لیزر موهای زائد کمر مردان در تهران توسط کادری مجرب

 لیزر موهای زائد کمر

لیزر موهای شانه
لیزر موهای زائد پشت کمر

ازدیاد موهای پشت یک مشکل آزار دهنده برای مردان و زنان است. این بخش یکی از قسمت های بدن است که بیشتر از دیگر قسمت های بدن مورد درمان لیزر قرار می گیرد. وجود مو در قسمت پشت بدن کاملا طبیعی است، به ویژه در مردان، اما اگر موها ضخیم و خیلی در معرض دید باشند، تبدیل به یک مشکل می شوند. علاوه بر این وجود موی زیاد در پشت ممکن است باعث بروز مشکلات جسمی شود، از جمله حساسیت های پوستی و عفونت. به هرحال لیزر موهای زائد پشت کمر برای از بین بردن موهای این قسمت به راحتی در دسترس است.

 

مزایای استفاده از لیزر موهای زائد کمر در مقابل روش های دیگر

گفته می شود که استفاده از لیزر یکی از موثرترین روش ها برای رهایی از موهای زائد پشت می باشد. پشت بدن قسمتی است که اصلاح آن توسط خود شخص کار بسیار سختی است که البته استفاده از لیزر این مشکل را برطرف می سازد. گزینه های دیگر، از جمله استفاده از موم، بسیار دردناک هستند و باعث تورم پوست می شوند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

درباره لیزر موهای زائد کمر اینجا یه مطلب مفصل هست:

لیزر موهای زائد پشت کمر برای زنان و مردان

استفاده از لیزر حداقل موهای این ناحیه را نازک و کمرنگ می کند، علاوه بر اینکه رشد مجدد موها مدت زیادی طول می کشد. موهای مجدد سبز شده نیز بسیار نازک و روشن هستند که قابل رویت نیستند و از بین بردن آنها نیز بسیار آسان است.

 

نکاتی مربوط به لیزر موهای پشت

لیزر موهای مردان
لیزر موهای زائد کمر نی نی سایت

قسمت پشت بدن دارای بخش وسیعی است. بزرگی این قسمت باعث بروز مسائلی می شود که شاید استفاده از لیزر برای نواحی کوچکتر این مسائل را به همرا نداشته باشد. لیزری را که برای این ناحیه انتخاب می کنید باید برای پوشت یک قسمت بزرگ مناسب باشد. درد به وجود آمده در طی درمان نیز باید مورد توجه قرار گیرد.  

نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد

گرچه اکثرا فرایند لیزر موها را بدون درد و با کمترین میزان بروز ناراحتی در نظر می گیرند، اما استفاده از لیزر برای یک بخش وسیع از بدن با درد و ناراحتی بیشتری همراه است. استفاده از محصولات ضد درد قبل از شروع فرایند موثر خواهند بود. قرار گرفتن در معرض خورشید برای پوستی که لیزر شده مضر است و گرچه پشت بدن شما همیشه با لباس پوشیده شده، اما به هرحال شاید همیشه تمایلی به پوشاندن آن نداشته باشید. اگر بین دو دوره ی درمان تصمیم گرفتید در محیط بیرون و در معرض خورشید قرار بگیرید، حتما این قسمت را بپوشانید.

جلسه اول لیزر موهای زائد و مراقبتهای بعد از لیزر موهای زائد

 

روش های مناسب لیزر برای از بین بردن موهای پشت

از آنجایی که پشت و کمر بخش بزرگی از بدن است، روش مناسب لیزر برای این قسمت باید مناسب پوست در قسمت های وسیع باشد. استفاده از لیزرهای الکساندریت و دیود روش های خوبی برای به دست آوردن نتایج مطلوب در بخش های وسیع بدن است، به علاوه از دیگر روش ها سریعتر می باشند. نوع پوست و رنگ و نوع مو تعیین کننده ی سیستم مورد استفاده برای به دست آوردن بهترین نتایج می باشد.

لیزر موهای زائد و هزار و یک نکته که پزشکان به شما نمی گویند

 

تعداد جلسات مورد نیاز و هزینه لیزر موهای زائد کمر

تعداد جلسات مورد نیاز برای از بین بردن موهای این بخش از بدن براساس نوع و رنگ پوست و همچنین نوع و رنگ موی فرد خواهد بود. به طور متوسط تعداد جلسات درمانی مورد نیاز برای پشت 6 تا 12 جلسه خواهد بود، اما تعداد دقیق مورد نیاز را پزشک پس از معاینه و بررسی تعیین خواهد کرد. برای تثبیت نتیجه ی حاصل نیز معمولا تکرار فرایند لازم خواهد بود.

قیمت لیزر موهای زائد کمر ممکن است زیاد تمام شود، چرا که منطقه ی وسیعی از بدن لیزر می شود. هزینه ی لازم بستگی به میزان رشد موها، روش درمانی مورد استفاده و کلینیک انتخابی شما بستگی دارد.

 

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

مرکز زیبایی برکه با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی مجرب و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد و دستگاه ها، افتخار دارد علیرغم درمان لیزر موهای زائد ، کلیه خدمات زیبایی، پوست و مو را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره، اطلاع از قیمت ها و همچنین اخذ نوبت از بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و تندرست باشید.

ترجمه و تحقیق: مینو زرفش

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

4 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
ali
ali
8 years ago

با سلام.من یه پسرم.موهای پشت کمرم رو میخاستم لیزر کنم.میخاستم بدونم قبل از عمل باید با ژیلت موها رو بزنم یا با موزر هم بزنم کافیه؟ضمنا باید از شهرستان بیام.چند جلسه لازمه تا کاملا موها از بین بره.یه سوال دیگه این که روزهای پنجشنبه و جمعه هم مرکز بازه یا تعطیل.چون فقط این دو روز رو میتونم مراجعه کنم. با تشکر.

فرهاد
فرهاد
4 years ago

سلام موهای پشت کمر من زیاد است لطفا بفرمایید تقریبا چند جلسه برای لیزر نیاز است و مبلغ تقریبی آن را بفرمایید. ضمنا چند وقت مدت زمان درمان طول می‌کشد و آیا در پایان دوره موهای پشت کمر که زیاد هم هستند کاملاً از بین می روند و سوال آخر اینکه لیزر با درد زیادی همراه است.

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  فرهاد

سلام دوست عزیز معمولا حداقل بین 6 تا 8 جلسه نیاز می باشدو تعداد دقیق جلسات، حین جلسات و از ریزش موها مشخص می گردد، معمولا 4 الی 5 جلسه اول ماهیانه می باشد و مابقی برحسب ریزش موها بین جلسات 40 الی 60 روز فاصله می افتد، بله طی جلسات لیزر بین 70 الی 90 درصد موها حذف می گردد و مابقی بسیار نازک و کرکی می شوند. در مورد درد نیز تکنولوژی های جدید مانند اسکلپیون (مدیواستار) به علت جدید بودن درد بسیار کم و جزئی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاعات قیمت، لینک زیر را مطالعه… بیشتر بخونید