زیبایی با لیزر موهای زائد

زیبایی با لیزر موهای زائد را برای بدن خود به ارمغان بیاورید | بهترین قیمت ها در مرکز برکه

زیبایی با لیزر موهای زائد

زیبایی با لیزر موهای زائد مقوله ی مهمی است. شاید در نگاه اول تصور کنید که لیزر فقط روشی جدید برای از بین بردن موهای زائد است. اما بهتر است بدانید که علاوه بر صرفا رفع موهای زائد، لیزر تاثیر دائمی و همیشگی در این کار دارد. به شکلی که بعد از لیزر دیگر هیچ موی زائدی روی پوست رشد نمی کند. اما نکته ی مهم بعدی علاوه بر تاثیر دائمی، اثرگذاری بسیار زیاد لیزر بر زیبایی پوست است.

حتما تا به حال تجربه ی شیو کردن یا استفاده از ژیلت برای رفع موهای زائد را داشته اید. جدای از عوارضی مانند جوش و قرمزی و التهاب، یکی بدترین نکات در مورد استفاده از ژیلت دانه های سیاهی هستند که روی پوست باقی می مانند. این دانه های سیاه رنگ و کمی برجسته جای ریشه های باقی مانده ی موهای زائد هستند. بر آمدگی اندک آنها هم به علت التهاب ناشی از شیو کردن است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

زیبایی با لیزر موهای زائد
زیبایی با لیزر موهای زائد

شاید فکر کنید که اپیلاسیون راهکار بعدی است که موها را از ریشه بیرون می کشد و مشکل دانه های سیاه را ندارد. اما اپیلاسیون هم تاثیر مادام العمر نداشته و عوارض مخصوص به خود را دارد.

در مقابل این روش های سنتی، لیزر هنگامی که رشد موی زائد را متوقف می کند، این کار را از ریشه ی مو انجام می دهد. اساسا نقطه ی اصلی اثرگذاری لیزر از بین بردن ریشه است. با سوختن ریشه ی مو فولیکول به عنوان عامل اصلی رشد مو از بین رفته و پس از چند جلسه لیزر دیگر دوباره رشد نمی کند. بنابراین رشد موها برای همیشه متوقف می شود.

حال خودتان تصور کنید. ریشه های مو از بین رفته اند و مو ها دیگر رشد نمی کنند، طبعا دانه ی سیاهی هم روی پوست ناحیه ی تحت درمان باقی نمی ماند. اما همین رشد نکردن دوباره ی مو باعث می شود پوست به صورت خودکار منافذی را که جای ریشه های مو ها بوده( دانه های سیاه) را ببندد. در نتیجه ی بسته شدن منافذ پوستی، شما پوستی صاف و صیقل خورده خواهید داشت که زیبایی ظاهری اش نسبت به گذشته دوچندان است.

در حقیقت راز زیبایی پوست های مدل ها و بازیگران خارجی در همین جا نهفته است.

زیبایی با لیزر موهای زائد
زیبایی با لیزر موهای زائد

بهتر است بدانید که لیزر موهای زائد تنها مختص یک ناحیه از بدن نبوده و می تواند در هر بخشی از بدن انجام شود. در همه ی نواحی از جمله ساق پا، ران پا، ناحیه ی بیکینی، سینه، دست ها، گردن و صورت. در مورد آقایان که موهای زائد بیشتری دارند، لیزر می تواند روی کمر، موهای شکم و پهلو و ریش و سبیل( برای آنکادر کردن) نیز استفاده شود.

در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با مقوله ی لیزر موهای زائد آشنا شوید.

مرکز لیزر موهای زائد

انتخاب مرکز لیزر اولین و مهمترین عاملی است که در کیفیت درمانی که دریافت خواهید کرد تاثیر دارد. دو عامل بیرونی مهم برای داشتن لیزری خوب و با کیفیت یکی تکنسین ماهر و متخصص است، و دیگری دستگاه مورد استفاده.

خیلی از مراکز لیزر وجود دارند که در واقع همان سالن های آرایشی هستند. چون روند درمان لیزر به ظاهر بسیار ساده است، خیلی از افراد غیر متخصص تنها با تهیه کردن یک دستگاه لیزر اقدام به انجام آن برای مشتزیانشان می کنند! خیلی از مراکز در عمل تخصصی تر هم هستند که ممکن است دستگاه های لیزر قدیمی داشته باشند، اما چون از پس خرید مدل های جدید بر نمی آیند اینگونه تبلیغ می کنند که همان دستگاه ها جوابگوی خواسته های فرد هست. در صورتی که ابدا این چنین نیست.

زیبایی با لیزر موهای زائد
زیبایی با لیزر موهای زائد

نکته : هرگز به توصیه های مرکزی که به شما می گوید پیش از لیزر باید الکترولیز کنید یا بخشی از درمان را با آن انجام دهید، اعتماد نکنید. الکترولیز یک روش منسوخ شده و نسبتا پر خطر است.

بنابراین انتخاب مرکزی مناسب، معتبر و با کیفیت برای لیزر موهای زائد از اهمییت زیادی برخوردار است.

مرکز لیزر برکه در شمال تهران، با دسترسی آسان از طریق مترو، با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص، یکی از بهترین مراکز لیزر در تهران است. مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، در کنار قیمت های استثنایی، برکه را به مرکزی با کیفیت و در عین حال به صرفه تبدیل کرده است. شما می توانید برای دیدن لیست تعرفه های برکه و همچنین جهت گرفتن نوبت به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

نکات قبل از لیزر موهای زائد

نکته های اندکی وجود دارند که بهتر است پیش از شروع لیزر و در فاصله ی بین جلسات آن رعایت نمایید.

اولا پیش از اینکه بخواهید اقدامی برای لیزر کردن موهای زائد بدنتان بکنید، از تصمیمتان مطمئن شوید. چون اگر دوره ی چند جلسه ای لیزر ناقص برگزار شود هیچ تاثیری نخواهد داشت.

در مورد هزینه ی لیزر به درستی تحقیق کنید و بهترین گزینه را انتخاب نمایید. یادتان باشد که بهترین قیمت همیشه ارزانترین قیمت نیست. این امر به خاطر آن است که مطمئن باشید لیزر را به صورت کامل انجام می دهید. چون در غیر اینصورت هر هزینه ای که برای جلسات قبلی لیزر کرده باشید هدر می رود.

زیبایی با لیزر موهای زائد
زیبایی با لیزر موهای زائد

پیش از شروع درمان پزشک حاضر در مجموعه یا تکنسین متخصص را در جریان تمام حساسیت ها، بیماری ها و عارضه هایی که دارید یا داشته اید قرار دهید. در ضمن بهتر است لیستی از داوها و مکمل هایی هم که مصرف می کنید به متخصص بدهید تا پیش از شروع درمان شرایط شما را کاملا بررسی کند. برخی از دارو ها و برخی از بیماری ها ممکن است موازنه ی هورمونی یا سوخت و ساز های شیمیایی در بدن شما را تحت تاثیر قرار دهند. این تغییرات شیمیایی ممکن است بر روند درمان لیزر تاثیر بگذارند. پس بهتر است که متخصص از قبل نسبت به آنها آگاه باشد.

یادتان باشد که در فاصله ی بین جلسات لیزر، موهای زائد دوباره رشد کرده را شیو نکنید. تیغ کشیدن ریشه ی مو را تقویت کرده و اثر لیزری که در جلسه ی قبل انجام داده اید را از بین می برد. امام بهتر است چند ساعت قبل از شروع جلسه ی جدید لیزر موهای زائد ناحیه ی تحت درمان را با ژیلت اصلاح کنید. تا در حین جلسه تنها ریشه های مو بر سطح پوست باقی مانده باشند.

برای اطلاع از نکات بیشتر در مورد لیزر موهای زائد بهتر است این مقاله را مطالعه کنید.

زیبایی با لیزر موهای زائد
زیبایی با لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد مردان

لیزر موهای زائد فقط مختص خانم ها نبوده و مردان هم می توانند به همان اندازه از مزایای آن بهره مند شوند. تازه آقایان می توانند به خوبی از لیزر برای آنکادر کردن موهای صورتشان استفاده کنند و از این طریق به زیبایی ظاهریشان بیافزایند.

برای اطلاعات بیشتر مقاله ی لیزر موهای زائد آقایان را مطالعه کنید.

زیبایی با لیزر موهای زائد
زیبایی با لیزر موهای زائد

محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments