پاسخ به پرسش های شما در مورد لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر موهای زائد | کلینیک لیزر شریعتی

پاسخ به پرسش های شما در مورد لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر موهای زائد | کلینیک لیزر شریعتی

پاسخ به پرسش های شما در مورد لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر موهای زائد | کلینیک لیزر شریعتی

 پاسخ به پرسش های شما در مورد لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر موهای زائد | کلینیک لیزر شریعتی

در مورد لیزر موهای زائد پرسش های بسیار زیادی وجود دارد که دراینجا به بعضی ازاین پرسش ها پاسخ  می دهیم. برای پاسخ دهی به این پرسش هااز نظریات و تجربیات تکنسین های با تجربه و آموزش دیده لیزر موهای زائد در کلینیک لیزر برکه استفاده می کنیم.

اینکه مجبور نباشید موهای زائد زیر بغل و پاهای خود را شیو کنید شاید پیش از این یک رویاِی دست نیافتنی بوده است.  چه کسی است که دلش نمی خواهد خود تراش را دور بیندازد و بدون نیاز به آن پاهای نرم و صافی داشته باشد؟ یا زیر بغل سفید و تمیز و خط بیکینی بدون مو داشته باشد؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر چند دقیقه در گوگل جستجو کنید قطعاً صدها مرکز لیزر موهای زائد را پیدا می کنید که همه به شما وعده می دهند که رویا های تان را تحقق ببخشند. بعضی از آنها قیمت های خیلی پایینی به شما پیشنهاد می کنند.  اما آیا حذف موهای زائد توسط لیزر چیزی است که شما واقعاً بتوانید در سایت تخفیف آن را  خریداری کنید؟

لیزر موهای زائد یک پروسه پزشکی فنی است و نیاز به استفاده از دستگاه های مدرن ، رعایت بهداشت محیط  و استریل بودن وسایل و مهارت بالای اپراتور لیزر دارد.

اما موارد دیگری هم وجود دارد که شما قبل از مراجعه به یک کلینیک لیزر درمانی باید از آنها اطلاع داشته باشید.  در اینجا ما به پرسش های رایج در مورد لیزر موهای زائد پاسخ می دهیم و امیدواریم که با استفاده از این مطالب بتوانید رویایی خود را محقق کنید.

 

پرسش : آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟

لیزر موهای زائد یک پروسه دائمی نیست. با توجه به تجربیات انجام شده ، پس از اتمام جلسات بهتر است هر کاربر یک بار در سال برای تکمیل جلسات لیزر درمانی به مرکز لیزر مراجعه کند.  زیرا لیزر  فولیکول های فعلی موی شما را از بین می برد،  اما فولیکول های جدید می توانند به لطف تغییرات هورمونی یا تغییر وزن در بدن ایجاد شوند.

 

پرسش : خطرات لیزر موهای زائد چیست؟

طبق تحقیقات انجام شده  بزرگ ترین خطر لیزر آسیب دیدگی چشم ها است. هم درمانگر و هم فرد تحت درمان لازم است که از عینک های خاص با توجه به نوع لیزر مورد نظر ، استفاده کنند.  خطرات دیگر شامل زخم ، تاول و سوختگی است که می تواند به پوست شما آسیب برساند.  قرمزی و تورم از عوارض طبیعی و موقتی پس از لیزر درمانی است.  اما اگر احساس سوزش یا تاول می کنید ، به این معنی است که تکنسین از  لیزر اشتباه برای نوع پوست شما  استفاده کرده است.

 

پرسش : آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

پاسخ به پرسش های شما در مورد لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر موهای زائد | کلینیک لیزر شریعتی

درد لیزر موهای زائد زیاد نیست.  لیزر درمانی کمی سوزش دارد.  درد آن شبیه برخورد یک کش لاستیکی به پوست است.  اما این فقط برای یک میلی ثانیه طول می کشد که زمان لازم برای لیزر برای هدف گیری فولیکول مو  و از بین بردن آن می باشد.  البته اگر لیزر موهای زائد با جدید ترین نسل  لیزر الکساندرایت   2018 انجام شود ، احتمال حتی حداقل درد هم اندک است.  در حالی که پوست شما ممکن است بعد از این روش کمی قرمز و متورم باشد ، اما پس از ترک کلینیک نباید هیچگونه دردی را احساس کنید.

 

پرسش : آیا لیزر موهای زائد نیاز به دوره بهبودی دارد؟

  • خیر. شما می توانید پس از لیزر موهای زائد فعالیت های روزمره خود را انجام دهید. و درصورت هر گونه ناراحتی برروی محل تحت درمان یخ بگذارید و داروی مسکن مصرف کنید.
  • قرارگرفتن در معرض آفتاب شدید پس از جلسه لیزر درمانی موجب بروز لکه های سفید یا قهوه ای بر روی پوست منطقه تحت درمان می شود.
  • پوست پس از درمان با لیزر نسبت به نور خورشید بسیار آسیب پذیرو حساس است و مناطق تحت درمان نباید تا 3 هفته به مدت طولانی درمعرض نور خورشید قرار بگیرند.
  • اگر پیش از لیزر درمانی برای موهای زائد بدن خود درمعرض آفتاب بوده اید و برنزه کرده اید ، حتماً به تکنسین لیزر اطلاع بدهید. زیرا دراین صورت پوست شما ملتهب و نازک ترشده است. لیزر کردن چنین پوستی ممکن است پوست را سوزانده و باعث زخم و لکه های سفید یا قهوه ای بشود.
  • قبل از لیزر موهای زائد به دنبال یک کلینیک لیزر معتبر و خوش نام باشید. از آنجا که انتخاب لیزر مناسب برای نوع پوست هر فرد بسیار اهمیت دارد ، یک پزشک با تجربه بهترین گزینه را برای شما انتخاب خواهد کرد.  همچنین مصرف بعضی از داروها از جمله مانند آنتی بیوتیک ها  باعث می شود که پوست نسبت به لیزر حساس شود.

 

پرسش : آیا لیزر موهای زائد برای هر رنگ و نوع پوست و مو جواب می دهد؟

لیزر موهای زائد در تمامی تیپ های پوستی و انواع رنگ مو در کلینک تهران اسکین

تکنولوژی لیزر در طول زمان پیشرفت های زیادی کرده است.  بنابراین در حال حاضر لیزر موهای زائد برای افراد مختلف با رنگ موها و رنگ پوست های مختلف و متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر موهای بلوند دارید ، ممکن است اینطور شنیده باشید که حذف موهای بلوند توسط لیزر گزینه مناسبی برای از بین بردن موهای ناخواسته شما نیست. حقیقت این است که این واقعیت ندارد.  پیشرفت تکنولوژی در زمینه لیزر موهای زائد باعث طراحی لیزرهای جدید مانند لیزر مدیوپلاس شده که حتی قادر است موهای بلوند ، کرک مانند و نازک را به خوبی از بین ببرد.

حذف موی لیزر تقریباً بر روی هر نوع پوست کار می کند. از پوست های خیلی روشن که بر اساس مقیاس فیتزپاتریک نوع 1 تایپ پوستی شناخته می شود،  تا انواع پوست  V و یا حتی VI که بسیار تیره است.  افراد با پوست های روشن معمولاً  لیزر الکساندرایت یا دیود دریافت می کنند ، در حالی که برای پوست های تیره تر از لیزر Nd: YAG  استفاده می شود.

 

پرسش : هر جلسه لیزر درمانی چه مدت طول می کشد؟

تعیین زمان واقعی لیزر موهای زائد بستگی به محل درمان دارد.  نابود کردن هر فولیکول مو یک میلی ثانیه طول می کشد.  بنابراین لیزر موهای زائد یک منطقه کوچک مانند زیر بغل کمتر از پنج دقیقه طول می کشد. در حالی که یک منطقه بزرگ تر مانند پاها ممکن است نیم ساعت طول بکشد.  برای هر بخش از بدن به پنج تا شش جلسه درمان نیاز دارید.

معمولاً لیزرموهای زائد پاها ، دست ها و کمر سریع تراز بین می روند و نسبت به موهای زیربغل ،  صورت و ناحیه بیکینی به جلسات درمانی کمتری نیازدارد.  موهای صورت ، زیر بغل و خط بیکینی  خانم ها به علل هورمونی دارای فولیکول های بسیارمحکم است. و به همین دلیل نیاز به 6 تا 8 جلسه درمان درطول 4 تا 6 هفته دارد. و حدود 80%  تا 90%  موها ازبین می روند.

 

پرسش : چه کسانی به دلایل پزشکی نباید از لیزر موهای زائد بدن استفاده کنند؟

پاسخ به پرسش های شما در مورد لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر موهای زائد | کلینیک لیزر شریعتی

زنان باردارو زنان شیرده باید پس از مشورت با پزشک و در صورت موافقت پزشک لیزر درمانی انجام دهند. همچنین لیزر درمانی در نزدیکی تاریخ قاعدگی دردناک است. در این زمان هورمون ها بیشتر ترشح می شوند و پوست حساس تراست و در نتیجه آماده آسیب دیدگی توسط لیزر می باشد.

 

پرسش : لیزر درمانی برای موهای زائد بدن تا چه مدتی اثر دارد؟

درمان با لیزر به طورمتوسط تا 3 سال نتیجه بخش است.

 

پرسش : مراقبت های لازم برای آماده شدن قبل از مراجعه چیست؟

قبل از مراجعه منطقه ای را که لیزر خواهد شد شیو کنید.  اگراین قسمت ها مو داشته باشند لیزر به درستی عمل نمی کند. همچنین به دستورالعمل هایی که پزشک توصیه کرده ، عمل کنید.

 

پرسش : آیا لیزر درمانی بر روی قسمت های بیکینی هم انجام می شود؟

بله با لیزر درمانی می توانید موهای زائد هرقسمت ازبدن را که مایل باشید ، بردارید.  تنها مناطقی که باید از لیزر موهای زائد اجتناب کرد ، اطراف چشم ها و ابروها می باشد.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

برای پیدا کردن نزدیک ترین کلینیک مرکز لیزر درمانی تهران اسکین به محل سکونت خود کافی است که اینجا کلیک کنید.  گروه پزشکان تهران اسکین شما را تا رسیدن به اوج زیبایی همراهی می کنند.

 

پزشکان متخصص  در کلینیک تهران اسکین روش های خاصی برای درمان های زیبایی با لیزر به مراجعین ارائه می دهند.  شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک های ما زیبایی خود را چند برابر کنید.
                                                      برای تماس با کلینیک تهران اسکین اینجا کلیک کنید.
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments