استفاده ازلیزر اکولاد برای ازبین بردن تاتوو کک و مک

Related image

استفاده ازلیزر اکولاد برای ازبین بردن تاتوو کک و مک

ازلیزراکولاد برای ازبین بردن تاتو و خالکوبی های قدیمی که ازآنها خسته شده اید استفاده می شود.  همچنین ازلیزراکولاد برای ازبین بردن کک و مک هایی که گونه ها و پیشانی شما را پوشانده اند نیزاستفاده می شود.  علاوه براین ازلیزراکولاد می توان برای ازبین بردن جای بریدگی های دوران بچگی که حالا دیدن آنها آزارتان می دهد، استفاده کرد.  تمامی این موارد با استفاده ازلیزراکولاد برداشته شده و زیبایی شما را افزایش می دهد.

لیزراکولاد با قدرت بالا ، لیزرالکساندرایت کیوسوئیچ  امکان درمان سریع را برای از بین بردن اپیدرمی خوش خیم و لکه های ناشی از رنگدانه پوست مانند کک و مک،  بخش های تیره  پوست،  خال های پوستی و تاتو و خالکوبی را  فراهم می کند.  لیزراکولاد این لکه ها را هدف قرار داده و هرگونه تغییر رنگ را ازبین می برد وپوستی صاف و سالم به شما تقدیم می کند.


Related image

درمان با لیزراکولاد

درمان با لیزراکولاد فقط 20 دقیقه ازوقت شما را می گیرد.  اما تا رسیدن به نتیجه مطلوب نیازبه جلسات متعدد برای  درمان دارید.  برای ازبین بردن خالکوبی و تاتو معمولاً جلسات متعدد با فاصله زمانی 6 تا 8 هفته لازم می باشد.

ازلیزراکولاد الکساندریت کیوسوئیچ  برای از بین بردن خالکوبی (تاتو) استفاده می شود زیرا بسیارمؤثراست.  درحال حاضرلیزرالکساندریت کیوسوئیچ  بهترین طول موج را برای برداشتن خال کوبی در دسترس دارد و از بین بردن رنگدانه های تاتو با کمترین احتمال  ناهنجاری رنگدانه بعد از درمان دراغلب افراد می باشد.

دردرمان با لیزراکولاد  الکساندرایت کیوسوئیچ  امکان درمان ضایعات رنگدانه های پوست و خالکوبی با کوچکترین تابش اشعه با بیشترین تأثیروجود دارد.  همچنین تابش دراندازه  متوسط برای درمان مؤثرخالکوبی و مشکلات رنگدانه اپیدرم  و دراندازه نقطه های بزرگ برای درمان مؤثرقسمت های بزرگ پوست استفاده می شود.

استفاده ازلیزراکولاد یکی ازپیشرفته ترین سیستم های پزشکی- زیبایی براساس نوراست که عملکرد آن درزمینه های ازبین بردن موهای زائد، جوانسازی پوست، کاهش اسکار، بافت پوست و بیماری های عروقی می باشد.  این روش ازتکنولوژی بالا برخورداراست.

منبع: http://www.freckles.org/

مترجم و نگارنده: مینو شفیعی

گروه پزشکان تهران اسکین 

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تهران اسکین ارائه دهنده بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های جدید و مختلفی استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را جهت رسیدن به نتیجه مطلوب به مراجعین می دهد.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments