثر بین 4 تا 6 هفته طول خواهد کشید. در هر جلسه حدود 80 درصد موهای فعال تحت تاثیر قرار می گیرند. بمراجعات بعدی بیمار نیز هر 4 تا 6 هفته یک بار تکرار خواهد شد، که این فاصله نیز بستگی به محلی دارد که تحت درمان لیزر قرار می گیرد. معمولا جلسات اضافه نیاز خواهند بود، اما این اتفاق همیشه نمی افتد. برای لیزر موهای زائد معمولا 5 تا 7 جلسه لازم است.

یکی دیگر از سوالات مطرح شده: چرا لیزر به عنوان روش پیشنهادی برای از بین بردن موهای زائد مطرح می شود؟

لیزر موها را به خوبی از بین برده و نتیجه آن نیز طولانی مدت و حتی دائم می باشد. تنها در چند جلسه ( که معمولا بیشتر از 8 جلسه نمی شود) می توان پوست را صاف کرده و تمام موهای زائد و آزار دهنده را از بین برد.

روش های سنتی از بین بردن موهای زائد، مانند استفاده از موم، اصلاح کردن، کرم های موبر، موچین و نخ، دارای نتایج موقت هستند – گاهی کمتر از 24 ساعت. طی چند روز تمام موهای زائد مجددا باز می گردند. این روش ها با تحریک رشد مو، حتی وضعیت را بدتر می کنند.

یکی دیگر از مزیت های مربوط به لیزر این است که مجبور نیستید چند روز قبل از درمان به موهای زائد اجازه رشد دهید. هر زمان که شما لیزر درمانی را آغاز می کنید، به معنای رهایی از موهای زائد است.

لیزر چگونه موها را از بین می برد؟

لیزر نوری را با طول موج خاص به سطح پوست می تاباند که به وسیله رنگدانه ها در فولیکول مو جذب می شود – بدون اینکه آسیبی به پوست اطراف برساند. این نور به انرژی گرما تبدیل می شود که فولیکول مو را ناتوان می کند و دیگر این بخش توانایی تولید مو ندارد.

نگارنده :سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

چرا مرکز فوق تخصصی لیزرم را از اینجا انتخاب کنم؟

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مراکز فوق تخصصی لیزر معرفق شده در سایت تهران اسکین از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments