لیزر بهترین لیزر موهای زائد پوست های تیره

لیزر موهای زائد برای پوست های تیره (جنوبی های عزیز) – بخش دوم

ادامه بخش اول

لیزر موهای زائد برای پوست های تیره
لیزر موهای زائد برای پوست های تیره

سوالات متداول در خصوص لیزر موهای زائد برای پوست های تیره

همیشه سوالاتی وجود دارند که جهت حصول اطمینان باید از کارشناس لیزر موهای زائد بپرسید تا متوجه شوید کدام لیزر برای چه نوع پوستی مناسب می باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در ادامه مطلب ما به 5 سوال متداول شما عزیزان در این زمینه پاسخ داده ایم.

 

شما از چه لیزرهایی برای پوست های تیره استفاده می کنید؟

درباره لیزر اندیاگ
لیزر اندیاگ

در حال حاضر، سه تکنولوژی لیزری که به طور امن و موثر همگی تن های پوستی تیره را درمان می کند، لیزر های اندیاگ (Nd:YAG)، دایود (Diode) و پلاتینیوم سوپرانو (Soprano Platinum) می باشند.

خوشبختانه این دستگاه های لیزر هم اکنون در دسترس گروه تهران اسکین نیز قرار گرفته و مراکزمان مجهز به آن ها برای پوست های تیره شده است و عزیزانی که در خطه جنوب کشورمان (بوشهر، بندر گناوه، کنگان، برازجان، عسلویه و …) زندگی می کنند و پوست تیره ای دارند، می توانند از خدمات ما بهره مند شوند.

 

کدام یک از دستگاه های لیزر موهای زائد برای من مناسب تر است و چرا؟

دستگاه الکس دایود پلاتینیوم

این موضوع که کدام لیزر بر روی پوست شما اثربخشی بیشتر و بهتری دارد را تنها متخصصی که تجربه کار با دستگاه های لیزر را دارد می تواند تعیین کند. یک پزشک متخصص با در نظر گرفتن تن پوست، بافت موی زائد و رنگ آن و عوارض جانبی احتمالی، می تواند به طور دقیق تعیین کند کدام دستگاه لیزر برای شما مناسب است.

 

شما تا کنون چه تعداد فرایند لیزر موهای زائد انجام داده اید؟

مهمترین نکات لیزر موهای زائد در پوست های تیره
لیزر موهای زائد در پوست های تیره

هیچ سقف استانداردی برای لیزر موهای زائد وجود ندارد. بنابراین نمی توان معیار سنجش خوب یا بد بودن کار یک مرکز را تعداد لیزر هایی که انجام داده است، بنا کرد. بهترین و تنها ابزار برای سنجش این موضوع، در نظر گرفتن سطح تجربه مرکز و متخصص لیزر موهای زائد می باشد. اما به طور کل می توان گفت یک متخصص باید دست کم چند صد فرایند لیزر موهای زائد را انجام داده باشد.

 

من به چه تعداد جلسه لیزر موهای زائد نیاز دارم؟

افراد تیره پوست به طور میانگین به 5 جلسه لیزر موهای زائد نیاز دارند تا موهای زائدشان به طور دائم کاهش یابد. اما این تعداد در افراد مختلف متفاوت است و ممکن است فردی به جلسات کمتر و فردی به جلسات بیشتری نیاز پیدا کند.

 

آیا می توان در دورانی که پوستم را برنزه کرده ام، از درمان لیزر موهای زائد برخوردار شوم؟

برنزه کردن بدن

این موضوعی است که در تابستان بسیار اتفاق می افتد و افرادی که پوست خود را برنزه کرده برای انجام لیزر موهای زائد اقدام می کنند. اما باید به خاطر داشته باشید که لیزر موهای زائد بر روی پوست های برنزه شده به هیچ وجه میسر نمی باشد؛ چرا که می تواند منجر به سوختگی، اسکار و تیره شدن دائمی پوست گردد. لیزر موهای زائد با تمرکز پرتوهای نور لیزر بر روی ناحیه درمانی صورت می گیرد. پوست، مقداری از پرتو های لیزر را پیش از گسیل به فولیکول مو جذب می کند. اما پوست های برنزه شده میزان بیشتری از این پرتوها را جذب می کنند. در نتیجه پوست ناحیه درمانی دچار سوختگی می ‌شود.

برنزه کردن پوست، منجر به تغییر رنگ رنگدانه های پوستی می شود ولی رنگدانه های مو تغییری نمی کنند. در نتیجه اثر بخشی لیزر نیز کاهش می ‌یابد.

پس چنانچه تمایل به برنزه کردن پوست تان دارید، باید درمان لیزر خود را به وقت دیگری موکول کنید یا پس از اتمام دوره درمان لیزر جهت برنزه کردن پوست خود اقدام نمایید. این موضوع در خصوص اسپری ها و محصولات برنزه کننده نیز صدق می کند.

 

نتایج لیزر موهای زائد بر روی پوست های تیره

پوست های تیره گروه 6
پوست های تیره

هیچ شکی در این وجود ندارد که لیزر موهای زائد، یک راهگشای دائمی برای کاهش موهای زائد محسوب می شود. لیزر موهای زائد به دلیل امنیت و رویکردی که در کاهش دائمی موهای زائد دارد، به نسبت سایر روش ها از جمله اپیلاسیون، استفاده از ژیلت و موچین و الکترولیز یک روش ارجح به شمار می رود. شاید در گذشته این امر تنها برای افراد دارای پوست روشن با موهای تیره میسر بود، اما پیشرفت های تکنولوژی، امروزه این امکان را برای افرادی که پوست تیره ای دارند نیز میسر کرده است. چنانچه فرایند لیزر موهای زائد در یک مرکز حرفه ای و توسط یک متخصص با تجربه و تنظیمات متناسب دستگاه لیزر انجام شود، چه بر روی پوست های روشن و چه تیره تنها در عرض چند جلسه نتایج دائمی و چشمگیری در بر خواهد داشت.

چنانچه شما نیز پوست تیره ای دارید و در شهرهای جنوبی کشورمان (بوشهر، بندر گناوه، کنگان، برازجان، عسلویه و …) زندگی می کنید، همین امروز با شماره های تماس ما در شهرهای مختلف تماس حاصل کنید، مشاوره بگیرید و زمان مراجعه خود را تنظیم کنید.

چنانچه در خصوص لیزر موهای زائد برای پوست های تیره هر گونه سوالی دارید، آن را در قسمت نظرات مطرح سازید تا در کاشناسان ما در اسرع وقت به آن پاسخ دهند.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

[button color=”red” size=”small” link=”https://www.laseraway.com/news/mythbusters-laser-hair-removal-dark-skin-tones/#sm.00000b4ui1m5gxfqlt6bblgjy26v3″ ]لینک مطلب[/button]

 

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید