لیپو زد بهترین روش های لاغری موضعی | لیپو زد جدید ترین دستگاه لاغر جهان

لیپو زد بهترین روش های لاغری موضعی | لیپو زد جدید ترین دستگاه لاغر جهان

لیپو زد بهترین روش های لاغری موضعی | لیپو زد جدید ترین دستگاه لاغر جهان

لیپو زد بهترین روش های لاغری موضعی | لیپو زد جدید ترین دستگاه لاغر جهان

لیپو زد یک روش برداشتن چربی های اضافی به صورت دائمی است که از طریق پروسه فریز کردن چربی ها به نام لیپو زد انجام می شود. در حال حاضر دستگاه لیپو زد ​جدید ترین و ​پیشرفته ترین دستگاه پیکرتراشی ، لاغری و تناسب اندام جهان به شمار ​می رود.

این دستگاه  ​قادر است در یک روز تناسب اندام را به شما هدیه کند.  همچنین ​می تواند در عرض یک ساعت شکمی صاف و شش تکه به شما تحویل بدهد.  از مزایای دیگر اولترازد  مرخص شدن بیمار بلافاصله پس از اتمام کار با اولترا زد می باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

آیا شما آماده اید که چربی های اضافی بدن تان را برای همیشه بردارید؟

 

کرایولیپولیز یا پیکر تراشی سرد چیست؟

کرایولیپولیز یک پیشرفت غیر منتظره و روش غیر تهاجمی مورد تأیید  FDA  است که به طور مؤثر چربی و سلول های چربی را در منطقه تحت درمان حذف می کند. و  نتایج برجسته و قابل توجهی از کاهش بافت چربی و سلول های چربی را در منطقه تحت درمان نشان می دهد.  آنچه کرایولیپولیز را از سایر روش های درمان متمایز می سازد ، استفاده از تکنولوژی سرما همراه با خلأ و فشار منفی وکیوم جهت کاهش سایز چربی ، حذف سلولهای چربی ، تعداد کم جلسات درمان (یک جلسه) ، برگشت ناپذیری و غیر تهاجمی بودن این روش می باشد.

 

روش لاغری با لیپو زد چیست؟

لیپو زد یک روش اولتراسوند کم تهاجمی برای پیکرتراشی است

روش لاغری لیپو زد یک فرم انقلابی جدید از نسل سوم درمان کرایولپیولیز است. انقلاب ابتدا با  Coolsculpting پیکر تراشی سرد که یک روش غیر تهاجمی برای از بین بردن چربی ها به صورت دائمی می باشد ،  شروع شد.

لیپو زد نسل سوم دستگاه کرایولایپولیز است که در حال حاضر تبدیل به یک روش درمان چاقی بدون درد و مؤثر شده است.

لیپو زد  یک روش اولتراسوند کم تهاجمی برای پیکرتراشی است. که برای از بین بردن چربی های موضعی که با ورزش و رژیم غذایی از بین نمی روند ، به کار می رود. یکی از دستگاه هایی که در ایران با این تکنولوژی وارد شده ، اولترا زد که تکنولوژی اولتراسونیک نسل سوم است. و از سایر روش های قدیمی تر اینفراسونیک و نیز ساکشن کلاسیک جدید تر است. تکنولوژی اولترا زد ساخت کشورهای آسیایی (کره جنوبی) است و در اروپا و آمریکا به ندرت به کار گرفته می شود.

از آنجا که اولترا زد عوارض کمتری نسبت به لیپوساکشن کلاسیک دارد ، از این روش برای خروج تجمعات چربی از صورت ، گردن ، بازوها ، شکم ، ران ها ، باسن و شانه ها استفاده می شود. شش تکه کردن شکم به روش اولترا زد نیز بسیار مورد اسقبال مردم واقع شده است.  البته لیپوماتیک و برخی دیگر از دستگاه ها نیز با توجه به مهارت جراح در اکثر نقاط بدن و نیز شش تکه سازی شکم کاربرد دارند. با این حال در ایران اولترا زد برای شش تکه سازی مشهور شده است. و در واقع این روش نمای بهتری در شش تکه سازی ایجاد می کند.

 

تکنولوژی لیپو زد

تکنولوژی لیپو زد

لیپو زد با بی حسی موضعی و پس از تزریق محلول تومسنت و در شرایط استریل انجام می شود.  در این روش میله هایی که پروب ماورای صوت نامیده می شود ، وارد ناحیه مورد نظرمی شود و سلول های  چربی به طور کامل از بین می رود. و چربی امولسیفایر شده از طرف دیگر با دستگاه ساکشن خارج می شود. در اولترا زد و کلاً روش های اولترا سوند چربی ها به روش تهاجمی تری ذوب می شوند. به همین دلیل این امکان وجود دارد که چربی های فیبروز شده و سفت و حجیم کاملاً ذوب شوند.

تکنولوژی اولترا زد به این صورت کار می کند که در زمانی کوتاه با ایجاد فشار منفی در سلول های چربی ، حباب ایجاد می شود و این حباب ها به مرور بزرگ تر و زیاد تر می شوند تا زمانی که حجم سلول به اندازه ای افزایش می یابد که می ترکد. زمانی که سلول چربی بترکد ، چربی جامد به فرم امولسیفیه در می آید و با ساکشن خارج می شود.

 

مزیت اولترا زد نسبت به لیپوساکشن

مزیت اولترا زد به لیپوساکشن کلاسیک علاوه بر سرعت و اثربخشی بهتر این است که دیگر به حرکت مکانیکی دست جراح وابسته نیست و ریسک آمبولی و ناهمواری کم تر است و حجم زیادی از چربی قابل خارج کردن است.

 

معایب اولترا زد

چربی هایی که در اولترا زد از حالت جامد به صورت مایع یا بخار در آمده اند به هیچ وجه برای تزریق به محل دیگر مناسب نیستند. و با اینکه خطر سوختگی پوست و ناهمواری و تغییر کشش پوست در این روش بسیار کم تر از ساکشن کلاسیک می باشد ، اما احتمال آن وجود دارد. به خصوص که اولترا زد حجم زیادی از چربی را یک باره از بین می برد. در حالی که ممکن است برای حفظ ظاهر صاف پوست به مقداری از این چربی نیاز باشد. امکان ایجاد تاول و مرگ پوستی و ایجاد سروما (تجمع مايع غيرخونى و غير چرکى در زخم ) و عفونت در اولترا زد نیز وجود دارد اما اندک  است.

 

مزایای لاغری با اولترا زد

مزایای لاغری با اولترا زد

  • سرعت بالا (اولترا زد سریع‌ ترین دستگاه لاغری جراحی جهان است.) برخلاف لیزر لیپولیز که زمان آن طولانی بوده و باعث خستگی پزشکان می گردد ، دستگاه اولترا زد با سرعت بالا و شگفت انگیزی عمل می کند.
  • حجم خروجی بالای چربی در کمترین زمان با قدرت از بین بردن چربی تا ۲۵ برابر لیزر لیپولیز.
  • لیفتینگ و سفتی پوست هم زمان با جراحی (برای اولین بار در ایران). این دستگاه تنها دستگاه لیپولیز در ایران ​است که مجهز به امواج HIFU می باشد. که پرقدر‌ت ترین امواج محرک فیبروبلاست‌ ها جهت کلاژن سازی ، لیفتینگ و سفتی پوست ​است و باعث می‌ شود بعد از جراحی و خروج حجم زیادی از چربی پوست بیمار دچار افتادگی نشود.
  • ایمنی بالا ؛
  • ایجاد شکم صاف ، زیبا و شش تکه (اولین و تنها در جهان).
  • بدون آسیب به پوست و عضله ، بدون عوارض سوختگی ناشی از لیزر لیپولیز.
  • قابلیت انجام شدن در مطب با ​بی حسی موضعی.
  • کاربری بسیار آسان.
  • تنها دستگاه لاغری و پیکرتراشی با قابلیت اجرا در تمام مناطق بدن از جمله صورت ، غبغب ، بازو ، سینه ، شکم ، پهلو ، ران ، ساق پا و پشت.
  • قابلیت استفاده در مطب ، کلینیک و بیمارستان به دلیل طراحی و تکنولوژی ​بی نظیر و منحصر به فرد .
  • دستگاه ultra -z فوق العاده سریع ، ایمن و بی سرو صدا عمل می کند .
  • امکان اجرای چند عمل زیبایی لاغری در یک روز.
  • فاقد عوارض سیستم های لیپوساکشن قدیمی.

 

آیا اولترا زد عوارض جانبی دارد؟

عوارض جانبی اولترا زد اندک است. ممکن است کبودی کمی داشته باشید که معمولاً تا یک هفته طول درمان می شود.

 

آیا اولترا زد دردناک است؟

آیا اولترا زد دردناک است؟

به احتمال زیاد در ناحیه درمان شده احساس درد کمی خواهید داشت.  اما خیلی دردناک نیست. شما باید بتوانید بلافاصله به فعالیت های طبیعی خود بازگردید.

درمان با اولترا زد احساس شبیه به کشش است. دستگاه  اولترا زد محل تحت درمان را به سمت پنل های خنک کننده اپلیکاتور کشیده و “فریز” می کند تا به طور مؤثر به چربی ها آسیب برساند. درد ملایم است و اکثر بیماران آنقدر راحت هستند که بتوانند کتابی بخوانند و یا با لپ تاپ خود کار کنند.

 

نتایج درمان با لیپو زد چه موقع ظاهر می شود؟

نتایج درمان با لیپو زد معمولاً در عرض 1 تا 5 ماه قابل مشاهده است. اگر چه بعضی از بیماران نتایج را تنها  پس از 3 هفته دیده اند. به طور معمول نتایج در ماه دوم یا سوم به حداکثر می رسد.

 

چه تعداد جلسه درمان لازم است؟

تعداد جلسات لیپو زد  بستگی به موارد زیر دارد :

  • چه مقدار چربی باید برداشته شود ؛
  • انتظارات بیمار از لیپو زد ؛
  • چگونه بدن شما به درمان پاسخ می دهد.

به طور کل  توصیه ما برای فاصله میان جلسات درمانی حداقل از 8 تا 12 هفته برای کسب بهترین نتایج می باشد.

 

اولترا زد چطور کار می کند؟

اولترا زد  با “انجماد” سلول های چربی در محلی که چربی باید برداشته شود (اما اعصاب و دیگر بافت ها و سلول های بدن دست نخورده  باقی می ماند)  برای 1 تا 2 ساعت کار می کند. هنگامی که سلول های چربی تحت درمان قرار می گیرند ، می میرند و به طور طبیعی از بدن دفع می شوند و از بدن خارج می شوند … و برای همیشه رفته اند.

 

کاندیدای خوب  برای لیپو زد Z-Lipo  چه کسی است؟

 

کاندیدای خوب  برای لیپو زد Z-Lipo  چه کسی است؟

اگر شما دارای دسته های عشق (چربی های پهلوها) و دیگر مناطق چربی هستید که به نظر می رسد با رژیم غذایی یا ورزش از بین نمی روند،  شما نامزد مناسب برای  لیپو زد هستید.  همچنین لیپو زد برای افرادی که مایل نیستند جراحی انجام دهند مناسب می باشد.

 

هزینه استفاده از دستگاه اولترازد چه قدر می باشد؟

هزینه درمان چربی های موضعی با اولترا زد بستگی به بزرگی و کوچکی ناحیه تحت درمان و پزشک دارد و در کشورهای مختلف متغیر می باشد. برای تعیین هزینه اولترا زد در ابتدا باید مشخص شود که چربی بدن بیمار چه اندازه است .بنابراین میزان چربی بدن فرد در تعیین هزینه نقش دارد .پزشک متخصص پس از بررسی میزان چربی بدن متقاضی ، دستمزد دقیق خود را اعلام می کند.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

کلینیک تهران اسکین افتخار دارد درمان های ویژه ای برای متقاضین و کاربران خود را با مدرن ترین دستگاه های لیزر ساخت آلمان انجام دهد.  گروه پزشکان تهران اسکین شما را تا رسیدن به اوج زیبایی همراهی می کنند.

محقق و مترجم : مینو شفیعی

پزشکان متخصص  در کلینیک تهران اسکین روش های خاصی برای درمان های زیبایی با لیزر به مراجعین ارائه می دهند.  شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک های ما زیبایی خود را چند برابر کنید.
                                                      برای تماس با کلینیک تهران اسکین اینجا کلیک کنید.
3 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments