طبیعی ترین راهکارها برای داشتن مژه هایی بلند

طبیعی ترین راهکارهای برای رشد مژه ها

موی مژه نیز مانند موی سر از یک الگوی رشد پیروی می کند، مژه ها نیز با ریمل و فرمژه آسیب می بینند و باید صبر کنید تا مجدداً رشد سالمی داشته باشند.

با اینکه طول مژه های شما و پرپشت بودن آن را ژنتیک تعیین می کند ، راهکارهایی نیز برای رشد آنها وجود دارد. ازجمله:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  • ویتامین H( بیوتین)

بیوتین به رشد مو و تقویت و ترمیم مو کمک می کند. ویتامین H یک نوع ب کمپلکس می باشد که در برخی غذاها و حتی برخی مواد آرایشی وجود دارد. این ویتامین محلول در آب در ماهی ساردین، گردو، بادام،موز و غلات سبوس دار یافت می شود، حتی زرده تخم مرغ نیز حاوی این ویتامین می باشد اما  سفیده تخم مرغ حاوی آویدین Avidin  (یک نوع پروتئین ) می باشد که مانع جذب ویتامین H می شود.

 

  • آنتی اکسیدانها

ویتامین C و E دو آنتی اکسیدانی هستند که برای رشد طبیعی م:/.. بیسار مهم می باشند، بدون ویتامین C موها خشک و شکننده می شوند. بعلاوه ویتامین C از صدمه رادیکال های آزاد به موها پیشگیری می کند و ویتامین E نیز کمک می کند پوست اطراف و زیر مو پوست سالمی باشد این ویتامین ها در مرکبات، آواکادوو و سبزیجات تیره برگ یافت می شود.

 

3) روغن زیتون

با پنبه و یا نوک انگشت به حالت ضربه ای ملایم و یا ماساژ ملایم روغن زیتون و یا روغن کرچک را روی پایه مژها بزنید، بعد از یک یا دو ماه رویش موهای جدیدتر و قوی تر را شاهد خواهید بود. حتی اگر اتفاقی رخ نداد باید بدانید شما یک روش مراقبتی مفید برای مژه هایتان داشته اید.

 

4)وازلین

مانند روغن زیتون و یا روغن کرچک، وازلین را نیز می توانید روی پایه مژه ها بمالید هر شب قبل از خواب می توانید اینکار را انجام بدهید و اگر نمی توانید تحمل کنید می توانید بعد از 15 دقیقه بشوئید. بعد از چند هفته تحولی در مژه ها شاهد خواهید بود.

 

5) رژیم غذایی

خوردن غذاهای حاوی پروتئین و ویتامین ها کمک زیادی به رشد موها می کند، خوردن ماهی، ماست، لوبیا و پروتئین سویا را در برنامه روزانه حتماً بگنجانید.

منبع:

healthdigezt

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments