بهترین مرکز لیزر موهای زائد

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در رشت

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در رشت

لیزر موهای زائد یکی از بهترین روش هایی است که تا به کنون برای رفع موهای ضخیم و زائد پوست استفاده شده است.افتخار داریم که یکی از بزرگترین مجموعه های مراکز لیزر را در کل کشور دایر ساخته ایم.شما می توانید جهت تماس با بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شهر خود اینجا را کلیک کنید.

اگر شما تصمیم به لیزر موهای زائد خود دارید ، بهتر است پیش از هر تصمیمی اطلاعات کافی در این زمینه به دست آورید . درست است که تا کاری را انجام ندهید نمی توانید نظر دقیقی راجع به آن داشته باشید اما به هرحال باید پیش از این که لیزر موهای زائد را انجام دهید یک سری حقایق و عوارضی که در این میان وجود دارد را بدانید تا مطمئن شوید که این شیوه برای شما مناسب است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پروسه لیزر درمانی به نظر دردناک می آید ولی آنقدر ها هم بد نیست.

لیزر موهای زائد با ارسال اشعه ی لیزر از طریق رنگدانه های موجود  در مو انجام می شود . “این (نور یا اشعه ) تبدیل به گرما می شود که باعث آسیب به فولیکول مو و ساقه مو می گردد .” اکثر مراجعه کنندگان این پروسه را همراه با یک درد سریع و شدید می یابند  که در پوست های نازک تر حوالی بینی، چانه و پیشانی  دردناک تر است.(بهترین مرکز لیزر موهای زائد)

خوشبختانه لیزرهایی که در مجموعه های آلومینا استفاده می شود ، مجهز به یک مکانیزم خنک کننده هستند  که واقعا به تسکین درد  کمک می کند . بیشتر مراجعین ما بدون این که متوجه هیچ گونه دردی شوند مطب را ترک می کنند.علاوه بر این پیش از انجام عملیات درمانی ، یک نوع ژل ضد درد و خنک کننده به محل تحت درمان زده می شود تا به کلی درد ناشی از لیزر درمانی را برطرف کند

بهترین مرکز لیزر موهای زائد
بهترین مرکز لیزر موهای زائد

برای مشاهده نتیجه حاصل از لیزر درمانی باید صبر داشته باشید

برای دیدن اولین نشانه های تغییر باید به مدت 1 هفته پس از جلسه اول صبر کنید ، و 8 تا 12 جلسه درمانی طول می کشد تا نتیجه کامل به دست آورید.

شما باید به طور مرتب و ماهانه به جلسات درمانی خود ادامه دهید چرا که فولیکول های مو هم چنان در حال رشد هستند و باید مطمئن شوید که فرصت رشد را به آن ها نخواهید داد.(بهترین مرکز لیزر موهای زائد)

باید پیش از لیزر درمانی ناحیه ای که تصمیم به رفع موهای زائد آن دارید را شِیو کنید

لیزر ممکن است نسبت به موهای سطح پوست واکنش نشان داده و منجر به بروز التهاب و حتی بوی موی کز خورده شود.بنابراین به یاد داشته باشید که پیش از هر جلسه پوست خود را شیو کنید.به هر حال شما که تصمیم ندارید پوستتان دچار التهاب شده یا این که بوی موی سوخته خودتان در بینی بپیچد؟ پس نکته را به خاطر بسپارید : حتما و حتما اصلاح کنید.(بهترین مرکز لیزر موهای زائد)

لیزر موهای زائد  یک روند بسیار سریع است

وقتی که وقت لیزر موهای زائد می گیرید فکر می کنید قرار است مدت زیادی را در مطب بمانید امادر واقع این پروسه تنها 20 دقیقه طول می کشد(حتی با احتساب شِیو کردن اولیه صورت و پاک کردن آرایش).

علاوه بر این بعد از لیزر صورت حتی می توانید آرایش خود را تجدید کنید و بدون هیچ گونه مشکلی مطب را ترک کنید.

بعد از جلسه لیزر درمانی نمی توانید به باشگاه بروید

گرمای ناشی از لیزر به مدت 24 ساعت در پوست شما باقی می ماند ، بنابراین هیچ باشگاه، سونا، دوش گرم، یا جاهای این چنینی نباید بروید . اگر این کارها را انجام دهید ، فرصت بی نظیری به باکتری ها خواهید داد که در محیطی گرم و دوست داشتنی رشد و نمو کنند.

آماده باشید که به طور جدی در مورد خورشید فکر کنید

متخصص پوست شما توصیه می کند که چه چیزی برای شما مناسب تر است، اما ممکن است لازم باشد قبل و بعد از درمان از قرار گرفتن مستقیم در معرض نور آفتاب خودداری کنید . همچنین اگر پوست شما خیس باشد، قبل از اینکه درمان خود را شروع کنید، باید منتظر بمانید تا خشک شود. هم چنین برنامه کاری خود را جوری تنظیم کنید که جلسات درمانی شما منظم باقی بمانند.چرا که زمان بندی نقش مهمی در کسب نتیجه ایفا می کند

لیزر درمانی در برخی موارد می تواند باعث افزایش رشد موها شود

خب این حرف درستی است، انواع خاصی از مو ممکن است به رشد طولانی تر و ضخیم تر تحریک شوند. اما نگران نباشید، اگر پوست شما مناسب این شیوه درمانی نباشد، متخصص پوست به شما اطلاع خواهد داد.

ممکن است لازم باشد مواد و محصولات آرایشی خود را تغییر دهید

باید از مصرف اسکراب، اسید گلیکولیک و کرم رتینول 2 روز قبل و بعد از درمان اجتناب شود. هم چنین توصیه می شود که پس از درمان کرم های مرطوب کننده استفاده کنید تا از خشکی پوستتان جلوگیری شود . توصیه می کنیم که از مصرف قرص های شیمیایی به مدت 2 هفته قبل و بعد از عمل اجتناب کنید

لیزر موی زائد بیش از یک مزیت دارد

علاوه بر رفع دائمی موهای زائد و نرم تر شدن پوست، این روش  موجب می شود که جوش های زیر پوستی از بین بروند، پوست شما شاداب تر شود، و هم چنین التهابات پوستی را کاهش می دهد.به عبارت دیگر شما می توانید با یک تیر چندین نشان بزنید.پس منتظر چه هستید؟

شما نمیتوانید موهایتان را بکشید ، رنگ کنید یا از موم استفاده کنید

کشیدن، اکسیداسیون و سفید کردن مو  این روند درمانی را متوقف می کند. اگر می خواهید در طول لیزر درمانی بی مو باشید، به جای این روش ها از ژیلت و تیغ استفاده کنید .

لیزر درمانی روی انواع تناژهای پوستی جواب می دهد

برای این که مو به لیزر درمانی جواب بدهد فقط باید به اندازه کافی تیره باشد . باقی مسائل را می توانید با خیال راحت به پزشک مجموعه ما بسپارید . خود او متناسب با رنگ پوستتان ، طول موج خاصی را انتخاب می کند

ممکن است لازم شود که جلسات درمانی خود را تکرار کنید

اکثر افراد تا 90 درصد کاهش دائمی موهای زائد را خواهند داشت ، اما هورمون های تازه و تغییرات آن ها می توانند باعث رشد مو شوند.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز لیزر رشت

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments