جشنواره تخفیف لیزر پلاتینیوم، غرب تهران فقط تا عید فطر!

جشنواره تخفیف لیزر پلاتینیوم، غرب تهران فقط تا عید فطر!

جشنواره تخفیف لیزر

مجموعه تهران اسکین مفتخر است با ارائه موثرترین دستگاه های لیزر موهای زائد روز دنیا پذیرای شما مراجعین گرامی در کلیه شعبات باشد. با توجه به استقبال هم وطنان عزیز در شعبه غرب تهران، درصدد برآمدیم تا جشنواره تخفیفات ویژه لیزر پلاتینیوم را در ایام ماه مبارک رمضان تا عید فطر برای شما مراجعین در نظر بگیریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ویژگی های مهم این نوع لیزر موهای زائد پلاتینیوم 

جشنواره تخفیف لیزر

لیزر پلاتینیوم جدید ترین و موثرترین لیزر در فرایند مو زدایی دائمی برای انواع پوست و مو با رنگ های مختلف می باشد.
این دستگاه مجهز به TECسیستم خنک کننده بسیار قوی برای تماس با پوست می باشد که میتواند با وجود این قابلیت، توان های بالای لیزری را بدون ایجاد درد و سوختگی، روی سطح پوست اعمال نماید .

لیزر پلاتینیوم، با ترکیب سه طول موج 755و808و1064 نانومتر با عمق نفوذ بالا و انرژی 20ژول بر سانتی متر مربع،برای هر تک پالس و جذب بالاتر در کلروفرم ملانین ،درون لایه اپیدرم نفوذ می کند و توسط ملانین موجود در فولیکول های مو جذب می شوند. در طول فرایند درمان ، انرژی لیزر ، به انرژی گرمایی تبدیل می شود که بدون وارد نمودن آسیب به بافت های اطراف ، فولیکول های مو را از بین برده و باعث حذف موثر تر مو می گردد.

چرا لیزر انجام شود و تیغ و ژیلت ممنوع؟

جشنواره تخفیف لیزر

استفاده از تیغ باعث تیرگی برخی نواحی مانند ناحیه تناسلی و هم چنین ایجاد جوش می شود و باعث انتشار بیماری های مقاربتی مانند زگیل تناسلی می شود. می توانید پودر و کرم های موبر را جایگزین ژیلت و تیغ کنید اما اثر دائمی و مثبت نخواهد داشت و چند هفته یکبار مجبور خواهید بود هزینه کنید. یکی از راه های بسیار عالی برای از بین بردن موهای زائ لیزر می باشد که اثری طولانی مدت خواهد داشت. توجه کنید که موهای زائد در ناحیه تناسلی فضا را برای عفونت در این ناحیه آماده می کند و هم چنین باعث بوی بد واژن می شود.

آیا لیزر برای پوست و سایر ارگان های داخلی مضر می باشد؟

خیلی از مراجعین عزیز سوال می کنند که آیا کاربرد دستگاه های لیزر و سایر دستگاه های پوستی عوارضی در آینده برای پوست و سایر ارگان های بدن آن ها خواهد داشت یا نه! در پاسخ به این افراد باید گفت که در عرف عمومی مردم معمولا تمام ابزارهای جراحی و زیبایی را با لفظ لیزر عنوان می کنند در حالی که اولا بسیاری از دستگاه های موجود در فیلد زیبایی اصولا لیزری نیستند مانند: میکرودرم، آر اف، هیدرودرمی، آی پی ال، دستگاه های میکرونیدلینگ، کرایو و… ثانیا حتی اگر لیزری هم باشند دستگاه های لیزری در فیلد پوست و زیبایی مانند لیزر های دایود، الکساندرایت و ان دی یاگ که هر سه برای موهای زائد به کار می روند به هیچ عنوان دارای عوارض مطرح شده در میان مردم عادی نمی باشند.
دستگاه های لیزر مراکز تخصصی و معتبر در کشور، توسط مراجع مربوطه و معتبر داخل و خارج از کشور دارای تاییدیه های لازم می باشند.

قبل از لیزر موهای زائد از آفتاب دوری کنید!

جشنواره تخفیف لیزر

اگر تمایل به لیزر موهای زائد خود دارید حداقل از 4 هفته قبل از شروع جلسات نباید در معرض تابش شدید نور افتاب قرار گیرید. (حمام آفتاب و برنزه کردن ممنوع) لیزر و برنزه کردن پوست با هم سازگاری ندارند.

قبل از جلسه اول لیزر موهایم را چگونه از بین ببرم؟

برای لیزر نیاز نیست مانند بقیه روش های دیگر موهایتان بلند شود بلکه کافی است 24 ساعت قبل از لیزر، موهایتان را با ژیلت شیو کنید. اگر به تازگی از روش هایی مانند وکس، موم و… استفاده کرده اید فعلا نمی توانید به سراغ لیزر بروید، لیزر برای تاثیر مثبت به فولیکول های مو نیاز دارد که وکس با ریشه کن کردن موها این فولیکول ها را از بین می برد.

پوست شما پس از جلسه اول هم چون ابریشم لطیف نمی شود!

برای رسیدن به نتیجه مطلوب صبور باشید، شما حداقل به 6 تا 8 جلسه لیزر درمانی نیاز دارید.

با توجه به استقبال هم وطنان عزیز در کلیه شعبات، درصدد برآمدیم تا تخفیفات ویژه ای در ایام ماه مبارک رمضان تا عید فطر برای مراجعین لیزر در نظر بگیریم. برای کسب اطلاعات بیشتر از تخفیفات مراکز دیگر اینجا کلیک کنید.

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments