پروتز گونه

پروتز گونه برای چه کسانی مناسب است |با پزشکان مرکز زیبایی برکه سوپرمدل زندگی خود باشید!!

پروتز گونه

پروتز گونه

پروتز گونه یکی از بهترین روش هایی است که امروزه برای حجم دار کردن گونه ها استفاده می شود و اثر آن بهتر از تزریق ژل و چربی خواهد بود!!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما این روش چگونه انجام می شود؟از کجا بفهمیم که پروتز گونه بهترین راه برای ماست؟

با ما همراه باشید تا با بررسی یکی از مواردی که به مرکز زیبایی برکه مراجعه کرده بود به این سوال پاسخ دهیم.

پروتز گونه
پروتز گونه

روزی خانمی به مرکز برکه مراجعه کردند و بدون اینکه دقیقا بدانند چه خدماتی مد نظرشان است، تنها به دنبال این بودند که به روشی زیبایی صورت خود را تقویت کنند. این خانم محترم ایراد مشخصی از صورتش سراغ نداشت اما در تمام این سال ها حس می کرد صورتش ویژگی ای دارد که به دل او خوش نمی آید. اما خودش هم دقیقا نمی دانست ایراد از کجاست.

با مراجعه کردن به مرکز زیبایی برکه، ایشان امیدوار بودند تا پزشک مجموعه بتواند ایرادش را به او بگوید. اما واقعیت این بود که این خانم هیچ نقص مشخصی در صوتش نداشت. نه جای چین و چروک زیادی بر پوستش بود، و نه زخم و آسیب ویژه ای داشت. شرایط پوستش هم نسبتا عادی بود. بینی اش هیچ ایراد مشخصی نداشت و  می توان گفت که فک این خانم به گونه ای بود که به دل می نشست.

اما چیزی که پزشک مجموعه با بررسی دقیق متوجه شد علت واقعی نارضایتی این خانم است، این است که بر خلاف فک زاویه دارش، صورتش صاف است و هیچ برجستگی و انحنای ویژه ای ندارد. پس از اینکه پزشک این مورد را به او گوشزد کرد، انگار چراغی در ذهن ایشان روشن شده باشد، خودش هم تصدیق کرد که بله، آن خاصیتی که او را در مورد زیبایی ظاهری اش نامطمئن کرده، همین صافی و کم برجستگی صورت و به خصوص گونه هایش است.

بعد از پیدا کردن مشکل حالا وقت پاسخ به این پرسش بود که برای بهبود شرایط ظاهری ایشان و تا درجه ای که به ظاهر دلخواهش برسد، چه راهکاری را باید پیش گرفت؟!!

 اولین و بهترین توصیه ی پزشک مجموعه به ایشان که خانمی حدودا 40 ساله بودند، این بود که پروتز را امتحان کنند.

پروتز گونه
پروتز گونه

بعد از انجام پروتز گونه در مرکز زیبایی برکه، این مراجعه کننده ی عزیز از نتیجه ی کار بسیار رضایت داشت. گونه هایش مقداری برجسته تر شده بودند و صورتش زاویه پیدا کرده بود.

به همین بهانه در ادامه سعی می کنیم شما را بیشتر با پدیده ی پروتز ، و به خصوص پروتز گونه آشنا کنیم تا با جنبه های مختلف آن آشنا شوید. با ما همراه باشید.

پروتز گونه چیست؟

برجسته بودن گونه ها تاثیر زیادی بر زیبایی صورت دارد، اما استخوان گونه ی برخی از افراد به گونه ای است که برجستگی چندانی ندارد و همین امر باعث می شود صورت فرد ظاهری صاف و  پهن داشته باشد. پروتز گونه روشی است که این برجستگی گونه را به صورت شما می دهد یا آن را تقویت می کند.

صاف بودن صورت در برخی از نژاد های انسانی ذاتی و ژنتیکی است، هرچند در برخی از اوقات این صافی ممکن است ناشی از صدمات و ساییدگی های حاصل از حوادث باشد.

به عنوان مثال حتما متوجه شده اید که افراد دارای نژادی از آسیای شرقی دارای صورت های پهن و صاف می باشند!!

 برجسته کردن استخوان گونه ها به خصوص در افرادی که کمی هم پا به سن گذاشته اند باعث خشکی اندک پوست صورت و بافت های نرم عضلانی صورت می شود.

انواع ایمپلنت گونه

جراحی برای بالا کشیدن و برجسته کردن گونه ها طی عمل پروتز گونه، می تواند از طریق فرآیند کاشت انجام شود. انواع مختلفی از ایمپلنت ها یا جایگزین ها وجود دارند که بسته به شرایط خاص آناتومی صورت شما باید یکی از آنها برایتان انتخاب شوند.

 نوع اصلی ایمپلنت های مورد استفاده در پروتز گونه به نام مدپور(Medpor) شناخته می شود، اما انواع ایمپلنت هایی مانند سیلیکون، گورتکس و hydroxyapatite هم می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

 اما عموم پزشکان ترجیح می دهند برای پروتز گونه از ماده ی مدپور استفاده کنند. چرا که این ماده ثبات رفتاری دارد و نتایجش قابل پیش بینی است.

پروتز چگونه انجام می شود؟

فرآیند پروتز معمولا از طریق انجام یک برش در دهان، جایی بالای خط لثه ها انجام می شود.پس از آن یک فضای خالی کیسه مانند بین سطح استخوانی گونه و پوست ایجاد می شود. این کیسه ی ایجاد شده جایی است که ایمپلنت در آن قرار می گیرد. بعد از این که ایملنت در جای خود قرار گرفت از طریق یک پیچ سر جایش فیکس و ثابت می شود تا دوره ی درمان و بهبودی تمام شود. این پیج دائما سرجای خود باقی می ماند تا از جا به جا شدن ایمپلنت جلوگیری کند.

پروتز گونه
پروتز گونه

اندازه و میزان برجستگی که ایمپلنت به گونه ی شما می دهد باید پیش از فرآیند پروتز و در جلسات مشاوره تعیین شود. این کار به شما کمک می کند تا با پروتز کردن ظاهر طبیعی خود را از دست ندهید، بلکه تعادل را در آن ایجاد کنید.

عمل پروتز چقدر طول می کشد؟

عمل پروتز معمولا حدود 1 ساعت به طول می انجامد، اما طول مدت عمل در نهایت به میزان و تعداد فرآیند هایی بستگی دارد که قرار است انجام بگیرند. عمل پروتز گونه معمولا به صورت سرپایی انجام می شود. بعد از این عمل می توانید پس از چند ساعت، همان روز به خانه برگردید.

خطرات پروتز گونه چیست؟

برش هایی که در داخل دهان زده می شوند قاعدتا باید بدون اینکه مشکلی برایشان پیش بیاید خود به خود بهبود یابند. این برش ها هرگز نباید قابل مشاهده باشند. به ندرت پیش می آید که این زخم ها  مشکلی برای شما ایجاد کنند. با این حال باید بدانید که همه ی زخم ها دائمی هستند و اندازه ی و طول و رنگ آنها غیر قابل پیش بینی است.

پروتز گونه
پروتز گونه

همان طور که طی هر عمل جراحی دیگری هم رخ می دهد، ممکن است طی عمل پروتز گونه، زمانی که برش ها صورت می گیرند،  برخی از عصب های حسی سطح پوست بریده شوند و آسیب های جزئی به پوست شما وارد کنند. برخی از بخش های پوست صورت بعد از پروتز، به خصوص آن هایی که ایمپلنت در زیر آنجا قرار گرفته ممکن است حسشان را از دست بدهند یا از نظر حساسیت ضعیف تر شوند. اما نگران نباشید، چرا که این حساسیت رفته رفته بعد از 2 الی 3 ماه دوباره به پوست باز می گردد، چراکه عصب های بدن دائما در حال بازسازی و درمان خود هستند.

بهترین مرکز برای پروتز گونه در تهران

مرکز زیبایی برکه در شمال تهران، افتخار دارد یکی از با کیفیت ترین و بهتیرن خدمات را در راستای عمل پروتز گونه به مراجعین عزیزش ارائه دهد. سطح کیفی پزشکان حاضر در مجموعه در کنار قیمت های باور نکردنی، برکه را به یکی از استثنایی ترین مراکز زیبایی در تهران تبدیل کرده است. شما هم اکنون می توانید برای آشنایی بیشتر با این مرکز، همچنین تماس جهت اخذ نوبت مشاوره و درمان، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع

پزشکان و متخصصین پوست و موی تهران اسکین

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments