آیا نتیجه لیزر موهای زائد پس از جلسه اول نمایان می شود؟

لیزر 6

نتیجه لیزر موهای زائد معمولا پس از جلسه سوم مشخص می شود. پس از جلسه سوم لیزر درمانی کاهش میزان موهای بدن مشهود می شود، اما تا جلسه ششم و هشتم کاهش قابل توجهی در میزان موها مشخص نمی شود. تقریبا پس از یک یا دو هفته از شروع درمان، زمانی که موهای رشد کرده نازکتر هستند و میزان رشد آنها کندتر شده، متوجه میزان تاثیر درمان خواهید شد. دقت داشته باشید که همه موها مانند هم نیستند، برخی موها قوی تر و عمیق تر هستند و برای از بین بردن فولیکول های مربوط به آنها، نیاز به قدرت بالاتری است. رسیدن به نتیجه نهایی و رهایی دائم از موهای زائد معمولا پس از 6 ماه اتفاق می افتد.

نمونه های زیادی از لیزر موهای زائد در کلینیک ما انجام شده و افراد مراجعه کننده از پوست زیبا و صاف پس از درمان بسیار راضی هستند و نیازی به اصلاح یا استفاده از دیگر روش های از بین بردن موهای زائد ندارند. تکنولوژی در استفاده از لیزر نقش مهمی دارد. استفاده از ماشین ها و روش های جدید انجام این فرایند را به میزان زیادی بهبود بخشیده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

حذف کامل و دائم موهای زائد با چند جلسه درمان در طولانی مدت حاصل می شود. به طور کل برای هر بخش از بدن حداقل 2 جلسه لازم است. لیزر تنها زمانی دارای تاثیر است که فولیکول های مو فعال و در مرحله رشد باشند. تکرار جلسات برای فولیکول هایی لازم است که دیرتر وارد مرحله رشد شده اند. مزایای درمان بلند مدت به محل درمان، تراکم م.ها و چرخه رشد موها بستگی دارد. موهای تیره تر به این روش درمانی بهتر پاسخ می دهند.

به علاوه نتایج و تعداد جلسات مربوط به لیزر موهای زائد در افراد مختلف متفاوت است. و به خاطر دوره های رشد مو و مراحل استراحت مو، موهای زیادی در مرحله های مختلف وجود دارند، به همین دلیل رسیدن به نتیجه دلخواه معمولا چندین جلسه طول می کشد.

نگارنده :سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

چرا مرکز فوق تخصصی لیزر تهران اسکین را برای درمان انتخاب کنم؟

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مراکز فوق تخصصی لیزر معرفی شده در این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز، از جمله شعبه های مشهد و اصفهان، از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
مرضیه
مرضیه
7 years ago

با سلام و خسته نباشید
در سایتی خوندم که نوشته بود تا 2 هفته پس از انجام لیزر موهایی که تحت اثر لیزر بودند رشد میکنند و بیرون می آیند و بعد می ریزند… درست است؟؟
یعنی بخشی از ساقه مو که در زیر پوست قرار دارد بعد از اینکه فولیکول و ملانین تحت تأثیر لیزر قرار گرفته باشد از پوست بیرون می آیند؟

با تشکر از پاسخگوییتون