امواج رادیویی و رفع افتادگی پوست

جوانسازی با آر اف فرکشنال
امواج رادیویی

اگرشما میخواهید بدون گذراندن دوران نقاحت و تحمل درد و صرف هزینه بالای جراحی پوستی زیبا و جذاب داشته باشید ،میتوانید رادیوفرکانسی را امتحان کنید تا به کمک آن افتادگی های پوست تان از بین بروند .این پروسیجر که نسبتاً نوین است ،یک گزینه غیر جراحی برای رفع نشانه‌های پیری مانند چین و چروک و سایر موارد است .

رفع شل شدگی پوست به کمک رادیوفرکانسی توسط یک متخصص پوست صورت میگیرد و در آن از انرژی گرمایی تولید شده از این امواج برای حرارت دهی به لایه‌های متفاوتی از پوست و در نهایت تحریک کلاژن سازی استفاده می‌شود .در نهایت پوست شفاف شده و افتادگی آن از بین می‌رود .

این روش درمانی به هیچ برشی نیاز ندارد و عوارض جانبی آن هم کم میباشند .این متد گزینه ای ایده‌آل برای کسانی است که از لیزر و سایر روش‌های حرارتی برای جوانسازی پوست خود استفاده نموده اند ولی نتایج مطلوبی نگرفته اند .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ممکن است شما قبلاً هیچ وقت در باره ی رفع افتادگی پوست با امواج رادیویی یا رادیوفرکانسی چیزی نشنیده باشید ولی این متد شهرت خوبی در میان متخصصان پوست پیدا کرده است زیرا به عقیده آن‌ها این امواج باعث تغییر شکل پوست می‌شوند و در‌واقع به آن آموزش میدهند که چگونه رفتار کند .

در بیشتر موارد متد یاد شده برای جوانسازی و زیبایی پوست صورت به کاربرده می‌شود ولی میتوان از آن برای سایر بخش‌های بدن هم بهره برد .امروزه دستگاههای به بازار آمده‌اند که امکان جوانسازی با رادیوفرکانسی را در خانه ممکن کرده‌اند ولی بهتر است بدانید که این دستگاهها اثر بخشی لازم را ندارند .

این امواج با ورود به پوست ،با مقاومت طبیعی لایه‌های مختلف آن روبرو می‌شوند و دقیقاً مانند حالتی که یک سیم به دلیل مقاومت ناشی از الکترون ها داغ می‌شود ،پوست هم به دلیل مقاومت در برابر امواج رادیویی گرم می‌شود .این حرارت هم به بهبود کلاژن سازی کمک میکند و ههر چه تولید کلاژن بیشتر شود ،پوست سفت تر می‌شود .معمولا پس از چندین جلسه درمانی نتایج نهایی مشخص می‌شوند و باید به یاید داشته باشید که این نتایج به صورت تدریجی و آرام و مطابق با پاسخ‌گویی بافتهای پوستی به درمان بروز میکنند .

روند جوانسازی پوست با رادیوفرکانسی

در روز درمان شما باید از مصرف هر گونه لوازم ارایشی و لوسیون ها به‌خصوص مدلهای روغنی و چرب بروی ناحیه درمانی بپرهیزید زیرا این مواد نحوه ارتباط امواج رادیویی با پوست و اثر بخشی جوانسازی را تغییر میدهند .پس از آنکه برای درمان آماده شوید ،پزشکتان کرم بی حسی بروی ناحیه مورد نظر می‌مالد تا هر گونه درد و سوزشی کاهش یابد .پس از آنکه پوست بی حس شد ،متخصص از یک منتقل کننده ی توری مانند به منظور بهبود دقت درمان استفاده میکند و پس از آن ژلی را به کار می‌برد که اثر بخشی انتقال این امواج به پوست را افزایش میدهد .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین 

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments