بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در غرب تهران

قابل توجه افرادی که به تازگی در فکر لیزر موهای زائد هستند!

قطعا هر فردی در زندگی شخصی خود، دغدغه های مهمی دارد که بر این اساس درصدد رفع آن بر می آید. اما یکی از جنبه های که اغلب نادیده گرفته می شود این است: چگونه از شر موهای زائد خود خلاص شویم؟

بسیاری از افراد برای لیزر موهای زائد خود اقدام کرده و از نتایج بلند مدت آن بهره مند شده اند. ممکن است شما یکی از افرادی باشید که این روزها به هر دلیل شخصی قصد لیزر موهای زائد خود را دارید، اما اطلاعاتی در این خصوص ندارید. آنچه که مسلم این است که فضای اینترنت مملو است از اطلاعاتی که غالبا جنبه تبلیغاتی داشته و بعضا غلط نیز بوده و ممکن است شما را به بیراهه بکشاند. ما در ادامه سعی کرده ایم جهت ابهام زدایی به سوالات متداول شما در خصوص لیزر موهای زائد پاسخ دهیم تا چنانچه قصد این کار را دارید، شاهد نتایج شگفت انگیز آن نیز باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

آیا لیزر موهای زائد واقعا موثر است؟

بهترین عملکرد لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟

پاسخ این سوال کاملا واضح و مبرهن است، بله. در طول درمان، نور لیزر توسط پوست جذب می شود و طی این فرایند، فولیکول های مو تخریب می شوند. اما تاثیر این فرایند، فوری نیست. با این حال، بسیاری از افراد شاهد نازک تر شدن موهای زائد خود پس از اولین جلسه هستند. هر قسمت از بدن به 4 الی 6 جلسه درمان نیاز دارد تا به طور کامل و دائمی موهای زائد از بین بروند. بنابراین، سعی کنید حین برنامه ریزی برای لیزر موهای زائد خود، مدت زمان درمان را نیز در نظر بگیرید.

 

آیا لیزر موهای زائد در همه نوع پوست و مویی موثر است؟

لیزر موهای زائد برای انواع پوست و مو

ممکن است شنیده باشید که لیزر موهای زائد در افراد دارای پوست یا مو با رنگ و ترکیبی خاص موثر واقع نمی شود. از آن جایی که دستگاه های لیزر قدیمی بر اساس کنتراست عمل می کنند (پوست روشن و موی تیره)، مورد هدف قرار دادن موهای تیره روی پوست های تیره برای شان دشوار است. خوشبختانه، در سال های اخیر، پیشرفت های زیادی در تکنولوژی لیزر موهای زائد صورت گرفته است و این امر را میسر ساخته که حتی اگر ترکیب پوست و موی پیچیده تری هم داشته باشید، می توانید مراکز لیزری را بیابید که مجهز به دستگاه های پیشرفته لیزر باشند و بتوانند نیاز شما را برطرف کنند.

 

آیا می توان در هر نقطه از بدن از لیزر موهای زائد استفاده کرد؟

مزایای لیزر موهای زائد زیر بغل

به طور کلی شما می توانید درمان لیزر را تقریبا در هر جایی از بدن خود به کار برید. تنها استثنایی که وجود دارد، اطراف چشم هاست. این بدان معناست که نمی توان از لیزر موهای زائد در ناحیه بالای گونه ها، گیجگاه یا ابروها استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که هر چه ناحیه ای که قصد درمان آن را دارید، بزرگتر باشد، هزینه درمان بیشتر خواهد شد. برای مثال، هزینه یک جلسه لیزر موهای زائد پا حدودا 3 برابر هزینه لیزر موهای زائد زیر بغل تمام می شود.

 

آیا لیزر موهای زائد پروسه دردناکی است؟

بهترین لیزر موهای زائد مردان
لیزر موهای زائد

برای اکثر افراد، لیزر موهای زائد دردناک نمی باشد. با این وجود می تواند تحریک کننده باشد. اما با انجام یک سری اقدامات خاص می توانید این فرایند را ملایم تر سپری کنید. برای مثال، مالیدن ژل آلوئه ورا روی پوست بعد از درمان لیزر می تواند مانع از ایجاد هر گونه حساسیت شود یا آن را تسکین دهد. علاوه بر این، می توانید پیش از این که تحت درمان لیزر موهای زائد قرار گیرید، از کرم بی حس کننده موضعی استفاده کنید تا هر گونه درد احتمالی کاهش یابد.

 

کدام دستگاه لیزر موهای زائد کمترین درد را دارد؟

پلاتینیوم
لیزر سوپرانو

در ابتدا لازم به ذکر این موضوع است که دستگاه های لیزر موهای زائد مدرن در دو نوع موجود هستند: روش قدیمی مبتنی بر “شات” و روش جدید “SHR“.

 

روش قدیمی مبتنی بر شات

دستگاه های لیزر موهای زائد همچون مگما، کندلا و Cynosure از این روش سنتی استفاده می کنند. در طول این روش، انرژی لیزر به طور کامل به یک ناحیه کوچک خاص اعمال می شود تا دمای فولیکول را تا 45 الی 50 درجه افزایش دهد. سپس حدود یکی، دو سانتی متر پیشروی می کند. این فرایند تا زمانی که کل ناحیه درمان پوشش داده شود، تکرار می شود. این روند می تواند در برخی از دستگاه دردناک تر از سایر دستگاه ها باشد. زیرا انرژی لیزر در یک لحظه به طور کامل اعمال می شود و سیستم خنک کننده که به منظور پیشگیری از سوختگی طی فرایند در حال کار است، تا حدودی این درد را برای افراد قابل تحمل می سازد. همچنین ممکن است پیش از شروع درمان به شما یک کرم بی حس کننده ارائه شود. این کرم ها باید با احتیاط مورد استفاده قرار گیرند؛ زیرا درد به این دلیل وجود دارد که شما را از یک آسیب بزرگ تر آگاه سازد و در صورت استفاده بیش از حد از کرم های بی حس کننده، ممکن است شما متوجه آسیبی که پوست تان را تهدید می کند، نشوید و دچار سوختگی یا تاول جدی شوید.

 

روش جدید SHR در دستگاه های لیزر سوپرانو آیس و سوپرانو آیس پلاتینیوم

در دستگاه های لیزر سوپرانو آیس و سوپرانو آیس پلاتینیوم روش متفاوتی در ارسال انرژی لیزر جهت پیشگیری از رشد مجدد مو به کار رفته است. دستگاه های سوپرانو به جای استفاده از پالس های شدید که در دستگاه های لیزر موهای زائد قدیمی موجود است، 10 مرتبه در ثانیه با شدت کمتری فلش می زنند و خاموش می شوند و در عین حال به جلو و عقب حرکت می کنند. این امر به دستگاه لیزر اجازه می دهد که گرما را به تدریج در طول چندین ثانیه به درمای 45 الی 50 درجه برساند و موجب می شود به جای درد ناشی از لیزر که در دستگاه های قدیمی حاصل می شود، احساسی همچون یک گرمای مطبوع را در فرد ایجاد کند.

خنک کننده تماسی Sapphire به کار رفته در دستگاه های لیزر سوپرانو، طی فرایند لیزر به طور دائم دما را ثابت نگه می دارد. همچنین در تمام مراحل لیزر از ژل خنک کننده استفاده می شود. استفاده از هر دوی این امکانات بدین معنا است که لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو عملا یا در بسیاری از موارد بدون درد است.

دستگاه جدید سوپرانو آیس پلاتینیوم که شامل 3 طول موج مختلف 755، 808 و1064 نانومتر، با عمق نفوذ بالا و انرژی 20 ژول بر سانتی متر مربع است، بهترین انتخاب جهت انجام یک درمان لیزر موهای زائد بی درد سر و بدون درد برای انواع پوست و مو با رنگ های مختلف محسوب می شود.

جهت اطلاعات بیشتر و دسترسی به مراکز دارای این فناوری مدرن، می توانید اینجا را کلیک کنید.

اگر در خصوص لیزر موهای زائد برای پوست های تیره هر گونه سوالی دارید، آن را در قسمت نظرات مطرح سازید تا در کاشناسان ما در اسرع وقت به آن پاسخ دهند.

اگر لیزر موهای زائد، یکی از اقداماتی است که تصمیم دارید هر چه زود تر پیش از برنزه کردن در فصل تابستان انجام دهید، باید هر چه سریع تر نسبت به آن اقدام نمایید. این را در نظر داشته باشید که لیزر موهای زائد یک فرآیند طولانی است و ممکن است بین 8 الی 12 جلسه به طول بیانجامد. پس به گونه ای برنامه ریزی کنید که جلسات لیزر با برنزه کردن تان تداخلی نداشته باشد و پیش از فرا رسیدن فصل تابستان، جلسات به اتمام رسیده باشند.

چنانچه سوالی در خصوص لیزر موهای زائد دارید، آن را با ما در میان بگذارید یا با یکی از نزدیک ترین شعب ما در غرب تهران تماس گرفته و مشاوره بگیرید.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

hair removal forum

may fair

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments