با عجیب ترین کاربرد بوتاکس آشنا شوید: لاغری صورت با بوتاکس

تخفیف بوتاکس در تهران
بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران

درمان هایی با استفاده از سم بوتولینوم (شل کننده عضلانی که با نام بوتاکس نیز شناخته می شود) طی چند دهه اخیر محبوبیت بیشتری یافته اند. بوتاکس (سم بوتولینوم نوع A) نوعی دارو است که به طور مستقیم به زیر پوست تزریق می شود.

تزریق بوتاکس شامل یک درمان غیر جراحی و سرپایی در مطب می باشد. این فرایند به آمادگی بسیار کمی نیاز دارد. قبل از تزریق باید در مورد سوابق پزشکی ، ابتلا به آلرژی ها یا سایر مشکلات پزشکی به ارائه دهنده درمان تان اطلاع دهید. ارائه دهنده خدمات درمانی شما باید یک پزشک دارای مجوز ، یک دستیار پزشک یا یک پرستار باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ممکن است لازم باشد قبل از تزریق تمام آرایش خود را پاک کرده و ناحیه درمان را پاکسازی کنید. همچنین ممکن است لازم باشد از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین اجتناب کنید تا خطر کبودی را کاهش دهید.

اثر اصلی بوتاکس تضعیف کردن عضلانی است که منجر به ایجاد چین و چروک روی پوست می شوند. اما شاید اگر بدانید کاربرد های درمانی بوتاکس تا چه اندازه متنوع است ، غافلگیر شوید. استفاده از بوتاکس نه تنها می تواند منجر به کاهش چین و چروک های صورت تان شود ، بلکه همچنین در معالجه سایر مشکلات زیبایی مانند لبخند لثه ای و همچنین زاویه دار کردن فک و ایجاد چهره ای باریک و کشیده تر کمک می کند.

کاربرد های اصلی استفاده از بوتاکس شامل موارد زیر است:

  • بلفارواسپاسم (پلک زدن غیر ارادی)
  • چین و چروک های پویا (چین و چروک هایی که هنگام حالت های مختلف صورت به وجود می آیند ، مانند خط لبخند در اطراف چشم ، که معمولاً به آنها خطوط پنجه کلاغی گفته می شود)
  • دیستونی گردن (نوعی اختلال عصبی که منجر به انقباض و اسپاسم گردن می شود)
  • هیپرهیدروز کانونی اولیه (تعریق بیش از حد)
  • استرابیسموس (انحراف چشم یا لوچی)

کاربردهای درمانی مختلف بوتاکس

نگرانی برخی از خانم ها بابت داشتن فک مربع شکل است. داشتن فک مربعی می تواند چهره ای پهن تر و ظاهری مردانه تر را در معرض دید بگذارد. یکی از کاربرد های درمانی بوتاکس ، لاغری صورت است. ما در مرکز زیبایی برکه از تزریق بوتاکس برای کانتور کردن خط فک استفاده می کنیم تا صورتی گرد ، بیضی یا شکل V شکل برای شما به ارمغان آوریم که از نظر ظاهری لاغر و باریک تر است.

لاغری صورت با بوتاکس در موارد زیر کاربرد دارد:

  • در صورت داشتن خط فک مردانه یا مربع شکل
  • کوچک تر کردن لپ و گونه ها
  • برای افرادی که می خواهند استرس عضلانی مانند دندان قروچه و سردرد را کاهش دهند

 

آیا لاغری صورت با بوتاکس تأیید شده است؟

زاویه سازی فک با تزریق ژل

درمان لاغری صورت با استفاده از بوتاکس ، جدای از سایر درمان های تأیید شده بوتاکس نیست. تمام تزریق های بوتاکس برای چین و چروک باعث می شود عضلات ، تنها در زیر چین و چروک های مورد هدف کمی شل شوند. تنها تفاوت این روش درمانی در این است که به جای تزریق در نقاط تصادفی ، مناطق خاصی را هدف قرار می دهد. مانند تمام درمان های دیگر ، ابتدا مطمئن شوید که کلینیکی معتبر با کارکنان با تجربه ای را انتخاب کرده اید که به آنها اعتماد دارید. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ما کسب کنید.

 

لاغری صورت با بوتاکس چگونه است؟

چیکار کنم صورتم لاغر بشه

عضله جونده یکی از عضلات صورت به شمار می رود که به ما در عمل جویدن کمک می کند. درست مانند هر عضله معمولی دیگر این عضله نیز می تواند در اثر بیش از حد کار کردن ، بزرگ تر شود و صورت را چاق و بزرگ نشان دهد. ، با محدود کردن حرکت این عضله با استفاده از بوتاکس می توان اندازه صورت را کاهش داد یا زاویه سازی فک انجام داد که نتیجه آن رهایی از چاقی صورت است.

 

چه زمانی نتایج لاغری صورت با بوتاکس محرز می گردد؟

نتایج تزریق بوتاکس پس از 1 الی 2 هفته رویت می شود. به مرور متوجه می شوید که از مربع بودن فک یا بزرگی لپ های تان کاسته می شود و صورتی بیضی شکل ، باریک و لاغر تر و جمع و جور تر خواهید داشت. تصویر قبل و بعد یکی از مراجعین به مرکز برکه نتیجه این درمان را به خوبی نشان می دهد:

لاغری صورت با بوتاکس

 

آیا تزریق بوتاکس درد دارد؟

خیر ، به هیچ وجه! ما در مرکز زیبایی برکه برای کاهش هرگونه ناراحتی احتمالی از کرم بی حسی استفاده می کنیم. لاغری صورت با بوتاکس شامل چند تزریق ساده با استفاده از یک سوزن ریز در قسمت های منتخب در صورت است.

 

برای عمل لاغری صورت چند جلسه تزریق بوتاکس لازم است؟

رهایی از چاقی صورت

برنامه های درمانی ما در جهت حصول بهترین نتایج تدوین شده است ، بنابراین برنامه درمانی هر بیمار ممکن است کمی متفاوت باشد. برای لاغری صورت ، مهمترین چیز ایجاد یکنواختی در هر دو طرف صورت است. زیرا ماهیچه های جونده در دو طرف صورت قرار دارند. لاغری صورت شما ممکن است تنها مستلزم یک جلسه درمانی باشد. در موارد خاص ممکن است دو جلسه تزریق بوتاکس توصیه شود.

 

دوران ریکاوری تزریق بوتاکس چه مدت طول می کشد؟

این درمان تنها از چند تزریق هدفمند تشکیل شده است. بنابراین برای اکثر بیماران هیچ دوران ریکاوری ای نیاز نیست و اکثر آنها به محض اتمام جلسه درمان ، می توانند بدن هیچ نگرانی به ادامه فعالیت های روزمره خود بپردازند. گاهی اوقات ممکن است کبودی و تورم جزئی در نواحی تزریق ظاهر شود ، اما حتی این مورد هم نادر است.

 

آیا تزریق بوتاکس برای لاغری صورت بر نحوه صحبت کردن و غذا خوردن تاثیر می گذارد؟

روشی ساده برای لاغری صورت

در بیشتر موارد خیر. برخی از بیماران هنگام گاز زدن مواد غذایی گزارش می دهند که همانند سابق قادر نیستند محکم این کار را انجام دهند ، و برخی از افراد نیز مدت کوتاهی بعد از درمان گزارش داده اند که بعد از جویدن طولانی مدت مواد غذایی احساس سستی در فک خود دارند. برای معدود افرادی که این عوارض جانبی را تجربه می کنند ، به نظر می رسد که با سپری شدن چند هفته بعد از تزریق ، این علائم از بین می روند.

 

برای لاغری صورت با بوتاکس باید از کجا شروع کنم؟

چنانچه تصور می کنید تصمیم خود را اتخاذ کرده و آیا برای لاغری صورت با بوتاکس حاضرید ، می توانید جهت مشورت با مرکز زیبایی ما برنامه ریزی کنید تا در مورد این روش درمانی و چگونگی عملکرد و نتایج آن اطلاعات بیشتری کسب کنید. ما مدت هاست که در زمینه تزریقات زیبایی پیشگام بوده ایم و درمان های متعددی را نیز با موفقیت انجام داده ایم ، بنابراین به خوبی بر این امر که چگونه به شما در دستیابی به اهداف تان کمک کنیم ، واقفیم. جهت برقراری ارتباط با مرکز برکه و اخذ نوبت برای لاغری صورت ، اینجا کلیک کنید.

 

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس

اقدامات بعد از تزریق بوتاکس
اقدامات بعد از تزریق بوتاکس

ممکن است بلافاصله پس از تزریق کمی قرمزی حاصل شود. گاهی اوقات نیز ممکن است کمی کبودی وجود داشته باشد اما به طور کلی بروز این عوارض بسیار نادر است و برای هیچ یک از مشتریان ما اتفاق نیفتاده است. ما توصیه می کنیم از انجام هر گونه فعالیت شدید ، استعمال سیگار و مصرف مشروبات الکلی به مدت 24 ساعت بعد از تزریق بوتاکس امتناع بورزید. مهم است که از دستورالعمل های مراقبت های ویژه ای که در روز درمان به شخص شما داده می شود نیز پیروی کنید.

 

ماندگاری لاغری صورت بعد از تزریق بوتاکس

اثرات بوتاکس حدود 3 تا 4 ماه پس از اولین درمان دوام می آورد. اگر تزریق ها بطور مرتب انجام شوند ، در اغلب موارد جلسات کمتری نیاز است و تنها هر 6 ماه يكبار احتیاج به تزریق دارید.

 

سخن پایانی

به طور کلی ، تزریق بوتاکس علیرغم رفع چین و چروک های صورت برای لاغری صورت نیز موثر است و توسط FDA تأیید شده است. در خصوص نگرانی هایی که جهت لاغری صورت با بوتاکس دارید با پزشک خود مشورت کنید تا بتوانید تمام گزینه های موجود را ارزیابی کنید. وی ممکن است بوتاکس یا یک درمان دیگر را به شما توصیه کند.

 

معرفی دکتر خوب برای بوتاکس | بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران
تزریق بوتاکس قلهک

چنانچه به دنبال روشی ساده برای لاغری صورت ، لاغری صورت با دستگاه ، لاغری غبغب ، صورت استخوانی مدلینگ ، زاویه سازی صورت گرد ، زاویه سازی فک با تزریق ژل یا کلینیک لاغری صورت در پاسداران ، شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، پاسداران ، فرمانیه ، تجریش و به طور کلی تزریق بوتاکس شمال تهران هستید به شما مرکز زیبایی برکه را معرفی می کنیم. این مرکز بزرگ ترین مرکز تخفیف بوتاکس در تهران نیز به شمار می رود.

مرکز زیبایی برکه ، مرکز تزریق بوتاکس شمال تهران با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات تزریق بوتاکس ، ژل و چربی را به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت ها و تخفیف ها به این صفحه مراجعه کنید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد اطلاعات مفیدی به شما عزیزان ارائه کند.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

glendental

skintechnique

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments