پاسخ به پرسش های شما در مورد لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر موهای زائد | کلینیک لیزر شریعتی

آیا عملکرد الکس سرد با لیزر های الکساندرایت اصل یکی است؟

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

[su_box title=”عملکرد الکس سرد و لیزر های الکساندرایت اصل” style=”glass” box_color=”#b0aeff” title_color=”#110e0e”]

آیا عملکرد الکس سرد با لیزر های الکساندرایت اصل یکی است؟

امروزه نسل بشر به دو فاکتور زیبایی وبهداشت بسیار اهمیت می دهد و برای انسان های تمام جوامع زیبایی و بهداشت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
یکی از مهمترین عواملی که هم در رعایت بهداشت و هم در زیبایی نقش بسزایی دارد، حذف موهای زاید بدن است. زیرا با حذف آن ها از تجمع باکتری ها جلوگیری میشود. میزان تعریق در آن محل بسیار کاهش می یابد. استحمام و شستن آن محل را بسیار راحت تر می کند. و از انتشار بوی بد جلوگیری می کند. و…
و هم در حفظ زیبایی بدن چون باعث درخشش پوست و کمتر شدن جوش و لک می شود.
به همین دلایل بدیهی است که تمامی انسان ها از تمامی جوامع و تمدن ها روی به حذف موهای زاید بدن بیاورند.
همان طور که گفته شد ، این عمل از دیرباز در ذهن انسان بوده و برایش حائز اهمیت بوده و به همین دلیل از زمان های بسیار گذشته انسان ها در صدد حذف موهای زاید بدن خود بوده اند و برای تحقق این عمل راه ها و روش هایی را نیز ابداع کرده اند ، که بعضی از آن ها در زمان خود بسیار کار بردی بوده و در طی چندین سال به طور مداوم مورد استفاده قرار می گرفتند. حتی بعضی از این روش ها فقط در اختیار اشراف بوده است.
اما با گذشت زمان و پیشروی علم و اختراع وسایل ودستگاه های مختلف پیشرفت صنعت و بیداری مردم به دلیل شناخت میکروب ها ٬باکتری ها٬ و راه انتقال آن ها، روش ها یکی پس از دیگری کنار گذاشته می شد و جایگذین روشی بهتر می شد.
روشی بهتر به دلیل بالا تر بودن٬ سرعت٬کیفیت٬حفظ بهداشت٬و کم خطر تر بودن سرعت٬ کیفیت٬ حفظ بهداشت٬ و داشتن خطر کمتر.
اما امروزه که انسان ها در اوج آگاهی و علم به سر می برند و صنعت و علم پزشکی نیز در بهترین حد است، برای حذف موهای زاید روشی ساخته شده که دیگر مانند روش های قبل نیاز به تکرار ندارد، زیرا قابل برگشت نیست و مانند روش های قبل مثل تیغ٬ موم٬ اپیلاسیون و غیره… خطر آفرین یا آسیب رسان نمی باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موها
لیزر موها

تیغ احتمال بریدن پوست و یازدن جوش و قرمز شدن شدید سطح پوست را دارد و صد در صد برگشت پذیر است. موم هم باعث تورم ٬التهاب٬ و یا قرمز شدن می شود.
بهمین دلیل پزشکان متخصص در زمینه ی پوست و زیبایی ،همه لیزر را بهترین روش برای حذف مو های زاید بدن می دانند.
این مقدمه ای بود بر نیاز شدید انسان به زیبایی و بهداشت و طریقه ی پیدایش روش های مختلف و پیدا کردن و شناساندن بهترین روش حال حاضر است.
ما همگی با دلایل و علت هایی که آوردیم دریافتیم که بهترین روش برای حذف موهای زاید بدن لیزر است.
چگونگی تولید٬اصل بودن یا تقلبی بودن و معرفی بهترین دستگاه ها.
زمانیکه دانشمندان دستگاهی را اختراع کردند که می تواند با اشعه، موهای زاید را روی بدن بطور کامل نابود کند و رشد مجدد موهای زائد را مختل می سازد.و از لحاظ بهداشتی بسیار تمیز استیریل است، آسیبی به بدن نمی رساند. هم مردم و هم پزشکان از این دستگاه و از این نوع روش بسیار استقبال کردند. و طولی نکشید که این سیستم و این نوع دستگاه طرفداران بسیاری پیدا کرد. و میزان درخواست بسیار بالا رفت و همان طور که همگی می دانیم هرگاه یک محصول متقاضی زیادی پیدا کند، متاسفانه برند های تقلبی و قلابی و به اصطلاح کپی نامرغوب از آن محصول زیاد می شود.
این امر در خصوص لیزر هم بسیار به چشم می خورد.
و درنتیجه برند ها و کپی های تقلبی و کاملا بی کیفیت در بازار زیاد شده و متاسفانه درمورد این دستگاه های چینی و بی کیفیت تبلیق های گسترده ای انجام شد و به همین دلیل تشخیص دستگاه های مرغوب و با کیفیت از دستگاه های چینی و بسیار بی کیفیت بسیار دشوار شده.
ناراحت کننده و نگران کننده ترین دلیل وجود دستگاه های تقلبی و بی کیفیت لیزر این است ،که دستگاه های بی کیفیت نه تنها موهای زاید را از بین نمی برند، بلکه ریشه ی مو را تحریک می کنند و باعث رشد بیشتر و یا کلفت تر شدن مو می شود. به همین دلیل کسانی که قصد لیزر کردن را دارند، باید به خوبی تحقیق کنند تا فرد دچار مشکل نشوند.

[/su_box]

[su_box title=”دلیل زیاد شدن برند های تقلبی” style=”glass” box_color=”#b0aeff” title_color=”#110e0e”]

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

دلیل زیاد شدن دستگاه ها و برند های تقلبی

۱.سختی تشخیص اصل از تقلبی. زمانی که تقلبی یک دستگاه تولید می شود، شرکت تولید کننده سعی می کند، تمامی فاکتور های تولید مانند شکل ظاهری٬و حتی نام دستگاه کاملا شبیه نمونه ی اصلی باشد. پس شناخت نمونه ی تقلبی از اصلی بسیار سخت و دشوار می شود.
۲.قیمت بسیار ارزان. شرکت تولید کننده ی یک دستگاه تقلبی از ارزان ترین و بی کیفیت ترین مواد استفاده می کند، در نتیجه قیمت تمام شده ی دستگاه تقلبی بسیار پایین تر از نمونه ی اصلی آن است.
۳.نداشتن شناخت کافی افراد. آسیب هایی که دستگاه های تقلبی می تواند به افراد وارد کند.
زمانی که یک دستگاه تقلبی و بی کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد، امکان رساندن هر آسیبی به فرد وجود دارد؛ مانند:
۱. سوختگی پوست
۲. ایجاد لکه وجوش های شدید پوستی.
۳. تحریک کردن موها وحتی برخلاف انتزار زیاد کردن تعداد موهای زاید.
۴. کلفت شدن موها.
۵. انتقال بیماریهای مقاربتی وپوستی.
درصنعت لیزر یکی از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های ساخته شده الکساندرایت می باشد، که از تولیدات شرکت های بنام و مشهور امریکایی در زمینه ی لیزر است که از بهترین و با کیفیت ترین مواد ساخته شده و تمامی آزمایشات خواصی که مربوط به دستگاه های لیزر است را پشت سر گذاشته است و در این چند سال توانسته است که طرفداران زیادی داشته باشد. طرز کار این دستگاه با پرتاب اشعه به سمت پوست است و هیچ بر خوردی با خود پوست ندارد.
پس خودت باخوندن و تحقیق کردن میتونی دستگاه خوبی پیدا کنی. فقط یادت باشه که زیبایی پوست و بدنت قابل برگشت نیست پس دقت کن و حتما به مراکز مجاز برو.
اینم یادت باشه که الکساندرایت اصل 800 میلیونی حتما یه فرقی با الکس سرد چینی ۴۰ میلیونی داره.

[/su_box]

[su_box title=”منابع و نویسنده” style=”glass” box_color=”#b0aeff” title_color=”#110e0e”]

منابع

[su_button url=”https://www.tehranskin.com/tag/cold-alexandrite/” target=”blank” style=”3d” background=”#f18c8b” color=”#040404″ icon=”icon: hand-o-left”]لینک 2[/su_button]

محقق : وحید محمدی

[/su_box]

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments