چطوری در عرض چند روز هموروئید من درمان شد! بهترین جراح هموروئید

چطوری در عرض چند روز هموروئید من درمان شد! |بهترین جراح هموروئید

چطوری در عرض چند روز هموروئید من درمان شد! |بهترین جراح هموروئید

چطوری در عرض چند روز هموروئید من درمان شد! بهترین جراح هموروئید

چند وقت پیش ، قبل از اینکه گیاهان دارویی وارد زندگی من شوند ، پس از یک رانندگی طولانی به مدت 6 ساعت درد شدید هموروئید را تجربه کردم.  به محض  رسیدن به مقصد به داروخانه رفتم و  چند  پماد و دستمال مرطوب خریدم.   پمادی که استفاده کردم مخلوطی از روغن و ژل بود که  برای پوشاندن بافت دارای التهاب درمان خوبی است و ناراحتی شما را کاهش می دهد.

اگر بافت رکتوم التهاب نداشته باشد ، هموروئید ها خیلی سریع شروع می کنند به کوچک شدن.   دستمال های مرطوبی که خریده بودم حاوی عصاره گیاه نارون بود. عصاره گیاه نارون خاصیت جمع کنندگی دارد و می تواند به کوچک شدن هموروئیدها کمک کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

عملکرد عصاره نارون بر روی هموروئید ها مانند زمانی است که شما یک لیمو را در دهان تان میگذارید. شما شروع می کنید به مکیدن آب لیمو و صورت تان جمع می شود.  دقیقاً همان کاری که عصاره گیاه نارون با هموروئیدها انجام می دهد.  یعنی آنها را به سر جای خود بر می گرداند.

در صورتی که به هموروئید مبتلا هستید ، با یک متخصص جراحی  معتبر و با تجربه مشورت کنید.  متخصصان جراحی ما آماده مشاوره و ارائه خدمات درمانی به شما عزیزان می باشند.  برای گرفتن وقت از جراحان ما در مرکز زیبایی و لیزر برکه اینجا کلیک کنید

اجازه دهید  داستانم را کوتاه کنم. به طور کلی چیزهایی که من خریداری کرده بودم به من کمک چندانی نکرد و فقط سوزش و درد کمی کمتر شد.  هنگامی که من به خانه رسیدم در اینترنت شروع به جستجو برای درمان همورئید کردم و یک سری اطلاعات جدید را دیدم.  از یک دکتر متخصص هموروئید برای چند روز بعد وقت گرفتم.   تا آن روز مرتب از لگن آب گرم  که مقدار زیادی نمک اپسیوم در آن می ریختم ، استفاده کردم.

این راهکار واقعاً  خوب و مرثر بود و من پس از نشستن در آب گرم احساس آرامش می کردم.  وقتی که به دکتر مراجعه کردم درمان خاصی را برای من شروع نکرد و فقط چند شیاف برایم تجویز کرد.  پس از اینکه به مدت 5 روز از شیاف های آنتی هموروئید استفاده کردم ، هموروئید ها ناپدید شدند و من بهتر شدم.

سال ها گذشت تا اینکه چند روز پیش در هنگام کار کردن  درد شدیدی در مقعد احساس کردم و در مدفوعم خون دیدم.  البته شما هم مثل من می دانید که  وجود خون در مدفوع می تواند به علت های مختلفی از جمله هموروئید داخلی باشد.  به علت درد شدیدی که سال ها پیش هم آن را تجربه کرده بودم ، مطمئن بودم که این خونریزی ناشی از هموروئید داخلی است.

باید چکار می کردم؟  هنگامی که درد های هموروئید دوباره عود کرد تصمیم گرفتم که یک درمان قطعی را برای این بیماری در نظر بگیرم.  تصمیم گرفتم برای کنترل خونریزی از گیاهان دارویی استفاده کنم.

چطوری در عرض چند روز هموروئید من درمان شد! بهترین جراح هموروئید

من به جستجوی گیاهانی پرداختم که برای درمان هموروئید مؤثر باشند.  به دنبال یک شیاف به سراغ قفسه گیاهان دارویی رفتم.  بولوس یک شیاف گیاهی است و من می دانم که آخرین چیزی که هر کسی می خواهد انجام دهد ، این است که از شیاف استفاده کند.  اما این راهکار واقعاً درمان مناسبی برای درد های هموروئید است. و با این حال مطمئن هستم اگر شما هم زمانی به هموروئید مبتلا شوید و درد ناخوشایند آن را احساس کنید ، این کار را انجام خواهید داد.

بولوس تهیه شده از گیاهان دارویی و کره کاکائو است.  کره کاکائو حاوی یک ماده شیمیائی است که البته در دمای اتاق جامد است اما در دمای بالای  37 درجه ذوب می شود (دمای بدن شما).

دیماک هموروئید بولوس شامل گیاهانی مانند : نارون ، بیبری یا حب الغار ، گلدنسیل ، شاه بلوط ، کامفری یا سنفیتون  و نارون قرمز  است.

  • عصاره گیاه نارون خاصیت جمع کنندگی دارد و ما قبلاً آن را مورد بحث قرار دادیم
  • بیبری هم خاصیت قابض بودن را دارا است اما با  خونرسانی به این منطقه بهبودی را به ارمغان می آورد.  بیبری دارای خواصی برای بهبود بافت و رگ ها است.
  • گیاه گلدنسیل ضد التهاب و همینطور قابض می باشد. هر دو این خاصیت ها در درمان هموروئید مؤثر می باشند.
  • شاه بلوط دارای خاصیت ضد التهابی است و خونریزی را متوقف می کند.
  • کامفری دارای خاصیت خنک کننده ، تسکین دهنده ، بازسازی سلولی و خواص تغذیه ای است.
  • نارون قرمز لغزنده یک ماده چسبنده است که از خواص خنک کننده برخوردار است و به چسبیدن مواد به یکدیگر کمک می کند.

همه اینها ترکیبی است برای تهیه یک شیاف خوب و مؤثر.  هر بسته  حدود 10 عدد شیاف دارد که حدود 5 تا 7 میلی گرم گرم ضخامت دارد و کمتر از دو و نیم سانتیمتر طول دارد. دوز این شیاف یک تا دو بار در روز می باشد.

حالا ادامه داستان من را بخوانید.  شب اول یک دوز کامل که  2 عدد شیاف بود را استفاده کردم.  شیاف ها را زیر آب گرم بگیرید و سپس به سرعت آنها را وارد بدن کنید تا زمانی که از بین برود.  اگر چه در ابتدا کمی ناراحت کننده خواهد بود. (نه به دلیل قرار دادن ، بلکه به دلیل جسم خارجی در روده بزرگ) من به رختخواب رفتم و روز بعد فوراً احساس کردم که بهتر شده ام.  تا چند روز بعد هم از این شیاف استفاده کردم و احساس کردم که خیلی بهتر شده ام.

هنگامی که هموروئید دارید ، توالت رفتن یک شکنجه بزرگ است و سریع بهبود پیدا کردن یک احساس عالی است.

برخی نکات برای پیشگیری از هموروئید ها :

  • شما باید مطمئن شوید که مدفوع نرم دارید در غیر این صورت از ملین ها و نرم کننده ها استفاده کنید.  
  • اگر هموروئید خارجی دارید ، سعی کنید بعد از رفتن به توالت آنها را به داخل فشار دهید
  • از مصرف غذاهای تند و چرب در طول این تحربه وحشتناک  زندگی خود از اجتناب کنید.
جراحان متخصص ما انواع کاملی از روش های مختلف را برای جراحی هموروئید انجام می دهند و شما را به نتایج مطلوب و دلخواه تان می رسانند. برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

تغییر سبک زندگی و تغییر رژیم غذایی بهترین راه برای پیشگیری از هموروئید است. از لحاظ جسمی فعالیت داشتن و رعایت یک رژیم غذایی سالم به  حرکات روده و عمل دفع به طور منظم کمک می کند.

چطوری در عرض چند روز هموروئید من درمان شد! بهترین جراح هموروئید

خوردن مقدار زیادی فیبر های گیاهی و نوشیدن مقدار زیادی آب برای کمک به فعالیت سیستم گوارش و پیشگیری از یبوست لازم است.  ورزش منظم و اجتناب از نشستن های  طولانی مدت نیز می تواند به پیشگیری از هموروئید کمک کند.

عملی ترین راه برای جلوگیری از یبوست  رفتن به توالت در همان موقعی است که احساس دفع دارید.  هیچوقت توالت رفتن را به تأخیر نیندازید.  تأخیر در توالت رفتن باعث می شود که روده ها آب موجود در مدفوع را دوباره جذب کنند و مدفوع سفت می شود و در نتیجه عمل دفع به سختی صورت می گیرد و دردناک خواهد بود.

هموروئید ها معمولاً به راحتی درمان می شوند و به طور خود به خود از بین می روند.  یک هموروئید فقط در موارد بسیار نادر می تواند عوارضی ایجاد کند.

از دست دادن خون از هموروئید برای مدت های طولانی می تواند باعث کم خونی شود که باعث کمبود سلول های قرمز خون می شود.  هموروئید داخلی نیز می تواند منجر به خونریزی شدید شود و درد شدید هم ایجاد کند.

اگر درمان های خانگی بعد از بیش از دو هفته مؤثر واقع نشد ، به پزشک  متخصص هموروئید  مراجعه کنید.  او می تواند به راحتی هموروئیدها را تشخیص داده و آنها را درمان کند.  دکتر برای شما کرم های ضد هموروئید دارویی ، پماد و شیاف تجویز می کند.

اگر این درمان ها هم مؤثر واقع نشد ، ممکن است جراح متخصص درمان هایی مانند جراحی  رابر بند یا باند لاستیکی و یا عمل جراحی برای از بین بردن هموروئید را توصیه کند.  در صورتی که  برای اولین بار متوجه خونریزی از مقعد خود شدید و یا خونریزی مجدد رکتوم شدید شد ، باید به پزشک متخصص جراح مراجعه کنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه هموروئید ، لیزر موهای زائد و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments