عوارض وحشتناک لیزر

عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد: تجربیات واقعی مردم از بدترین دستگاه های لیزر و بدترین مراکز لیزر را بخوانید!

عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد

عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد چرا و برای چه کسانی اتفاق می افتد؟

تجربیات واقعی مردم از عوارض وحشتناک لیزر با بدترین دستگاه های لیزر در مراکز لیزر نامعتبر با تخفیفات را بخوانید!

علت های اصلی عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد

سلام دوستان و سالی به سرسبزی بهاران داشته باشید.

آیا از دوستان و اطرافیان خود کسی را می شناسید که گرفتار عوارض لیزر شده و شما را ترسانده باشد؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تا همین اواخر، یک جمله تکراری در اغلب سایت های لیزر می خواندیم: “سوختگی البته از عوارض رایج لیزر است.” اما جای خوشبختی ست که امروزه یک لیزر بسیار پرقدرت به میدان آمده که هرگز عوارض سابق را در خود ندارد. در ادامه متن، این لیزر گرانبها و ماندگار را معرفی می کنیم.


دلایل عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد و لیزر پوست

چند سالی طول کشید تا به همگان ثابت شد که لیزر مرغوب نه تنها بی عارضه است بلکه کلی فایده برای زیبایی و جوانسازی پوست و مو دارد. با این حال، همزمان با افزایش علاقه مردم به لیزر، روز به روز به تعداد مراکز لیزر اضافه شد: آنقدر که تشخیص مراکز متقلب و معتبر کمی سخت شد.

منشاء عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد و لیزر پوست دو چیز اصلی ست:

1. مراجعه به همین مراکز غیرقانونی و غیر تخصصی (به امید گرفتن تخفیف های استثنایی با قیمت های ارزان) که دستگاه های ارزان قیمت چینی یا تقلبی یا خراب و تعمیری آنهم با طول موج نامناسب استفاده می کنند و

2. لیزر در آرایشگاه ها با دستگاه های نامرغوب زیر نظر افراد ناواردی که اطلاعات تخصصی درباره ی واکنش های پوست و موی هر فرد به لیزر، تعداد جلسات لازم و فاصله هر جلسه لیزر، آناتومی پوست و موی شخص مراجع و شرایط پزشکی وی ندارند.

امروز می خواهیم چند تا از دستگاه های نامرغوب لیزر را نام ببریم و طول موج های نامناسب برای پوست و موی شما را گوشزد کنیم تا به عوارض وحشتناک لیزر دچار نشوید.

همچنین، بهترین دستگاه لیزر فوق پیشرفته مناسب همه نوع پوست و مو را به شما معرفی می کنیم تا با انتخاب این دستگاه بهترین نتایج لیزر را با عمری رضایت و شادمانی به دست آورید.

 

عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد بدون انتخاب بهترین مرکز لیزر

دوستان عزیزم، مراکز لیزر متقلبی در ایران وجود دارند که مشغول تبلیغات غیرواقعی و ثروت اندوزی  و فریب دادن مردم هستند. آن ها تبلیغاتی تحت عنوان تخفیف های ویژه با دستگاه های الکس ارایه می دهند اما دستگاه هایشان جعلی و کم کیفیت یا خراب است. این مراکز دلشان نمی آید دستگاه های لیزر قدیمی، چینی کم کیفیت، تهاجمی و پرعارضه شان را دور بیاندازند.

امروزه دیگر از لیزرهای تهاجمی چندان استفاده نمی شود زیرا با تولید گرما و حرارت بیش از حد به بافت سالم پوست آسیب وارد می کنند. لیزرهای تهاجمی بیشتر برای از بین بردن بافت های سرطانی کاربرد دارند تا زیبایی و جوانسازی پوست!

عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد: کدام لیزرها تهاجمی هستند؟

بگذارید چند مثال از لیزرهای تهاجمی بزنیم که البته در تکنولوژی های جدید، خاصیت هایی به آن ها اضافه شده که حالت هاجم و آسیب رسانی شان کمتر شود.

عوارض لیزر: لیزر دی اکسید کربن (بدونِ یا با خاصیت فرکشنال):

این لیزر به مدت 15 سال برای از بین بردن زخم های شدید ناشی از آکنه و جوش یا جوانسازی پوست های آفتاب سوخته کاربرد داشته. به دلیل عوارض زیاد و انتظار طولانی مدت بیمار برای بهبودی کم کم کنار گذاشته شد. اما شرکت سازنده این لیزر بیکار ننشست و به جای آن، فن آوری فرکشنال را به دی اکسید کربن اضافه کرد: امواج لیزر در دسته های فوق باریک به زیر پوست در نقاط بسیار ریزی برخورد می کنند تا  آسیب کمتری به نقاط پهلویی و سالم برسد.

البته با تمام تلاش ها، فرکشنال هم خالی از عوارض نیست زیرا طول موجش برای همگان مناسب نمی باشد (10600 نانومتر) و ممکن است نظم رنگدانه پوست توناژ آن را بر هم بزند و لک های سیاه سفید نقطه ای بوجود بیاورد.

عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد: لیزرهای اس.اچ.آر یا لایت شر، آی پی ال و خانگی در رفع موهای زائد:

عوارض لیزر موهای زائد هم برای خود داستانی دارد. لینک جالبی برای شما داریم که در آن صدها هم وطن از عوارض شبه لیزرهای نامرغوبی چون SHR و IPL یا غیره شکایت کرده اند: برای مثال، برگشت رشد موهای زائدشان پس از گذشت چند جلسه و بدتر شدن اوضاع موهای زائد
یکی از سوختگی پوستش با لیزر می نالد؛ دیگری از تداخل لیزر موهای زائدش با لیزردرمانی آکنه و جوش خود ناراحت است که کلی پوستش را داغون کرده و حتی کارش به مصرف قرص اعصاب به جهت خجالت از قیافه خود در جمع رسیده!

اغلب کامنت ها درباره ی نتیجه نگرفتن از دستگاه های نامرغوب یا دستگاه های مرغوب با طول موج ناسازگار در مراکز نیمه معتبر است. به قول دوستی، ” به یکی از مراکز ن ت برگی به امید تخفیف مراجعه کردم و با اینکه پوستم تقریبا روشن بود لیزر ان دی یاگ استفاده کردند. بعد از گذشت مدت کوتاهی از لیزر، لکه های تیره و سفید روی پوستم ظاهر شده و ظاهرش حسابی زشت شده!”

مرکز نامعتبر همین اند: انتخاب طول موج 1064 نانومتری برای پوست روشن که بسیار کار اشتباهی ست. این طول موج لیزر برای پوست های تیره و مقاوم انتخاب می شود که آنهم خالی از عارضه نیست!

مشاهده این لینک کمک بسیار خوبی ست برای آشنایی با لیزرهای خوب و لیزرهای بد کمک بسیار خوبی ست: به خصوص که پزشکان متخصص تهران اسکین جواب سوال های هم وطنان درباره ی لیزر را داده اند.

لینک زیر را کلیک کنید و کامنت های کاربران را در پایین صفحه مشاهده کنید:

لینک عوارض وحشتناک لیزرهای نامرغوب؛ بهترین دستگاه لیزر پوست و لیزر موهای زائد و بدترین دستگاه های لیزر: پاسخ متخصصین به سوالات لیزر شما

نکته: حتی برخی لیزرهای پیشرفته غیرتهاجمی الکس و دایود عوارضی ایجاد می کنند و برای همگان مناسب نیستند و جوابدهی ندارند (به استثنای یکی از آنها که همان لیزر اسکلپیون مدیواستار الکس + دایود فوق پیشرفته آلمانی است).

عوارض وحشتناک لیزر: لیزر اربیوم یاگ Erbium: Yag

طول موج این لیزر 2940 نانومتر (چه فرکشنال و چه غیر فرکشنال) است و درصد آسیب رسانی آن به پوست بالاست.

عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد و پوست: لیزرهای تهاجمی

لیزرهای تهاجمی بیشترین عوارض لیزر را ایجاد کرده اند. برای مثال،

تورم، قرمزی، خارش و تحریک شدید پوست

تاول و سوختگی، عفونت و ایجاد زخم یا پوسته پوسته شدن محل لیزر

ایجاد جوش و آکنه یا دانه های درشت زیر پوستی

تورم احتمالی غدد لنفاوی (به خصوص در لیزر موهای زائد زیر بغل با دستگاه نامرغوب)

ایجاد مشکلاتی برای پلک و چشمان یا پوست اطراف آن (اگر ایمنی رعایت نشود یا طول موج و اشعه لیزر پرقدرت تر از حد معمول باشد و در اطراف چشم برخورد کند

تغییر در رنگدانه پوست: ایجاد نقاط سیاه و سفید و لکه لکه شدن پوست در محل لیزر: برای مثال، در پوست تیره برای رفع تاتو با دستگاه لیزر نامناسب

 

عوارض لیزر موهای زائد زیر بغل و عوارض لیزر موهای زائد بیکینی

دوست خوبم، برای لیزر زیر بغل، اولین شرط سلامت سیستم لنفاوی زیر بغل، به خصوص عدم تورم غدد لنفی در زیر پوست بغل، است. اگر به هر علتی، غدد لنفی متورم و دردناک شده اند، باید اول درمان شده و سپس لیزر شوید.

برای پیشگیری از عوارض لیزر بیکینی، بهتر است در شرایط بارداری نباشید و نیز دستگاه تناسلی دچار هیچگونه عفونت و ضایعه پوستی، از جمله زگیل و تبخال تناسلی، پروستات متورم،  … نباشد.

برای اطلاعات کامل لیزر زیر بغل زیر بغل و بیکینی، لینک زیر را کلیک کنید:

لینک پیشگیری از عوارض لیزر زیر بغل و بیکینی

 

پیشگیری از عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد با دستگاه بدون درد اسکلپیون مدیواستار (الکس+دایود)

پیشگیری از عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد با انتخاب بهترین دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار فوق پیشرفته

هم اکنون، بهترین و عالی ترین دستگاه لیزر موهای زائد (دستگاه لیزر درمان ضایعات رگی-عروقی، درمان جای زخم آکنه و جوش یا درمان آکنه) را معرفی می کنیم. این دستگاه در نوع خود بی نظیر است و کوچکترین درد یا عارضه ای برای شما ایجاد نمی کند. (به شرط مراقبت های قبل و بعد از لیزر، کاندید مناسب بودن برای لیزر و اجرای لیزر به دستان متخصص پوست و مو و لیزر)

دستگاه لیزر مدیواستار مزایایی دارد که هیچ لیزر دیگری (حتی لیزرهای پیشرفته ای چون آپوجی پلاس الکس+ دایود، سوپرانو دایود، پلاتینیوم…) ندارد:

مزایای دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار تنها لیزر بدون عوارض

  1. کاملا بدون درد، بدون سوختگی و بدون هیچگونه عارضه (بر خلاف تمامی لیزرهای دیگر)
  2. هدف گیری و غیر فعال کردن عروق تغذیه کننده رشد موهای زائد (بر خلاف لیزرهای دیگر که فقط رنگدانه موی زائد را هدف می گیرند و نمی توانند مو را از ریشه بخشکانند!)
  3. بدون پرش و تکان پوست حین برخورد اشعه لیزر
  4. مناسب برای انواع پوست تیره، سبزه، گندمی، روشن و غیره
  5. مناسب برای انواع موی روشن، کرکی، نازک، ضخیم، بلوند و غیره.
  6. سرعت فوق العاده و اثربخشی چند برابری به طوریکه (در مقایسه با لیزرهای الکس و دایودِ دیگر)، تعداد جلسات لیزرتان به بیش از نصف کاهش می یابد و در عین حال سه برابر نتیجه عالی می گیرید.
  7. شات نامحدود به هر اندازه لازم (بر خلاف مراکز دیگر، در مرکز لیزر برکه قیمت ها شاتی نیست)
  8. مخصوص رفع موهای زائد و بسیار مفید برای درمان ضایعات رگی-عروقی و آکنه و جوش یا جای زخم آکنه و جوش
  9. بهداشتی بودن و عدم انتقال آلودگی فرد به فرد به علت استفاده از سلفون سر هندپیس و روی پوست شما (بر خلاف لیزرهای دیگر که فقط الکل استفاده می شود!)

جلوگیری و درمان عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد در مرکز لیزر برکه

دوستان عزیز، هر مرکزی از قدرت خرید و نگهداری دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار برخوردار نیست. و لیزر موهای زائد شما حتما به دستان توانمند متخصص مجرب انجام می شود.

در صورت تمایل به استفاده از تخفیف های منطقی و قیمت های بسیار منصفانه تر از مراکز دیگر، لینک زیر را کلیک کنید.

لینک تماس با مرکز لیزر برکه دارنده دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار بدون عوارض لیزر

اینستاگرام مرکز فوق تخصصی لیزر برکه: laser.shariati

تماس با مرکز لیزر شریعتی تهران بزرگ: 09027610748


اکبری زاده: دپارتمان پژوهشی مرکز لیزر شریعتی برکه

ای ایزد بزرگ، دو چیز را از ما نگیر: راستی و نکویی در گفتار، عمل، نیت و پندارهایمانحش

لینک سایت انواع فیلم های لیزر پوست و مو، مغز و اعصاب و روان، س ک س درمانی، زوج درمانی، …

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments