فیلم هایفوتراپی لیفت صورت و لاغری

فیلم هایفوتراپی برای لاغری و لیفت صورت در بهترین مرکز هایفو تهران

فیلم هایفوتراپی برای لاغری

فیلم و بهترین مرکز هایفوتراپی تهران

فیلم هایفوتراپی برای لاغری
سلام. خوش آمدین.

“زمانی حضوری به مرکز شریعتی تهران رفتم تا با چندین مراجعه کننده هایفوتراپی صحبت کنم. با کمی پرس و جو، متوجه کارآمدی و جوابدهی این روش در رفع چین و چروک های عمیق، افتادگی و شلی پوست، رفع غبغب و لاغری شدم. به طور معمول، بهترین روش های جوانسازی پوست طرفداران زیادی دارند. کافی ست در بهترین مراکز پوست و مو حضور یابید و درباره رضایتمندی مردم از این مراکز پرس و جو کنید.

هایفوتراپی برای لاغری شکم پهلو
هایفوتراپی برای لاغری شکم
مطلبی در سایت با عنوان بهترین مرکز هایفوتراپی گذاشتیم که اتفاقا با استقبال زیاد هموطنان مواجه شده. امروز علاوه بر تجربه های موفق از دنیای هایفوتراپی، چند ویدئو از طرز کار بهترین مرکز پیشنهادی مان داریم. همچنین، یک فیلم خارجی با زیرنویس کامل درباره هایفو، ایمنی و عوارض، و پرسش و پاسخ های رایج شما در این باره انتشار داده ایم. لینک های قبلی خیلی کامل هستند و حیف دیدم سری بهشون نزنیم. در لابلای متن این لینک ها گذاشته شده. صمیمانه با ما همراه باشید.

فیلم هایفوتراپی برای لاغری (با زیرنویس)

ببینید امواج اولتراسوند (اولتراپی) هایفو چگونه سلول های چربی شکم و پوست را در هم شکسته و ذوب می کنند. این چربی مایع از طریق سیستم لنفاوی و به کمک کبد دفع می شود. در نتیجه، سلامت گردش عروق لنفی و کبد فرد کاندید اهمیت زیادی دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مشاوره رایگان ساناز در بهترین مرکز لاغری

“در بهترین مرکز تخصصی هایفوتراپی برای لاغری، یک جلسه مشاوره عالی داشتم. درباره مصرف هرگونه داروی خاص، بیماری خاص، سابقه عفونت پوستی، بارداری و شیردهی، مصرف سیگار، الکل و مواد مخدر، … از من سوالاتی شد. بهم توضیح دادن که هایفو چه طوری عمل می کنه. بهم گفتن که باید وضعیت سیستم لنفی من بررسی شه. همچنین، گفتن که هایفوتراپی برای آب کردن چربی زیر بازو و داخل ران ها مناسب نیست.

قبل از عمل، آزمایشاتی از بدنم (خون، سلامت کلیه و مجاری ادرار…) انجام شد. بعد از اینکه تمام مراحل انجام شد، قرار شد برای هر ناحیه دو جلسه هایفو کنم. برای بعضی ها ممکنه یک تا سه جلسه نیاز باشه. من دو جلسه برای شکم و دو تا برای پهلو انجام دادم. فاصله هر بار هایفو حداقل دو هفته است. ظرف دو هفته بعد از عمل، نتایج برای من خیلی خوب ظاهر شدن. درد و ناراحتی موقتی داشتم ولی اذیت کننده نبود. الان بیش از یکساله که هیکلم روی فرمه.”

فیلم هایفوتراپی برای لاغری: فرآیند تاثیرگذاری

امواج هایفو به سلول های بافت چربی شکم، باسن، نشیمن، و بیرونِ ران ها، می تابند.

هشدار: هایفوتراپی برای زیر بازو و داخل ران ها توصیه نمی شود! یک دلیل: مایعات اضافی بدن از پاها می آیند و در کشاله ران تخلیه می شوند تا از طریق سیستم کلیه و مجاری ادرار دفع شوند؛ این مسیر نباید با موانعی مواجه شود. همچنین، غدد لنفی زیر بغل نقش مهمی در تخلیه سموم از بدن دارند.

انرژی گرمایی هایفو در دسته های فرکشنال یا فوق باریک طوری تنظیم شده که فقط بافت چربی رو هدف می گیره. عمق نفوذ هایفو بین 8 میلی متر تا یک سانتی متر و سه یا پنج میلی متر متغیر هست.

هایفو بافت چربی رو می شکنه و سلول های اضافی رو می کشه. این سلول های مُرده به کمک سیستم لنفی بدن طی سه ماه از بدن دفع می شوند. البته افرادی که سیستم لنفاوی شون درست عمل نمی کنه، برای هایفو کاندیدِ مناسبی نیستن.

جوانسازی صورت: نمونه موفق هایفوتراپی

هایفوتراپی صورت و گردن در مرکز برکه در تهران
هایفوتراپی صورت و گردن در مرکز تخصصی شریعتی با تخفیف های ویژه و جوابدهی عالی

“سلام به دوستای خوب سایت. من از اون دسته خانم هایی بودم که حسابی نسبت به روش های نوین جوانسازی پوست بدبین بودم. دلیلش هم زدن بوتاکس تقلبی و لیزر صورت در یک مرکز نامعتبر در چند سال پیش بود. الان خوشحالم که با راهنمایی تهران اسکینی ها توانستم بدبینیم رو به خوشبینی و صدالبته همراه با احتیاط تبدیل کنم. برای خرید یا انتخاب هر چیزی، از کالا گرفته تا یک دوست یا مرکز خوب، بهتره از قبل تا می توانیم اطلاعات به درد بخور رو جمع آوری کنیم. من مدتی هست که هایفوتراپی برای جوانسازی پوست صورت و رفع غبغب انجام دادم. تجربه هامو با شما در میان می گذارم.”

“از قبل شنیده بودم هایفو برای نابودی سلول های سرطانی کاربرد داره و ممکنه پوست منو تخریب کنه. اما بر خلاف تصورم، فهمیدم که در مراکز جوانسازی، انرژی هایفو فقط از 1 تا 5 میلی متر عمق نفوذ داشته و هیچ آسیبی به بافت سالم پوستم وارد نمی کند.”

آمادگی ندا برای جلسه هایفوتراپی لیفت صورت

“قبل از هرگونه جلسه هایفو، باید حتما جلسه مشاوره با پزشک برگزار بشه. لازمه درباره بیماری های خاص، حساسیت پوستی شما، مصرف داروهای خاص، بارداری یا شیردهی، عفونت احتمالی پوست در ناحیه هایفو و یا آکنه فعال در محل هایفو اطلاعات لازم رد و بدل شود.برای مثال، اگر عفونت پوستی قبلی یا فعلی در محل برخورد امواج دارید، احتمال اینکه پزشک شما رو از هایفوتراپی منصرف کنند زیاد است.”

“اگه سونوگرافی شکم انجام داده باشین، متوجه شدین که ژل مخصوصی به صورت موضعی روی شکم مالش داده می شه. در جلسه هایفوتراپی، از ژل مخصوص برای عبور راحت تر امواج مافوق صوت و حفظ ایمنی استفاده می شود.  من ترجیح می دهم لینک های تخصصی زیر رو برای اطلاعات بیشتر برای شما بگذارم”:

لینک تعداد جلسات، ماندگاری هایفوتراپی؛ (کلیک)

لینک هایفوتراپی برای درمان افتادگی پوست؛ (کلیک)

احساس و تجربه ندا حین جلسه هایفوتراپی

“حین جلسه هایفوی صورتم، احساس سوزن سوزن شدن پوست رو داشتم. پزشک گفتن که این احساس نشانه خوبیست و به معنی درست عمل کردن امواج هایفو می باشد. کمی قرمزی و تورم خفیف هم داشتم که خیلی زود (ظرف 3-4 روز) برطرف شدند. به خاطر شلی پوستم، چند جلسه پیاپی انجام دادم. برای شما، همه چیز بستگی به شرایط پوست خودتون دارد. تا حضوری بررسی نشین، نمیشه درباره تعداد جلسات اینا نظر قطعی داد. ”

“مرکزی که من مراجعه کردم دستگاه هایفو آلترافرمر بود و مجهز به سیستم آنالیز چهره و پوست بود. تغییرات پوست رو هم قبل، حین و بعد از هایفوتراپی اندازه گیری و آنالیز می کردن. برای دیدن عکس های واقعی بیماران، به پیج اینستاگرامِ مرکز شریعتی سر بزنید.”

ترس و واهمه شما از انرژی امواج مافوق صوت با دیدن ویدئو زیر (با زیرنویس) برطرف خواهد شد:

هایفوتراپی برای رفع چین و چروک عمیق

دوستان، اگه متن کربوکسی تراپی رو خونده باشین، اونجا یه نکته ظریف اشاره شد که کمتر سایتی اینو میگن: کربوکسی تراپی برای چین های عمیق مناسب نیست و بیشتر برای چین و چروک های ریز جواب می دهد. اما در مورد هایفوتراپی برعکسه. خانم هایی که چین های عمیق آزارشون میده، غبغب دارن، پوستشون بیش از حد شله و یا چربی اضافه قسمت شکم و پهلو داخل ران و این موارد دارن، هایفوتراپی از بهترین گزینه هاست.

لینک بهترین مرکز هایفو پوست در تهران؛ کلیک.

فیلم هایفوتراپی برای لاغری و لیفتینگ صورت

در فیلم زیر، چند لحظه ای از روش کار با هایفوتراپی را با دستگاه پیشرفته آلترافرمر مشاهده خواهید کرد.

فیلم هایفوتراپی برای لاغری غبغب

دوستای گلم ببینید بهترین مرکز هایفوی تهران (شریعتی) چگونه با دستگاه پیشرفته آلترافرمر غبغب را از بین می برد.

فیلم رفع شلی و افتادگی پوست با هایفوتراپی

اکنون، استفاده از هایفوتراپی برای رفع شلی و افتادگی پوست را به کمک ویدئو زیر مشاهده کنید.

فیلم جوانسازی و لیفتینگ پوست صورت با هایفوتراپی

بهترین مرکز پیشنهادی ما مستقیم از روش کار پزشک در هایفوتراپی فیلم برداری کرده که در زیر مشاهده می کنید.

کاربردهای پزشکی درمانی امواج مافوق صوت (هایفو)

1.هدف گیری سلول های سرطانی. برای مثال، سرطان پروستات، سرطان پانکراس، متاستاژ استخوان و غیره.

2.  هدف گیری انواع فیبرویدها یا کیست های دستگاه ادراری-رحمی، غیره.

3. درمان دردها و لرزش های عصبی. برای مثال، پارکینسون

4. تناسب اندام و تغییر شکل بدن با حذف چربی اضافه

5. درمان ندول های تیروئیدی

6. درمان گلوکوما (نوعی بیماری چشمی: آسیب شدید به اعصاب و ضعف بیانیی)

هشدار: هایفوتراپی در درمان سرطان

دوستان. یکی از کارهای مثبت ما در سایت این است که هشدارهای لازم را درباره بهترین یا بدترین روش های جوانسازی پوست یا کاربردهای پزشکی درمانی می دهیم. باب شده که هایفوتراپی را برای درمان انواع سرطان مفید می دانند. اما باید بدانیم که هایفوتراپی فقط برای درمان انواع خاصی از سرطان ها آنهم در مراحل غیرپیشرفته و اولیه کاربرد دارد. اگر سلول های سرطانی پخش شده باشند، هایفو هرگز راهکار مناسبی نیست. بنابراین، مراقب باشید در اینگونه موارد، حتما پزشکان متخصص باتجربه ای را انتخاب کنید تا بهترین روش درمانی را برای شما تشخیص دهند.

برای اطلاعات بیشتر، اینجا کلیک کنید.

درصد ایمنی امواج هایفو طبق آخرین تحقیقات

تاکنون در سراسر جهان حدود 250.000 عمل زیبایی-جوانسازی با هایفو انجام گرفته. انرژی امواج مافوق صوت 50 سال است که در پزشکی کاربردهای متعددی داشته. هر چند هایفو، مانند هر فن آوری نوبنیانی، خالی از ایراد نبوده. امروزه با بهره گیری از تکنولوژی فرکشنال، امواج به صورت دسته های فوق باریک خیلی دقیق بر نقاط پوستی مورد نظر تابانده می شن. تمرکز این امواج به حدی دقیق است که به بافت های سالم آسیبی وارد نمی شود. ضمن اینکه دستگاه های پیشرفته امروزی به سیستم های خنک کننده نیز مجهز هستن.

مریم اکبری زاده

تماس با مرکز تخصصی هایفوتراپی شریعتی

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments