دکتر خوب پروتز سینه در تهران

دکتر خوب پروتز سینه و تزریق چربی به سینه: قیمت ها و تخفیف ها؟

دکتر خوب پروتز سینه و تزریق چربی به سینه: کدام مرکز؟ قیمت ها و تخفیف ها؟

دکتر خوب پروتز سینه در تهران

سلام و سلامت باشید.

دوستان عزیز، حتما بارها درباره ی عوارض جراحی زیبایی در مراکز نامعتبر شنیده اید. در حیطه ی پزشکی زیبایی، اگر پوست و بدن خود را به دست افراد ناوارد بدهید، فقط و فقط ضرر خواهید کرد. اما همین جراحی زیبایی به دستان توانمند یک پزشک متخصصِ جراح و پوست معجزه می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

متنی در همین سایت تهران اسکین درباره ی عوارض پروتز سینه با ماده ی سیلیکون صنعتی PIP در چند زن ایرانی نوشته شده: برای مثال، نشت و پارگی یا جابجایی ماده ی سیلیکون. عکس های ام.آر.آی و سونوگرافی از سینه این زنان واقعی ست و نشان از عدم دقت پزشک در عمل زیبایی سینه و انتخاب بدترین نوع پروتز دارد. البته اخیرا پروتزهایی از جنس های سازگار با بدن به بازار معرفی شده که عوارض پروتزهای قبلی را ندارند.

در جراحی زیبایی یک مسئله بسیار مهم وجود دارد: آمادگی و سلامت کامل بیمار برای جراحی از هر جهت به طوری که پزشک مطمئن شود که در عین انجام مراقبت ها، حین بیهوشی یا پس از عمل هیچگونه مشکل قلبی-عروقی، خونی یاانعقادی، عفونت پوستی، مغزی و غیره برای فرد کاندید به وجود نمی آید.

باور کنید اغلب مراکز به آمادگی و سلامت کلی بیمار توجه کافی ندارند و همین بی توجهی موجب بروز عوارض سنگینی خواهد شد که نمونه های آن در خبرگزاری های موثق گزارش شده.

موضوع متن زیر: لیفت سینه (پروتز، تزریق چربی و غیره)، هشدارها، قیمت ها و تخفیف ها.

پروتز سینه چیست؟

پروتز(prosthetic) نوعی اندام یا بافت مصنوعی ست که در مورد جراحی زیبایی سینه برای افزایش حجم یا بازسازی پستان کاربرد دارد. برای گذاشتن پروتز در سینه، برشی در نواحی زیر بغل، بافت اطراف نوک پستان، چین زیر پستان یا خط وسط آن ایجاد می شود. محل دقیقِ این برش را پزشک مشخص می کند که با توجه به آناتومی بافت سینه و ارزیابی ساختار درونی آن تعیین می شود.

انواع پروتز سینه

تمام برندهای پروتز سینه در دنیا در دو نوع اصلی جای می گیرند:

پروتز آب نمکی و پروتز سیلیکونی. پروتز نمکی خالیست. این پروتزها حین عمل از آب نمک استریل پر می شوند اما پوسته ی سیلیکونی دارند؛ برای سنینِ پایین تر مناسب ترند.

پروتز سیلیکون طبی و مورد تایید FDA (نه صنعتی) از ژل سیلیکون ساخته شده و به سادگی پاره نمی شود.

پروتز های سیلیکونی یا گرد هستند و یا شبیه قطره اشک.

یکی از بهترین تکنیک های گذاشتن پروتز این است که قسمتی در زیر غده (در بافت پستان) و قسمتی در زیر عضله پستان قرار داده شود. این کار برای این است که وزن سینه روی پروتز فشار نیاورد. حتی بهترین پروتزها دایمی نیستند و حداکثر تا ۱۵ سال بعد باید تعویض شوند.

بهترین و بدترین مارک و برند پروتز سینه

یکی از بدترین و پرعارضه ترین مارک های پروتز PIP فرانسوی ست که چند سالی ست واردات و فروش آن در ایران ممنوع شده. همچنین، هر پروتزی که از ماده سیلیکون صنعتی (از مواد مورد استفاده در صنایع) (و نه طبی) تهیه شده باشد خطر دارد.

هشدار: در صورت استفاده از سیلیکون (حتی طبی)، پیشنهاد می کنیم در فواصل منظمی به پزشک جراح خود سر بزنید تا وضعیت پروتز در سینه شما با عکسبرداری MRI یا سونوگرافی مافوق صوت بررسی شود. این کار برای احتیاط و پیشگیری از عوارضی چون جابجایی سیلیکون، نشت و پارگی آن است. البته بهترین جنس های سیلیکون های طبی فعلی چندان مشکلی ایجاد نمی کنند؛ مگر اینکه نوع ارزان و کم کیفیت را خریداری یا انتخاب کرده باشید.

در حال حاضر، برندهای آریون فرانسه و پلی تک آلمانی جای پای خود را در ایران باز کرده اند.

برندهایی مانند سیینترا و آلرگان نیز مورد تایید FDA هستند. ژل سیلیکون موجود در این دو برند غلیظ تر و محکم تر است و در صورت پارگی جلد سیلیکون در بافت سینه پخش نمی شود.

نکته: پروتز سینه در اندازه، شکل، نوع، جنس و برندهای متفاوتی به بازار عرضه می شود. ممکن است یک نوع سیلیکون برای شما مناسب باشد اما همان نوع برای دوست یا اقوام شما مناسب نباشد. آناتومی و ساختار بافت پستان های خانم ها با هم تفاوت دارد. در نهایت، اگر پزشک مجرب و توانمندی انتخاب کنید، بهترین جنس سیلیکون را برای شما انتخاب و به بهترین وجه عمل زیبایی را انجام خواهد داد.

پروتز سینه وحشتناک توری اسپیلنگ و نیکولا رابینسون

پروتز سینه مدل های معروف آمریکایی: نیکولا رابینسون
پروتز سینه مدل های معروف آمریکایی: نیکولا رابینسون

بعضی از خانم های خیلی لاغر با پروتز سینه های خود را بیش از حد بزرگ می کنند که بیشتر جنبه ی جلب توجه جنسی دارد تا زیبایی. این کار با تناسب اندام و تعادل در شاخص توده بدنی همخوانی ندارد. به علاوه، زیبایی هیکل برهم می ریزد. بهترین پروتز سینه آن است که تناسب اندام شما بر هم نریزد.

توری اسپلینگ و نیکولا رابینسون دو هنرپیشه و مدل معروف آمریکایی هستند که اولی با پروتز بزرگ و پرحجم تناسب اندامش را بر هم ریخته و دیگری کاندید مناسبی برای پروتز نبوده و بنابراین، پس از عمل سلامت بدنش را به خطر انداخته.

پروتز سینه برای چه کسانی مناسب است؟

دنیای عمل جراحی نیز به مانند نسخه های نرم افزار کامپیوتر دایم در حال بهینه سازی و رفع عیوب قبلی خود است. در جراحی زیبایی سینه، پروتزهای سابق (برای مثال، PIP پلیمری) عوارض جدی ای برای بیمار ایجاد می کردند؛ اما امروزه جنس های بهتری به بازار عرضه شده که عوارض را به مراتب کاهش داده اند.
چه جنس پروتز عالی باشد یا نباشد، همه ی افراد مناسب عمل پروتز سینه نیستند. جراحی زیبایی سینه بدون عوارض برای هر خانم شرایط و مراتب خاص خود را دارد که فقط پزشک متخصص زبده تشخیص می دهد که انجام بدهد یا ندهد.

اگر به دنبال پزشک خوب، متعهد و کاربلد هستید، متخصصین جراح در مرکز برکه را پیشنهاد می کنیم که سال هاست انواع عمل های زیبایی جراحی و غیرجراحی را بدون هیچگونه عوارض و با بالاترین کیفیت طبق استانداردهای جهانی انجام می دهند.

در کل، افرادی با مشکلات زیر برای پروتز سینه اقدام می کنند:

افرادی که به دلایل مادرزادی، جراحی یا دیگر سایز دو پستانشان تفاوت زیادی با هم دارد و این موضوع آن ها را نگران کرده.

زمانی که به علت ناهنجاری های دوران جنینی یک یا دو تا از پستان ها اصلا رشد نکرده اند. البته علم پزشکی امروز به کمک سلول درمانی (سلول های بنیادین) می تواند این ناهنجاری ها را برطرف کند.

بعضی خانم ها به خاطر شیردهی، کاهش وزن شدید یا دلایل دیگر سینه شان توخالی شده و با دارودرمانی نتوانسته اند سایز سینه را به حالت اول برگردانند. این افراد به پروتز سینه روی می آورند.

برخی بیماران پس از جراحی سرطان سینه یا تروما با پروتز فرم و سایز پستان را بازسازی می کنند.

دکتر خوب پروتز سینه: پرسش های رایج قبل از جراحی زیبایی سینه

دوست عزیز، قبل از هرگونه جراحی زیبایی سینه، سوال های زیر را از پزشک جراح خود یا مرکز انتخابی و یا مراجعه کنندگان بپرسید:

۱. آیا من کاندید مناسبی برای پروتز یا جراحی سینه هستم؟ کدام تکنیک ها برای من مناسب ترند؟

۲. پزشک مورد نظرم چند سال سابقه جراحی دارد و مردم تا چه حد از وی راضی بوده اند؟

۳. خطرات لیفت سینه با پروتز برای من چقدر است؟

۴. مراقبت های قبل و بعد کدامند؟ چه مدت درگیر عوارض جراحی خواهم بود؟

۵. بیهوشی چه نوعی ست و سینه من بعد از عمل چه سایز و فرمی خواهد داشت؟

۶. با در نظر گرفتن شریط فیزیکی من، آیا هیچگونه مشکل خونی انعقادی، قلبی-عروقی، عفونت پوستی، مغز و اعصاب، و غیره برایم پیش خواهد آمد؟ آیا می توانم به مانند گذشته خون اهدا کنم؟

۷. کاهش یا اضافه وزنم و یا تغییر سبک و محیط زندگی ام چه اثراتی روی نتیجه جراحی سینه من خواهند داشت؟

۸. و غیره.

چه کسانی نباید جراحی زیبایی (پروتز) سینه انجام دهند؟

اگر شما جزو دسته ی افراد زیر هستید، پیشنهاد می کنیم که از پروتز سینه صرف نظر کنید:

زنان مبتلا به سرطان سینه یا مبتلا به ضایعات پوستی بدخیم یا بیماری های خاص مغز و اعصاب و روان

زنانی که سیستم ایمنی بدنشان ضعیف است

زنانی که داروهای خاصی مصرف می کنند که با پروتز سینه تداخل دارد: مانند داروهای شیمی درمانی یا سرکوبگر سیستم ایمنی

جراحی قبلی یا رادیودرمانی

خونرسانی ضعیف به بدن و مشکلات خونی انعقادی. برای مثال، زخم های آن ها خیلی دیر بهبود می یابد.

زنان شیرده یا باردار

 پروتز سینه یا تزریق چربی؟

تزریق چربی به بافت سینه برای حجم دهی به جای پروتز سینه در مرکز برکه
    تزریق چربی به بافت سینه از فرد به خود فرد

عمل جراحی زیبایی سینه برای همه مناسب نیست. بعضی افراد یک سری مشکلات پزشکی دارند که نباید جراحی کنند. همچنین، پوست همه ی افراد برای پذیرش تزریق ژل آمادگی ندارد. بعضی پوست ها یا در برابر ژل مقاومند و یا واکنش های شدید مانند کهیر، حساسیت، قرمزی و … نشان می دهند.
در صورتی که شرایط پزشکی برای یک بیمار مهیا باشد، پزشکان از تزریق چربی برای جبران حجم از دست رفته ی چربی در بافت پستان کمک می گیرند.

نکته: افرادی که مشکوک به سرطان سینه یا ضایعات پستان هستند، توصیه می شود که تزریق چربی نکنند و حتما پزشک مشورت کنند.

متن بسیار جامع و کاملی درباره ی تزریق چربی در مرکز برکه نوشته ایم که حیف است مرور نکنید. در این متن، آناتومی بافت پستان در رابطه با تزریق چربی از خود شخص به خود شخص توضیح داده شده.

لینک تزریق چربی در مرکز تخصصی برکه زیر نظر جراح و متخصص پوست مجرب (کلیک)

دکتر خوب پروتز سینه: تبادل نظر نی نی سایت

دوست عزیز نی نی سایت، اگر قصد پروتز سینه در یک مرکز خوب، بدون عوارض، و به دستان توانمند یک پزشک بسیار پرتجربه را دارید، مرکز برکه را پیشنهاد می کنم.

برای تماس با مرکز تخصصی برکه، اینجا کلیک نمایید.

دکتر خوب پروتز سینه: قیمت و تخفیف پروتز سینه

سایت تهران اسکین (مرکز تخصصی برکه) و شعبات تهران اسکین در تهران و شهرستان ها همواره جشنواره تخفیف طلایی برگزار می کنند. این تخفیف ها واقعی و بسیار منصفانه ست و هیچگونه مبلغ اضافه ای از قبل (پورسانت…) در نظر گرفته نمی شود. در کنار تخفیف، کیفیت کار پزشک نیز بسیار بالاست.

برای اطلاع از تخفیف ها، به خصوص لیزر موهای زائد با دستگاه اسکلپیون مدیواستار (بهتری دستگاه لیزر فعلی در جهان)،

بهترین مراکز تخصصی پوست و مو لیزر و جوانسازی را با تهران اسکین بشناسید

آدرس ایمیل خود را در سایت تهران اسکین وارد کنید و یا در روزهای مهم سال (قبل از نوروز، قبل از عید فطر یا قبل از جشن های ملی-مذهبی دیگر) به سایت سر بزنید.

آدرس اینستاگرام مرکز برکه برای دریافت دایرکتوری قیمت ها: berkelyzerr

از همراهی با شما خرسندیم.

م. اکبری زاده: دپارتمان پزوهشی تهران اسکین

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments