کاشت ریش در اهواز

کاشت ریش در اهواز| درباره کاشت ریش و سبیل در اهواز چه میدانید؟

محو کردن جای جوش و سوختگی با کاشت ریش

 

دوستان سلام
امروز با یک مقاله جدید در زمینه کاشت ریش در اهواز در خدمت شما هستیم با ما همراه باشید

در مطالعاتی که در ارتباط با مردانی که ریش دارند انجام شده است متوجه شده اند که وجود ریش باعث می شود آقایان ظاهری مردانه تر و پخته تر داشته باشند و از لحاظ فیزیکی قوی تر به نظر برسند. حتی از دید برخی از خانم ها، آقایانی که ریش دارند جذاب ‌تر هستند اما همه آقایان ریش ندارند و این مسئله باعث ناراحتی آنها شده است. اگر شما هم جزء این گروه از افراد هستید می توانید از مزایای کاشت‌ ریش بهره مند شوید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

برای شما عزیزانی که ساکن خطه زیبای خوزستان هستید خبر خوبی داریم، شما می توانید با مراجعه به صفحه ارتباط با ما از مزایای کاشت ریش در اهواز بهره بگیرید و به ظاهر دلخواه خود دست پیدا کنید.

کاشت ریش چگونه انجام میشود؟

کاشت ریش
کاشت ریش

رایج ترین روشی که برای کاشت ریش مورد استفاده قرار می گیرد استخراج واحد فولیکولی یا FUE است. در این روش جراح به صورت مجزا فولیکول‌ های مو را از ناحیه دهنده جدا می ‌کند و آنها را در قسمتی که شما می ‌خواهید قرار خواهد داد. کاشت ریش به این روش حدود ۲ تا ۵ ساعت طول می کشد و فقط بافت های اسکار گرد و کوچکی در محل برداشت فولیکول ها باقی می ماند.

در برخی از کلینیک ها این کار را به صورت دستی انجام می دهند این در حالی است که برخی دیگر از وسایل مکانیکی استفاده می‌کنند. دوران بهبود در این روش در مقایسه با سایر روش هایی که برای کاشت ریش مورد استفاده قرار می گیرند کوتاه تر است و اکثر افرادی که تحت درمان با این روش قرار گرفته اند ادعا می کنند که دچار درد کمی شده اند یا آنکه هیچ گونه دردی را احساس نکرده اند.

پیوند واحد فولیکولی یک روش دیگر برای کاشت ریش است. در این روش جراح از ناحیه دهنده مو که معمولاً قسمت پشت سر است تعدادی مو را به صورت نواری جدا می کند سپس محل مورد نظر را بخیه میزند. در این روش یک بافت اسکار طولانی اما بسیار ریز ایجاد می‌شود که معمولاً با رشد موهای سر روی آن پوشانده خواهد شد. اگرچه کاشت ریش به روش FUT یا پیوند واحد فولیکولی کمی طولانی تر است معمولاً باعث می شود که شما ریش پرتری داشته باشید زیرا موهای بیشتری در صورت شما پیوند شده است.

کاشت ریش راهی برای جذاب تر شدن آقایان

پزشک معمولاً برای کاشت ریش از موهای پشت سر شما استفاده می کند و آنها را به صورت نواری یا مجزا استخراج می نماید و پس از آماده سازی برای پیوند در صورت مورد استفاده قرار خواهد داد. به طور متوسط می توان حدود ۴ هزار تا ۷ هزار مو را به صورت منتقل کرد.

کاشت ریش در اهواز
کاشت ریش در اهواز

برخی از جراحان از دو عدد مو برای هر گرافت استفاده می کنند تا ظاهری طبیعی تر را به وجود بیاورند. برخی از آقایانی که کاشت ریش انجام میدهند قصد دارند که بافت اسکار ایجاد شده در صورت خود را بپوشانند اما تعداد کمی از آن ها فقط دوست دارند که ریش داشته باشند.

مزایای کاشت ریش چیست؟

مهم ترین مزیت کاشت ریش این است که شما می توانید استایل مورد نظر خود را انتخاب کنید و از پزشک تان بخواهید که ریش شما را به همان صورت که دوست دارید بازسازی کند. تحقیقات نشان داده که خانم ها بیشتر جذب مردانی می شوند که ریش دارند و ظاهر آنها مردانه تر و جذاب تر است. شما می‌توانید با کاشت ریش در اهواز به راحتی جای جوش، جای سوختگی و بافت اسکاری که به دلایل مختلفی روی پوست شما به وجود آمده است را بپوشانید.

دوران بهبود پس از کاشت ریش بسیار کوتاه است و چیزی حدود پنج ساعت طول می کشد و پس از آن شما می توانید فعالیت های روزمره خود را شروع کنید. بدترین چیزی که می توانید پس از کاشت ریش انتظارش را داشته باشید بروز تورم و قرمزی صورت است. پس از کاشت ریش در اهواز شما می‌توانید به طور طبیعی شیو کنید و به ریش خود مدل بدهید.

معایب کاشت ریش چیست؟

در تعداد زیادی از موارد از موهای پشت سر برای کاشت ریش استفاده می شود زیرا پشت سر بانک موی خوبی دارد. با توجه به این که موهای این قسمت به صورت نواری یا مجزا برداشته می‌شوند این احتمال وجود دارد که جای آنها با چشم قابل مشاهده باشد و شما مجبور باشید کمی موهای خود را بلند کنید تا این نقاط را بپوشانید.

موهای کاشت شده طی مدت سه هفته شروع به ریزش می کنند البته این مسئله کاملا طبیعی است و یکی از عوارض جانبی موقت کاشت ریش محسوب می شود و دوباره موهایی که پیوند شده اند شروع به ریزش خواهند کرد.

هزینه کاشت ریش چقدر است؟

هزینه کاشت ریش در اهواز
هزینه کاشت ریش

احتمالاً شما هم تبلیغات بسیار ارزان قیمتی را در ارتباط با کاشت ریش دیده اید که با کمترین هزینه ظاهری مردانه را برای شما به وجود می آورند. اگر قصد دارید به یکی از این مراکز مراجعه کنید لطفاً دست نگه دارید و به هیچ عنوان اجازه ندهید این مراکز به صورت شما دست بزنند.

پرداخت کردن مقداری هزینه بیشتر اما کسب نتایج بهتر و دلخواه ارزش دارد که دست به جیب شوید. به طور کلی هزینه کاشت ریش در اهواز به تعداد جلسات مورد نیاز برای کاشت، تعداد گرافت های پیوند شده، مهارت و تخصص پزشک و نوع روش مورد استفاده برای کاشت مو بستگی دارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر در خصوص کاشت ریش با پزشک خود مشورت نمایید.

بهترین مرکز کاشت ریش در اهواز

برای انجام همه روش های زیبایی باید به یک متخصص زیبایی مراجعه کنید تا بتواند نتایج کاملا طبیعی را برای شما به وجود بیاورد. در ادامه به چند نکته اشاره می کنیم که به شما برای پیدا کردن بهترین مرکز کاشت ریش کمک میکند. تجربه و تخصص پزشک یک فاکتور بسیار مهم در انتخاب یک مرکز معتبر برای کاشت ریش است. کاشت ریش یک فرآیند بسیار دقیق است که باید پزشک مهارت و تجربه بسیار بالایی را کسب کند تا بتواند نتایج خوبی را ارائه دهد.

بهترین مرکز کاشت ریش در اهواز
بهترین مرکز کاشت ریش

شهرت و خوشنامی پزشک و مرکز مورد نظر نیز مسئله ‌ای است که نباید آن را نادیده گرفت. بهترین مراکز کاشت ریش در اهواز جلسات مشاوره دارند و در این جلسات پزشک به طور کامل شما را ارزیابی می‌کند و تراکم موهای شما در قسمت پشت سر را بررسی خواهد کرد تا از مناسب بودن آنها برای کاشت اطلاعات نماید.

میزان رضایتمندی بیمارانی که قبلاً توسط مرکز مورد نظر شما درمان شده‌ اند را بررسی کنید. هرچه میزان رضایتمندی بیماران بالاتر باشد بدون شک پزشک و مرکز خوبی را برای دستیابی به اهداف خود انتخاب کرده اید.

مراقبت های قبل و بعد از کاشت ریش

ده روز قبل از کاشت ریش از مصرف آسپرین خودداری کنید سه روز قبل از مراجعه به کلینیک کاشت ریش از مصرف الکل و داروهای ضد التهاب خودداری کنید خوردن ویتامین سی یک هفته قبل از کاشت ریش کاملاً ضروری است زیرا به تسریع فرایند بهبود کمک می کند.

روزی که قرار است کاشت ریش انجام شود باید از خوردن قهوه و محصولاتی که حاوی کافئین هستند خودداری کنید زیرا ریسک افزایش حساسیت به داروها را به دنبال دارند. داروهای آنتی بیوتیک و پماد که پزشک برای تان تجویز میکند را به طور دقیق مصرف کنید تا از بروز عفونت جلوگیری شود.

جمع آوری مطالب: لیلا عبدالملکی

لینک منبع

2.5 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments