لیزر موهای زائد با دستگاه دیود

لیزر موهای زائد با دستگاه دایود چگونه است؟ ?

لیزر موهای زائد چقدر درد داره؟
لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یکی از محبوب ترین روش های رفع موی زائد در جوامع امروزی محسوب می شود. این روش، گزینه بسیار مناسبی برای همه افرادی است که از رشد بیش از حد موهای زائد رنج می برند و یا در مناطق بدون مو با رویش موی زائد مواجه هستند. افرادی که از شیو، اپیلاسیون یا استفاده از موچین و بند و غیره خسته شده اند، می توانند از مزایای لیزر موهای زائد بهره مند شود.

مزایای لیزر موهای زائد را می توان به شرح زیر برشمرد:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  • کاهش دائمی موهای زائد. اساسا این مورد، تنها دلیل محبوبیت لیزر محسوب می گردد. این که دیگر هیچ وقت مجبور به اصلاح، وکس و اپیلاسیون موهای زائد خود نباشید، می تواند مزیت فوق العاده ای باشد. بدین ترتیب می توانید یک ماه، بدون کوچک ترین نگرانی به سفرهای دریایی و ساحلی بروید. لازم به ذکر است که لیزر موهای زائد، یک روش نیمه دائمی است.
  • آسیب های اپیلاسیون را ندارد. با وجودی که همه ما به خوبی می دانیم که اپیلاسیون کمی دردناک است، اما رفتن به یک سالن زیبایی و انجام آن بسیار ساده و راحت است. اما باید بگوییم که اپیلاسیون آنقدرها هم خوب نیست. علی رغم دردی که حین انجام این کار متحمل می شوید، فولیکول های مو از پوست جدا می شوند و گاهی اوقات نیز به دلیل داغ بودن بیش از حد موم، سوختگی ایجاد می گردد. داشتن پوستی نرم و بدون مو، ارزش تجربه سوختگی درجه سوم را ندارد.
  • سوزش تیغ را ندارد. سوزش ناشی از تیغ، بسیار وحشتناک و آزار دهنده است و برای همه ما بارها اتفاق افتاده است. هرچه موهای زائد ضخیم تر باشند، تیغ زدن آزار دهنده تر می شود و متاسفانه اثر آن قابل رویت است. این جوش های خارش دار قرمز اصلا ظاهر جذابی به شما نخواهند بخشید.
  • سریع بودن. اگر بخواهید با استفاده از تیغ، موهای زائد خود را اصلاح کنید، مجبورید این کار را تا پایان عمر انجام دهید. قطعا هیچکس هم دوست ندارد میزان زیادی آب را برای این کار هدر دهد. اپیلاسیون موهای زائد نیز وقت گیر است و البته با وجود یک اپیلاسیون کار کم تجربه و تازه کار، وقت گیر تر هم خواهد شد. در عوض، لیزر موی زائد بسیار سریع است و هر جلسه آن بین 10 تا 15 دقیقه زمان می برد. این بدان معناست که می توانید در زمان ناهار، از محل کارتان خارج شوید و سری به مرکز لیزر موهای زائد بزنید و همچنان زمان کافی برای یک خرید کوچک را نیز داشته باشید!
  • امن بودن. مهم ترین موضوع در خصوص لیزر موهای زائد این ست که فرآیند آن توسط متخصصین و افراد حرفه ای انجام می شود. لیزر مو، یک روش بسیار جدی است که با تجهیزات ایمنی و ابزار آلات ماشینی سر و کار دارد. بنابراین، تنها افراد واجد شرایط می توانند این کار را انجام دهند.

حال که با مزایای لیزر موهای زائد آشنا شدید، قصد داریم شما را به طور انحصاری با دستگاه لیزر دایود آشنا کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را بر اساس پوست و موی خود برای انجام فرایند لیزر موهای زائد داشته باشید.

 

لیزر موهای زائد با دستگاه دایود = درمانی سریع، کارآمد و بدون درد

بهترین دستگاه لیزر دایود
لیزر موهای زائد با دستگاه دایود

لیزر موهای زائد با دستگاه دایود قادر به درمان طیف وسیعی از رنگ های پوستی و انواع موها می باشد. این روش، یک راه حل مؤثر دراز مدت جهت رفع موی ناخواسته است و هم برای پوست های تیره و هم روشن مناسب است.

 

لیزر موهای زائد با دستگاه دایود چگونه است؟

لیزر موهای زائد با دستگاه دایود
معرفی کامل و کارایی دستگاه لیزر موهای زائد دایود

در لیزر موهای زائد با دستگاه دایود، نور متمرکز لیزر به فولیکول های مو هدایت می شود و بدون تخریب و یا آسیب رساندن به سطح پوست، مانع از توانایی مو برای رشد مجدد می شود. در لیزر دایود از یک پرتو گسترده استفاده می شود که به طور هم زمان اجازه می دهد تا چندین فولیکول مو از بین برود. قبل از برنامه ریزی برای درمان، باید پوست و موی تان به طور کامل بررسی شود.

افرادی که دچار موهای زیر پوستی یا بثورات اصلاح می شوند، می توانند لیزر موهای زائد با دستگاه دایود را انتخاب کنند. در این دستگاه لیزر، برای حذف سریع، موثر و راحت موهای زائد از بهترین ماشین آلات موجود در بازار استفاده شده است.

لیزر دایود دارای طول موج 800 یا 810 نانومتری است. این طول موج بالاتر، این امکان را به متخصص می دهد که به عمق بیشتری از پوست نفوذ کند تا از آسیب رسیدن به ملانین موجود در اپیدرم پوست جلوگیری به عمل آید و به طور مستقیم، فقط فولیکول مو مورد هدف قرار گیرد.

از لحاظ علمی، طول موج بلند تر کمک می کند از آسیب های پوستی و تغییرات رنگ دانه ای که در انواع لیزر با طول موج کوتاه تر حاصل می گردد، پیشگیری شود. لیزر دایود، گزینه بسیار خوبی برای موهای ضخیم و تیره، به ویژه در ناحیه بیکینی محسوب می گردد.

دوره درمان لیزر موهای زائد با دستگاه دایود بین 6 تا 12 جلسه در فواصل ماهانه است که به کاهش میزان، اندازه و تراکم موهای زائد کمک می کند، پوست تان را از موهای ناخوشایند می زداید، و در نهایت پوستی صاف، نرم و لطیف برای تان به ارمغان می آورد.

تفاوت لیزر دایود و الکساندرایت

 

سوالات متداول در خصوص لیزر موهای زائد با دستگاه دایود

هزینه لیزر موهای زائد زیر بغل
لیزر موهای زائد با دایود
  1. آیا نتایج سریعا حاصل می شود؟

نتایج لیزر موهای زائد با دستگاه دایود تدریجی است و پس از هر جلسه درمان بیشتر قابل مشاهده خواهد بود. اغلب بیماران پس از اولین جلسه، این روند بهبودی را متوجه می شوند که تراکم و رشد موی کمتری دارند. با این حال، تعداد جلسات در همه افراد یکسان نیست، و بسته به شرایط و مشکلات خاص پوستی متفاوت است. به طور میانگین، حداقل 6 تا 12 جلسه، در فاصله 4 تا 6 هفته ای لازم است تا حدود 80 الی90 درصد موهای زائد تان از بین برود.

 

  1. در طول درمان چه انتظاراتی باید داشته باشم؟

درمان لیزر موهای زائد با دستگاه دایود بی خطر و بدون درد است. ناحیه مورد نظر برای درمان، باید چند روز قبل از جلسه درمان شیو شود، به طوری که در زمان درمان، مو کوتاه باشد. در طول درمان نیز باید از چشمان تان با عینک ایمنی محافظت شود.

 

  1. قبل و بعد از درمان باید چه کار کنم؟

بیماران قبل و بعد از درمان لیزر موهای زائد با دستگاه دایود باید هرگونه قرار گرفتن در معرض نور خورشید را به حداقل برسانند. سعی کنید برای چند روز پس از درمان از رفتن به اسپا (آبگرم)، سونا یا استخر اجتناب کنید. پوست خود را 2-3 روز قبل از درمان لیزر با اصلاح کردن، آماده کنید.

 

  1. هر جلسه درمان چه مدت طول خواهد کشید؟

بسته به اندازه محل درمان، مدت زمان فرایند می تواند از چند دقیقه تا نیم ساعت طول بکشد.

 

  1. آیا لیزر موهای زائد با دستگاه دایود دوران نقاهت دارد؟

هیچ دوره نقاهتی وجود ندارد و شما می توانید بلافاصله پس از اتمام جلسه درمان، همه فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید.

 

  1. آیا لیزر موهای زائد با دستگاه دایود دردناک است؟

ممکن است یک احساس درد کوچک اما قابل تحمل را تجربه کنید که وقتی لیزر را پالس می کنیم، آن را به عنوان احساس داغی توصیف می کنیم. بسیاری از مشتریان ما که قبلا از روش های وکس، اپیلاسیون و الکترولیز استفاده کرده بودند، گزارش می دهند که ناراحتی ناشی از لیزر بسیار کمتر از آن روش های حذف مو است. استرس، خستگی، کافئین، چرخه قاعدگی و آستانه درد ممکن است بر سطح راحتی یا ناراحتی شما نیز تاثیر بگذارد.

 

  1. لیزر دایود برای چه نوع پوستی (فیتزپاتریک) مناسب است؟

لیزر دایود عمدتا برای پوست های بسیار روشن، روشن و گندمی مناسب است. اما بطور کل با هر نوع پوستی سازگار است.

 

  1. مزایای لیزر موهای زائد با دستگاه دایود چیست؟

لیزر دایود به طول موج بلندتری مجهز است؛ در نتیجه امکان دسترسی عمیق تری را به لایه های پوستی افراد تیره پوست فراهم می سازد.

لیزر دایود امکان نفوذ عمقی تر و بیخطر تری را در لایه های پوست فراهم می کند.

توانایی از بین بردن موهای زائد نواحی وسیعی از بدن را دارد. بنابراین، نتایج سریع تر حاصل می گردد.

 

  1. عوارض لیزر موهای زائد با دستگاه دایود چیست؟

در برخی موارد، امکان بروز اسکار، زخم، سوختگی، تغییر رنگ پوست، قرمزی و تورم وجود دارد.

در برخی بیماران نیز کهیر پدیدار می شود.

 

امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید انتخاب درستی برای لیزر موهای زائد خود داشته باشید.

شاد و تندرست باشید.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
ط.امينى
ط.امينى
5 years ago

سلام خسته نباشيد ميشه اسم برندا و مدلاى خوب ليزر دايود رو بگيد؟ ممنون