10 سؤال که قبل از لیزر موهای زائد لازم است که از پزشک خود بپرسید

لیزر موهای زائد در مرکز لیزر و زیبایی برکه

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد می تواند یک راه پرهزینه و موثر برای خلاص شدن از موهای زائد و ضخیم  باشد چرا که افراد دیگر از دست شِیو کردن،اصلاح یا موم انداختن خسته شده اند.

اما صرف پول ها وهزینه های کلان تضمین نمی کند که برای همیشه از دست موهای زائد خلاص شده اید بلکه انتخاب درست دستگاه و مرکز است که می تواند در جهت نتیجه ای که می خواهید به دست آورید ، موثر است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

مرکز زیبایی و لیزر برکه افتخار دارد که با در اختیار داشتن بهترین متخصصین ، خدمات لیزر موهای زائد را انجام دهد . شما می توانید جهت دیدن تعرفه ی قیمت ها و شعبه ی شهر خودتان اینجا را کلیک کنید.

در ادامه یکی از متخصصین مرکز برکه برای شما توضیح می دهد که لیزر موهای زائد به چه صورت خواهد بود و باید چه انتظاری از آن داشت.

لیزر موهای زائد چگونه عمل می کند ؟

یکی از بهترین متخصصین مجموعه برکه دربارهاین مسئله چنین توضیح می دهد : “اشعه  ليزر به وسيله رنگدانه ای كه در فوليكول مو قرار دارد جذب مي شود. “هنگامی که اشعه لیزر جذب می شود، گرما ایجاد خواهد شد. اگر به اندازه کافی حرارت به فولیکول مو وارد شود ، مرکز رشد مو در فولیکول از بین می رود. اگر مرکز رشد مو نابود شود، می توان انتظار داشت که در آن ناحیه دیگر مویی رشد پیدا نکند. “

این متخصص در ادامه صحبت های خود  توضیح داد که موهای بدن از طریق چرخه استراحت و رشد می گذرد، به همین دلیل است که توصیه می شود که فواصل بین جلسات درمانی 4 الی 6 هفته باشد .

“هنگامی که مو در چرخه استراحت خود  قرار دارد، ممکن است قادر به جذب اشعه  لیزری به اندازه کافی نباشد یا این که نتواند  به اندازه ای گرما تولید کند تا مرکز رشد مو را از بین ببرد.” “این مسئله به این معنی است که شما ناچارید برای از بین بردن کامل موهای زائد ، برای هر ناحیه حداقل 6 جلسه درمانی داشته باشید.

 

لیزر درمانی  می تواند پر هزینه باشد.

هزینه های درمان، و اثربخشی آن ها بستگی به نوع پوست هر فرد، ضخامت مو و ناحیه ای که لیزر می کند دارد .

“مهم نیست که چه ناحیه ای از پوست را درمان می کنید، معمولا برای این که حدود 80 درصد موها را از بین ببرید باید حداقل 6 جلسه درمانی داشته باشید . این مسئله هم چنین بستگی به چرخه رشد موها نیز دارد .

شما می توانید جهت مشاهده تعرفه های مختلف برای نواحی متفاوت پوست، اینجا را کلیک کنید

لیزر موهای زائد برای همه مناسب نیست

ما به سه تا از پزشک های مجموعه برکه صحبت کردیم ،و همه ی آن ها متفق القول بودند که میزان تاثیر گذاری این شیوه بر روی موهای مختلف متفاوت است.به عنوان مثال لیزر موهای زائد بر روی موهای قرمز،بلوند ،خاکستری و سفید اثر گذاری ندارد و نمی تواند آن ها را از بین ببرد.

“این مسئله به این خاطراست که در این قبیل رنگ موها، رنگدانه کافی برای جذب اشعه لیزر در مو وجود ندارد. اگر اشعه لیزر به اندازه کافی جذب نشود ، گرمای تولید شده برای تخریب فولیکول مو بسیار کم خواهد بود  و عملا درمان دیگر هیچ گونه اثر بخشی ای نخواهد داشت”.  برای افرادی که به علت رنگ مو نمی توانند از لیزر استفاده کنند ، پیشنهاد می کنیم که الکترولیز را امتحان کنند.

“الکترولیز یک روش حذف دائمی مو است، زیرا فولیکول مو را از بین می برد.

افراد دارای پوست تیره به خوبی لیزر موهای زائد واکنش نشان می دهند

با کاهش میزان انرژی و استفاده از طول موج های طولانی، می توان افراد با  پوست تیره تر را نیز درمان کرد. با این حال، به گفته پزشکان مرکز برکه  افرادی که دارای پوست تیره تر هستند احتمال ابتلا به هایپرپیگمنشن  یا تیره شدن پوست را به عنوان یک عارضه جانبی ناشی از لیزر موهای زائد خواهند داشت .

افرادی که دارای پوست تیره تر هستند می توانند نتایج بسیار خوبی از لیزر موهای زائد دریافت کنند ، اما همچنین توصیه می شود  که در ابتدا و پیش از هرگونه اقدام دیگری  یک ناحیه کوچک از پوست را به عنوان تست، لیزر درمانی کنید.

“یک لیزر مخصوص به نام  Nd: Yag وجود دارد که برای استفاده در انواع پوست تیره بسیار مناسب است .” “بیماران با انواع پوست تیره تر باید با احتیاط رفتار کنند و به پزشکانی که تجربه درمان انواع پوست های تیره تر دارند، مراجعه کنند.

 پیش از این که نواحی بزرگی مثل دست ها و پاها را لیزر کنید از پزشک خود بخواهید که یک نقطه ی کوچک از پوست شما را لیزر کند تا ببینید که چه واکنشی نسبت به آن خواهید داشت

 

لیزر موهای زائد ، روشی نیست که دائمی باشد

“بعید است که هر فولیکول مو به طور دائم حذف شود زیرا رشد مو در چند مرحله اتفاق می افتد و می تواند تحت تاثیر هورمون ها یا داروها قرار گیرد.” “جلسات لیزر درمانی متعدد ممکن است منجر به کاهش طول عمر مو شود، اما نباید انتظار داشته باشید که با یکی دوجلسه درمان برای همیشه از شر موهای زائد خلاص می شوید.البته اینمسئله به دستگاهی که با آن لیز می کنید نیز بستگی دارد”

لیزر موهای زائد در رفع 80 تا 90 درصد موها موثر است.

همیشه مقدار بسیار کمی از موها دوباره و مجددا رشد می کنند.اما میزان آن ها واقعا کم و ناچیز خواهد بود.

یافتن یک مرکز لیزر و پزشک متخصص مهم ترین اقدام شماست

مهمترین عامل در لیزر موهای شما یافتن پزشک مناسب است که با شرایط شما همخوان باشد . در غیر این صورت، ممکن است چندین بار لیزر درمانی داشته باشید اما باز هم به نتیجه ی دلخواه خود دست پیدا نکنید.

مهم ترین نکته این است که مراجعه کنندگان به دنبال مرکز و پزشکی می گردند که به خوبی می دانددر حال انجام چه کاری است و میزان آسیب رسیدن به پوست شما را تا صفر پایین می آورد

“لیزر موهای زائد از طریق یک فرد بی تجربه و نابلد می تواند خطرناک باشد .” توصیه می شود که به سراغ پزشکی برود که دوره های لیزر موهای زائد را دیده است و در این زمینه مدارک مربوطه را اخذ نموده است.

لیزر اشتباه و ناشیانه ممکن است منجر به بروز جوش، سوختگی، زگیل و دیگر عوارض پوستی شود.پس مرکز لیزر خود را با دقت انتخاب کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز لیزر برکه

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments