لیزر موهای زائد برای مردان

ورود خانمها ممنوع: فقط آقایان وارد شوند| لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

تا همین چند سال پیش تصور می ‌شد که لیزر فقط مختص خانم ها است و آقایان هیچ بهره ای از این فناوری جالب و حیرت انگیز ندارند. اما امروزه شاهد آن هستیم که لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان هم مانند لیزر برزیلی در خانم ها با هدف برطرف کردن کامل موهای زائد ناحیه تناسلی و خلاص شدن از دردسرهای شیو کردن انجام می شود. برخی از افراد با هدف بهداشت فردی به سراغ لیزر می روند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

نتایج حاصل از لیزر قابل مقایسه با شیو کردن موهای زائد و استفاده از پودر و کرم های موبر نیست زیرا هنگامی که لیزر می کنید دیگر روی پوست تان هیچ گونه موی‌ زائدی دیده نخواهد شد و شما می توانید از مزایای عالی لیزر بهره مند شوید. در بخش زیر قصد داریم به بررسی ۷ مورد از مزایای عالی لیزر برای آقایان بپردازیم.

لیزر یعنی خداحافظی با تیغ و ژیلت

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی آقایان
لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی آقایان

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان به معنای خداحافظی با تیغ و ژیلت و راش پوستی و سوختگی و بریدگی حاصل از آن است. شما فقط به ۶ تا ۸ جلسه درمان نیاز دارید تا برای همیشه دیده شدن موهای زائدتان به یک رویا تبدیل شود.

در این روش همه فولیکول های مو از بین می روند و دیگر امکان رشد موهای زائد وجود نخواهد داشت، به این ترتیب شما به آنچه که انتظارش را دارید دست پیدا خواهد کرد.

احتمالاً شما هم رشد موهای زائد زیر سطح پوست را تجربه کرده اید و می دانید که چه شرایط دردناکی را به وجود می آورد. زمانی که لیزر می کنید ریسک بروز این وضعیت به صفر می رسد و شما دیگر این شرایط دردناک را تجربه نمی کنید.

افزایش اعتماد به نفس با رفع دائمی موهای زائد

معمولا آقایان بدن پرمویی دارند و این مسئله باعث شده است دچار دردسر شوند. پرمویی بدن و رشد مکرر موهای زائد صورت و سایر نقاط بدن به یک معضل بزرگ تبدیل شده است چرا که آقایان مجبور هستند مرتب شیو کنند و خوب شیو کردن نیز با مشکلات خاص خود همراه است.

لیزر موهای زائد آقایان و بهبود اعتماد به نفس
لیزر موهای زائد آقایان و بهبود اعتماد به نفس

هنگامی که از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد استفاده می شود و همه این موهای زبر و سیاه از بین می ‌روند سطح اعتماد به نفس و افزایش پیدا می ‌کند چرا که دیگر شما از دیده شدن موهای بد حالت پشت گردن یا روی قفسه سینه خود خجالت نمی کشید.

مراقبت بهتر از پوست

تیغ کشیدن و به طور کلی روش هایی که برای از بین بردن موهای زائد به کار می روند با سوختگی و تغییر رنگ پوست همراه هستند اما هنگامی که شما لیزر می کنید علاوه بر آنکه موهای زائدتان از بین می رود سیاهی و تیرگی پوست ناحیه تناسلی نیز برطرف خواهد شد.

در صورتی که ذهن شما از مشکلات مربوط به برطرف کردن موهای زائد آزاد شود توجه بیشتری به وضعیت پوست خود خواهید داشت و به سلامت پوست خود اهمیت می دهید.

صرفه جویی در زمان با لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

همه ما به خوبی می ‌دانیم که شیو کردن موهای زائد ناحیه تناسلی یک کار دشوار و زمان بر است و در اکثر مواقع بریدگی پوست غیر قابل اجتناب است. اما هنگامی که موهای زائد را لیزر می کنیم به طور کلی از فکر کردن به تیغ کشیدن خلاص خواهیم شد و دیگر لازم نیست زمان زیادی را به شیو کردن اختصاص دهیم.

لیزر یک روش بدون درد است

اگر تن تان به مراکز زیبایی و اپیلاسیون خورده باشد می دانید که آن موم داغ لعنتی و کندن موها از ریشه چه درد طاقت ‌فرسایی دارد مخصوصاً اگر برای نقاط حساس مورد استفاده قرار بگیرد.

اکثر افرادی که موهای زائد خود را لیزر کرده اند می گویند درد حاصل از لیزر اصلا قابل مقایسه با اپیلاسیون نیست و این وضعیت را به صورت برخورد کش با پوست یا سوزش حاصل از آفتاب سوختگی توصیف می کنند که به خوبی قابل تحمل است.

آیا لیزر درد دارد
آیا لیزر درد دارد

هنگامی که مو های زائد خود را لیزر می کنید دیگر نگران دیده شدن موهای زائد در استخر خواهید بود و ۲۴ ساعت روز و ۷ روز هفته بدنی تمیز و بدون مو خواهید داشت.

لیزر دوستدار پوست است

لیزر روشی است که سازگاری بالایی با پوست دارد. در این روش از نور لیزر استفاده می ‌شود و به سمت پوست ناحیه ای که قرار است در آن قرار بگیرد ارسال می شود. نور لیزر توسط رنگدانه های موجود در فولیکول های مو جذب می شود سپس به گرما تبدیل می ‌شود و فولیکول را از بین می برد.

با از بین رفتن فولیکول ها دیگر امکان رشد موهای زائد به وجود نخواهد داشت. نکته مهمی که در خصوص لیزر باید به آن اشاره کنم این است که هیچ گونه آسیبی به پوست یا بافت های مجاور ناحیه که تحت درمان قرار گرفته است نمی رساند. به همین دلیل از آن به عنوان یک روش مناسب و دوستدار پوست یاد می شود.

آیا لیزر باعث ناباروری آقایان می شود؟

برخی از افراد تصور می ‌کنند که لیزر باعث ناباروری آقایان می شود به ویژه اگر موهای زائد ناحیه تناسلی توسط لیزر از بین رفته باشد. شایعات لیزر تمامی ندارد و شایعه ناباروری یکی دیگر از این مسائل است.

واقعیت این است که نور لیزر اصلاً توانایی نفوذ به اندام های داخلی را ندارد و به این ترتیب هیچ گونه تاثیر منفی و یا مثبتی بر روی آنها نخواهد گذاشت بلکه فقط فولیکول های مو که در پوست وجود دارند را هدف قرار می دهد.

مزایای لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد با مزایای متعددی همراه است که برخی از آنها به شرح زیر می باشند:

  • برای همیشه موهای زائد را از بین می برد.
  • از رشد موهای زائد زیر سطح پوست جلوگیری می کند.
  • ریسک بروز راش پوستی پس از تیغ کشیدن را به صفر می رساند.
  • باعث لطافت و نرمی بیشتر پوست می شود.
  • یک روش مقرون به صرفه است.
  • از ایمنی و تاثیر گذاری بالایی برخوردار است.

قیمت لیزر موهای زائد در سنندج

قیمت لیزر موهای زائد در سنندج
قیمت لیزر موهای زائد در سنندج

لیزر موهای زائد یک روش مقرون به صرفه است چرا که شما یک بار هزینه می کنید و در عوض یک عمر از دردسر های مربوط به شیو کردن بدن خلاص شوید. قیمت لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی به عوامل متعددی بستگی دارد که توسط پزشک هزینه نهایی اعلام می گردد.

اگر شما قصد لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی خود را دارید بهتر است بدانید که باید ۱۲ ساعت قبل از مراجعه به مرکز لیزر مو های زائد خود را شیو کنید. دو ساعت قبل از مراجعه به مرکز حتماً دوش بگیرید و لباس راحت بپوشید چرا که پس از لیزر ممکن است دچار التهاب و تورم پوست شوید.
لیزر هیچ گونه خطری برای سلامت شما ندارد پس شایعاتی که تاکنون درباره لیزر و تاثیرات آن بر بدن خود شنیده اید را به فراموشی بسپارید. اکثر افرادی که مو های زائد خود را لیزر کرده اند از نتایج به دست آمده رضایت کامل دارند و حتی دوستان و اطرافیان خود را به امتحان کردن این روش بی نظیر و بهره مند شدن از مزایای عالی آن تشویق کرده ‌اند. تاکنون هیچ گونه مدارکی دال بر خطرناک بودن لیزر برای سلامت انسان ارائه نشده است پس نگران نباشید.

مترجم: لیلا عبدالملکی

لینک منبع اول

لینک منبع دوم

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments