چگونه کرم صورت مناسب برای مراقبت از پوست انتخاب کنیم؟

 

کرم ضد چروک

 

در بازار صدها کرم پوست وجود دارد که هر کدام از آنها برای نیاز های انواع مختلف پوست ها می باشد که در طراحی های مختلف نیز وجود دارد از جمله این کرمها :

جهت کاهش چین و چروک ها،ضد آفتاب ،مرطوب کننده.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

قبل از اینکه شما هزینه های زیادی را برای چنین محصولاتی بپردازید نکات زیر را بخوانید تا بتوانید قبل از سرمایه گذاری برای خرید چنین محصولاتی ، انتخاب درستی داشته باشید:

 

در ابتدا بهتر است برای اینکه محصول خوبی خریداری کنید باید نوع پوست خود را بشناسید و اینکه پوست شما چه نیاز هایی دارد.

به عنوان مثال اگر پوست شما حساس است باید از فرمولاسیون hypoallergenic  استفاده کنید، اگر پوست شما مستعد جوش یا آکنه است باید دقت بیشتری داشته باشید.

– همچنین ممکن است شما یک کرم صورت برای شب را انتخاب کنید. کرم های صورت شبانه به طور کلی ضخیم تر و سنگین تر از کرم های روزاست، چرا که آنها برای ارائه یک شب با رطوبت عمیق طراحی شده اند.

 

هنگامی که برای خرید کرم صورت اقدام می کنید بهتر است دقت کنید که بی خطر باشد و پوست شما را تهدید نکند،کرم صورت بهتراست حاوی روغن های گیاهی باشد تا پوست شما آسیب نبیند.

 

اسیدهای آلفا هیدروکسی (AHA) و بتا هیدروکسی اسید (BHA) مواد تشکیل دهنده مشترک در مرطوب کننده ها است که برای کسانی که مستعد ابتلا به آکنه هستند باید دقت بیشتری شود.
– ترکیبات خطرناکی که در بهترین مرطوب کننده ها ی کرم صورت نباید باشد عبارتند از : پارابنها (مطالعات نشان داده اند که آنها سرطان زا هستند)، روغن معدنی و رایحه (آنها باعث واکنش های آلرژیک) .

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments