پنج مشکل بینی که می توان با جراحی برطرف کرد!

 

برای از اعضای بدن بسیار برجسته هستند مانند بینی و به این دلیل جراحی بینی پر طرفتار است. مردان و زنان متوجه شده اند که با انجام این جراحی می توانند از احساس بدشان نسبت به ظاهرشان رها شوند. روش جراحی نسبت به جراح و شرایط جسمانی فرد متغییر است.

 

بینی

 

پنج مشکل بینی که می توان با جراحی برطرف کرد :

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

  • بزرگی بینی

برخی از سایز بینی خود شکایت دارند که با صورت آنها هماهنگی ندارد. گاهی دارای گردی است که از بغل مانند این است که به بیرون صورت قوس برداشته است.  گاهی به قدری پهن است که صورت را چاق و یا تخت نشان می دهد. در شکل پیازی غضروف به قدری پهن است که سوراخهای بینی از هم فاصله دارند. جراح پلاستیک با حذف بافت اضافی و دگرگونی ساختار آن را شکل می دهد.

 

  • کجی بینی

در بیشتر موارد به دلیل آسیب ورزشی یا تصادف ایجاد می شود، البته در برخی موارد از بچگی وجود دارد. جراح تیغه و استخوانهای بینی  را مرتب و تنظیم میکند.

 

 

  • درازی بینی

بینی بلند و تیز ارثی است. در این حالت سوراخهای بینی بیش از حد پهن و باز به نظر می رسند. نوک بینی تل اندازه مناسب بریده شده و با بخیه ترمیم و شکل دهی می شود.

 

 

  • ناهمواری بینی

به دلیل آسیب ایجاد می شود. گاهی اوقات ژنتیکی است. اگر به دلیل آسیب دیدگی است بافت اضافی بر روی بافت اصلی ایجاد میشود، اگر ارثی است بزرگ شدن بیش از حد استخوان و غضروف اتفاق افتاده است.

 

 

  • جراحی زیبایی

پس از آسیب و یا تصادف این جراحی باعث بازگشت اعتماد به نفس فرد می شود. این جراحی در موارد وجود نارضایتی از جراحی بینی اولیه نیز استفاده می شود.

 

[divider]

مرکز تحقیقات کلینیک پوست ، زیبایی و تناسب اندام آلومینا

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments