کدوم مرحله لیزر موهای زائد درد داره؟ چرا مردها از لیزر موهای زائد می ترسند؟

کدوم مرحله لیزر موهای زائد درد داره؟ چرا مردها از لیزر موهای زائد می ترسند؟ + فیلم

کدوم مرحله لیزر موهای زائد درد داره؟ چرا مردها از لیزر موهای زائد می ترسند؟ + فیلم

کدوم مرحله لیزر موهای زائد درد داره؟ چرا مردها از لیزر موهای زائد می ترسند؟

استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد باعث شده که زنان از این روش استقبال کنند و به شدت از آن قدردانی می کنند. اما این روزها ، مردها نیز مانند زنان از این روش استفاده می کنند.

مزایای لیزر موهای زائد بیشتر از هر روش حذف موهای دیگر است و در نهایت مردها هم  شروع به استفاده از آن می کنند.  خلاص شدن به طور دائم از موهای پشت ، گردن و سینه هرگز آسان تر نبوده است.  اما نگران نباشید.  لیزر موهای زائد هم برای مردها و هم برای زنان انجام می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در اینجا نگاهی می اندازیم به مواردی که مردها باید در مورد لیزر موهای زائد داشته باشند.

 

لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟

حذف موهای زائد توسط  لیزر یک روش دائمی است که رنگدانه های موی موجود در فولیکول های مو را هدف قرار می دهد.  رنگدانه لیزر را جذب می کند و در نهایت فولیکول را از بین می برد و مانع رشد مو در آینده می شود.  چندین جلسه لیزر درمانی برای رسیدن به نتیجه نهایی مورد نیاز است.  زیرا هر مو در نقطه خاصی از چرخه رشد مو در هر زمان خاصی قرار دارد و ممکن است در طی اولین درمان هدف لیزر قرار نداشته باشد.

در مرکز لیزر برکه ما از جدید ترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد درد ندارد

حتی اگر شنیده اید که از بین بردن موهای زائد با  لیزر دردناک است و از انجام آن می ترسید ، باید بدانید که نهایت درد لیزر در هر پالس مشابه برخورد یک بند لاستیکی با پوست است.  که حتی این درد هم به راحتی قابل کنترل است.  و با استفاده از بی حسی موضعی و یا سیستم کولینگ که لیزرهای جدید دارای آن هستند ، همین درد اندک هم احساس نمی شود.

مراکز لیزر درمانی ما راه هایی برای خنک کردن ناحیه تحت درمان دارند.  با استفاده از سیتسم خنک کننده برای پوست اطراف منطقه درمان شده ، از خارش سطح پوست و هر گونه ناراحتی در طول درمان جلوگیری می شود.

 

مردها کدام قسمت از بدن خود را لیزر می کنند؟   

یکی از رایج ترین مناطقی که مردها با استفاده از لیزر موهای آن را از بین می برند ، کمر و پشت شانه ها است.   موهای  بیش از حد بدن به طور کلی جذاب نیست. مهم نیست که در کدام منطقه بدن رشد کرده اند. اما مردهایی که موهای زیادی روی پشت و شانه های خود دارند ، ترجیح می دهند آنها را از بین ببردند.  زیرا این موها یکنواخت نیستند و به صورت تکه تکه رشد می کنند.

دیگر مناطق رایج برای حذف موهای لیزر در مردان گردن ، سینه ، پاها ، صورت و پیشانی است.  به تازگی هم مردانی که بیشتر موهای سرشان ریخته ، موهای باقی مانده خود را با لیزری از بین ببرند تا دیگر مجبور نباشند سر خود را بتراشند یا به زور تافت موهای اندک خود را در یک جهت دیگر ثابت کنند.

 

چرا مردان  لیزر موهای زائد را به سایر روش ها ترجیح می دهند؟ 

بیشتر مردها از بین بردن موهای زائد بدن و صورت خود با لیزر را به چند دلیل به سایر روش ها ترجیح می دهند.   از جمله :

کاهش عرق کردن

موهای بیش از حد بدن مانع از خنک شدن بدن می شوند.  اما اگر موها خیلی متراکم نباشند و یا کلاً آنها را از بین ببریم پوست خیلی سریع تر خنک می شود.  پزشکان اغلب این راه حل را برای افرادی که دچار تعریق شدید هستند توصیه می کنند. به خصوص اگر راهکارهای دیگر کار نکنند. موهای بدن همچنین   عرق را در خود نگه می دارد که می تواند منجر به التهاب و سایر بیماری های پوستی ناخوشایند شود.

ورزش کردن را آسان می کند  

در حالی که ممکن است این دلیل منطقی برای اینکه یک مرد ورزشکار ​​به دنبال حذف موهای زائد با  لیزر باشد ، به نظر نیاید ، اما بسیاری از ورزشکاران موهای پاها و دست های خود لیزر می کنند.  به خصوص دوچرخه سواران و شناگران حرفه ای این کار را برای کاهش مقاومت و افزایش سرعت انجام می دهند.  لیزر موهای زائد  همچنین می تواند دمای بدن شما را کاهش دهد تا بتوانید تمرینات خود را با احساس خستگی کمتری انجام دهید.   برای مشاوره و تعیین وقت از مرکز لیزر برکه اینجا کلیک کنید.

ظاهر زیبا

اغلب مردان به دنبال حذف موهای زائد بدن خود هستند. زیرا دوست دارند پوست و یا بدن شان صاف و زیبا و جذاب به نظر برسد.  برای رسیدن به این خواسته لیزر موهای زائد را انتخاب می کنند.

اگر شما به طور مداوم موهای بدن خود را شیو و یا اپیلاسیون می کنید ، و حالا تصمیم گرفته اید که این موها را لیزر کنید ، حتی پس از فقط چند جلسه درمان با لیزر تفاوت چشمگیر ظاهرتان را می بیند.    علاوه بر این دیگر مجبور نیستید روش های دیگر حذف مو را به طور منظم انجام دهید.  دیگر لازم نیست  تمام وقت خود را صرف اپیلاسیون و یا اصلاح کنید.

پوست را بهبود می بخشد

از آنجا که موهای بدن عرق و باکتری ها را به دام می اندازد ،  می توانند بر روی پوست شما تأثیر بد بگذارد.  اگر از ناراحتی های ناشی از جوش ، جوش های سر سیاه ، فرو رفتن مو در پوست و سوزش پوست به علت رشد مجدد موها رنج می برید ، باید بدانید که علت همه اینها موی بدن شما است.

مردها هنگامی که موهای صورت و سینه خود را با روش هایی غیر از لیزر درمانی از بین می برند ، موهای شان ضخیم تر می شود.  هنگامی که لیزر موهای زائد انجام دهید ، در واقع به جز از بین بردن موهای زائد می توانید درمان های پوستی را نیز انجام دهید تا جای جوش ها را از بین برید و صورتی صاف و جذاب داشته باشید.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

&nbsp

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments