با داشتن مشکلات پوستی می توانیم لیزر موهای زائد انجام دهیم؟

 

لیزر 6

 

انواع مختلف پوست وجود دارد که لیرز برای برخی از آنها مناسب بوده و برخی از مشکلات ساده پوستی را هم بر طرف می کند و با لیزر بهبود پیدا می کنند اما در برخی که  دچار بیماری های پوستی هستند ممکن است بعد از لیزر موهای زائد  منجر به عوارض جانبی شود و بهتر است که حتما قبل از لیزر با متخصص پوست مشورت کنند.

 

داشتن آفتاب سوختگی از متداول ترین مشکلات پوستی است که لیزر موای زائد با توجه به حرارتی که بر روی پوست ایجاد می کند میت واند به بدتر شدن ناحیه کمک کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

مراجعینی که با زخم های هیپرتروفیک و یا برآمدگی در محل التیام زخم برای لیزر موهای زائد می ایند بهتر است با تنظیمات با شدت پائین انجام شود تا از ایجاد عوارض ثانویه جلوگیری شود ، افراد مبتلا به ویتیلیگو یا پسوریازیس ممکن است تصمیم به لیزر موهای زائد داشته باشند اما لیزر به طور بالقوه می تواند باعث ضایعاتی در آن منطقه بشود.

 

در صورتی که  پوست مراجعه کننده دارای هر نوع التهاب یا عفونت باشد  لیزر موهای زائد  نیز نمی تواند  باعث بهتر شدن شدن آن شود .

 

منطقه مورد نظر جهت لیزر موهای زائد بهتر است از هر گونه مواد آرایشی و درمانی پاک باشد ، در صورتی که مراجع تحت درمان مشکلات پوستی خود می باشد بهتر است صبر کند تا دوره درمان پوست پایان یابد تا اثر بخشی لیزر موهای زائد بهتر باشد.

 

اگر مشکلات پوستی خیلی حاد وجود نداشته باشد لیزر موهای زائد میتواند  علاوه بر ریزش و کاهش موهای زائد عوارض جانبی دلپذیری به همراه داشته باشد مانند : روشن کردن پوست، از بین بردن جوش های سطحی روی پوست ، کم رنگ کردن لکه های پوستی و کک و مک و روزاسه آ .

 

 

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه لیزر موهای زائد

لیزر 1

با دستگاه پیشرفته دایود با تکنولوژی سوپرانوی آمریکا نسل جدید

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 95 درصد اینجا کلیک کنید

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments