چگونه برای شوهرمان دلبری کنیم

چگونه جذابیت جنسی ام را افزایش دهم؟ | راههای افزایش جذابیت برای شوهر

میخواهم ملکه باشم ، چجوری زن جذابی باشم ؟

میخواهم ملکه باشم

همانطور که واقف هستید ، موضوع جذابیت جنسی از دیرباز ، در طول تاریخ تا کنون در تمام فرهنگ ها و ملل مختلف ، مساله مهم و پر رنگی به شمار می رود. با توجه به اهمیت این موضوع ، غیر طبیعی نیست که بسیاری از زنان در صدد افزایش این مولفه در روابط زناشویی و عاشقانه خود برآیند.

جذابیت جنسی مؤلفه ‌ای بسیار مهم در سلامت زندگی جنسی و مشترک است ، بنابراین نباید نسبت به آن بی ‌تفاوت باشیم. گاهی نداشتن ‌اعتماد به نفس یا تصویر بدنی منفی شخص شما باعث می ‌شود این عامل منجر به تحقیر درونی و انتقال آن به همسر تان شود و او نیز در مورد شما این گونه تصور کند که فاقد جذابیت جنسی هستید. در این رابطه می توانید مطلب زیر را مطالعه فرمایید:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

راه های افزایش اعتماد به نفس در زنان چیست؟

در هر صورت این موضوع درونی باشد یا برگرفته از نظر همسر تان ، توصیه می ‌کنیم ریشه مشکل را در خود جست ‌و‌ جو کنید و راهکار مناسبی برای آن بیابید.

با این حال ، طی تحقیقات به عمل آمده و نظرسنجی از زوج های متعدد ، مشخص شده است که گذشته از سایر عوامل جذابیت زن برای مرد مانند زیبایی صورت ، یکی از بزرگ ترین معیار های جذابیت زنان و زیبایی برای شوهر های شان نداشتن موی زائد چه در روابط زناشویی و چه در زندگی روزمره است. بسیاری از مردان موی زائد در زنان خود را چندش آور و ناخوشایند تلقی کرده و اذعان داشته اند گاهی علیرغم میل شدید جنسی از برقراری یا ادامه رابطه زناشویی تنها به دلیل موهای زائد همسرشان ممانعت ورزیده اند.

از آنجایی که اهمیت جذابیت جنسی در استحکام بنیان خانواده و افزایش اعتماد به نفس زنان بسیار بالا است ، تصمیم گرفتیم این مطلب تهران اسکین را به آگاهی رسانی در مورد راههای افزایش جذابیت برای شوهر اختصاص داده ایم. پس چنانچه شما نیز به دنبال راه های افزایش اعتماد به نفس در خود از این طریق هستید و مایلید بدانید چگونه زندگی مشترک موفقی داشته باشید ، چگونه ظاهری جذاب داشته باشید ، چگونه معشوقه ی خوبی باشید یا چگونه پیش شوهر عزیز باشید ، این مطلب را تا پایان مطالعه کنید.

 

چگونه قلب شوهر خود را تسخیر کنیم | مهمترین راه افزایش جذابیت جنسی و زیبایی برای شوهر

چگونه یک شب رویایی برای شوهرم بسازم

بنابراین به جرات می توان گفت یکی از راههای جذاب بودن یک زن یا به بیان دیگر سیاست های زنانه در روابط زناشویی ، عاری بودن از هر گونه موی زائد است. اما به هر حال منکر این مساله نیز نمی توان شد که اصلاح های مکرر و روزانه یک عمل خسته کننده و بی نتیجه است؛ چرا که پس از چند ساعت ، یا به طور خوش بینانه پس از یک روز این موهای زائد و آزار دهنده مجددا روی سطح پوست ظهور پیدا می کنند و دیگر خبری از نرمی و لطافت پس از اطلاح نیست!

 روش هایی همچون بند انداختن ، اپیلاسیون و الکترولیز نیز منسوخ شده اند و هر کدام نه تنها دائمی نیستند ، بلکه خطرات و عوارض خاص خود را نیز دارا می باشند. علاوه بر این، ایجاد جوش و لک و حساسیت ناشی از آنها را نباید فراموش کرد!

خوشبختانه درست در همین جاست که تکنولوژی به فریاد ما زنان می رسد. از حدود یک دهه پیش، پیشرفت های تکنولوژی منجر به ایجاد دستگاه هایی شد که نه تنها سبب بروز این مشکلات و عوارض نشدند، بلکه یک راه حل بلند مدت در رفع موهای زائد محسوب می شدند؛ و آن چیزی نبود جز تکنولوژی لیزر موهای زائد.

 

چگونه برای شوهرم دلبری کنم : با لیزر موهای زائد

چگونه برای شوهرمان دلبری کنیم

امروزه لیزر موهای زائد به یکی از سریع ترین روش های از بین بردن موهای زائد مبدل شده است. نقطه مثبت لیزر موهای زائد، کارایی و اثربخشی آن است. لیزر می تواند در هر نقطه از بدن، از جمله دست و پا که دارای موی زائد است، به کار گرفته شود.

لیزر موهای زائد چگونه است

 

یکی دیگر از دلایل محبوبیت لیزر موهای زائد این است که سبب کاهش رشد دائمی موهای زائد می شود. با این حال، بسیار حائز اهمیت است که مصرف کنندگان درک مناسبی از کاهش رشد مو داشته باشند. این بدان معنا نیست که باقی عمر خود را 100% بدون موی زائد ادامه خواهید داد؛ بلکه به معنای کاهش 50 تا 95 درصدی است. ممکن است به مرور زمان، موهای زائد جدیدی ظهور کنند، اما اغلب نازک و کم پشت بوده و از بین بردن آنها بسیار آسان تر است. البته بعدا می توانید توسط درمان های هدف، این موهای زائد نازک و کم پشت را نیز از بین ببرید.

 

ایده های زناشویی : لیزر موهای زائد دست و زیربغل

چگونه معشوقه ی خوبی باشیم

این وضعیتی است که زنان بسیاری آنرا تجربه می کنند: در یک روز تعطیل به همراه عشق زندگی تان روی مبل لم داده اید و فیلم مورد علاقه تان را تماشا می کنید که ناگهان همسرتان با نوک انگشتانش ، پوست دست تان را لمس می کند و ناگهان شما به خودتان می آیید و می بینید روی دست تان پر از موهای زائد تیغ تیغی و خشن است که به دلیل نداشتن حوصله یا فراموشکاری آنها را در حمام شیو نکرده اید و زیر بغل تان نیز مثل چمن سبز است! اما دیگر بسیار دیر شده ، چرا که همسرتان دستش را کشیده و به تماشای فیلم ادامه می دهد و دیگر خبری از نوازش و معاشقه نیست…

 لیزر موهای دست ، این امکان را به شما می دهد که در هر مکان و هر زمانی لباس آستین کوتاه به تن کنید و با اعتماد به نفس کنار همسرتان بنشینید ، بی آنکه نگران موهای زائد خود باشید.

اصلاح مکرر موهای دست سبب می شود، این ناحیه مستعد رویش موهای زیر پوستی، کیست و سوزش ناشی از تیغ شود. بهترین راه، لیزر موهای زائد است. در لیزر، ابتدا مو در ریشه زیر پوست از بین می رود و سپس به طور کامل کنده می شود. سپس، منافذ پوست بسته شده و تنها چیزی که باقی می ماند پوست صاف و بدون مو است. دیگر نیازی به اصلاح و اپیلاسیون نیست و هیچ موی زیر پوستی، سوزش ناشی از تیغ و جیک زدن مو پس از 5 ساعت اصلاح هم در کار نیست. لیزر موهای زائد دست و زیر بغل تنها چند دقیقه طول می کشد.

آیا از وجود موهای تیره روی دست و بازوی خود ناراحتید؟ تراکم موهای زائد تیره روی دست و بازو موجب خجالت تان در روابط زناشویی شده است؟ با استفاده از لیزر به راحتی می توانید موهای دست خود را از بین ببرید. لیزر، بسیار مناسب افرادی است که دارای موهای ترمینال (موهای ضخیم و تیره) هستند. از بین بردن موهای زائد دست بسیار آسان، سریع و تقریبا بدون درد است.

 

چگونه بهترین همسر برای شوهرم باشم : با لیزر بیکینی

مردها از کدام قسمت بدن زن خوششان میاید

یکی از مهم ترین قسمت هایی از بدن زنان که همه مردان دوست دارند و برای شان جزء جذابیت جنسی زنان محسوب می شود ، ناحیه بیکینی است. هر چقدر این ناحیه تمیز تر ، لطیف تر و عاری از موی زائد باشد ، مردان بیشتر خوششان میاید. بنابراین یکی از اسرار و دانستنی های مهم زناشویی که هر خانمی باید بداند ، بدون مو نگه داشتن این ناحیه است.

دیگر زمان داشتن پوست زمخت و تیغ تیغی در ناحیه بیکینی به سر آمده، در عوض، توسط تکنولوژی لیزر می توانید حتی به سخت ترین و دست نیافتنی نواحی بدن نیز دست یابید. دیگر لازم نیست موهای زیر پوستی و جیک زدن موهای ناحیه تناسلی خود را پس از ساعاتی اصلاح تحمل کنید. با لیزر بیکینی دیگر هیچ گاه این موهای زائد مزاحم را در بدن خود نخواهید دید و با اعتماد به نفسی که به شما می بخشد ، می توانید به بهبود روابط جنسی و زناشویی تان نیز کمک کنید.

با لیزر بیکینی ، در هر زمان که از شما درخواست رابطه جنسی شود ، بی هیچ ترس و نگرانی ای به استقبال آن می روید و یک مقاربت دلچسب و به یاد ماندنی را تجربه می کنید و یک شب رویایی و عاشقانه برای خود و همسرتان می سازید.

در لیزر بیکینی، با استفاده از نور متمرکز شده، فولیکول های مو (حفره های کوچک روی پوست که مو از آن ها می روید) تحت تاثیر قرار می گیرند. فولیکول مو، لیزری را که به رنگدانه ملانین مو جذب شده است را جذب می کند و فورا مو را تبخیر می کند.

برخی از مراجعین اذعان می کنند احساسی که حین فرایند لیزر موهای زائد بیکینی دارند، مشابه کشیده شدن کش پول روی پوست یا سوزش آفتاب سوختگی است. مادامی که مو در اثر انرژی لیزر تبخیر می شود، بوی گوگرد مانندی از دود آن بر می خیزد.

 

چگونه دلربایی کنم برای شوهرم : با لیزر موهای زائد پا

چگونه یک شب رویایی برای شوهرم بسازم

احتمالا این سناریو نیز برای تان آشناست: در یک شب سرد زمستانی که خودتان را زیر پتو جمع کرده اید ، خرامان خرامان به آغوش گرم همسرتان می خزید. اما ناگهان موهای تیغ تیغی و خشن پای تان که همین دیروز اصلاح شان کرده بودید در پای او فرو می رود و موجب می شود شوهرتان خودش را عقب بکشد. کلی خجالت زده می شوید ، اما نه شما و نه او چیزی به روی هم نمی آورید و هر کدام به خواب می روید…

شما نباید اجازه دهید موضوعی به این سادگی بر اعتماد به نفس شما خدشه وارد کند و شما را فاقد جذابیت جنسی از نگاه همسرتان کند. با لیزر موهای زائد پا به این مساله پایان دهید.

متخصص پوست، یک پرتو نور با انرژی زیاد را روی پا متمرکز می کند. هر چه گستردگی موهای زائد پا بیشتر باشد، فرایند لیزر طولانی تر می شود. به طور کل، درمان لیزر پا حدود 1 ساعت یا بیشتر طول می کشد.

در لیزر موهای زائد پا، با استفاده از نور متمرکز شده، فولیکول های مو (حفره های کوچک روی پوست که مو از آن ها می روید) تحت تاثیر قرار می گیرند. فولیکول مو، لیزری را که به رنگدانه ملانین مو جذب شده است را جذب می کند و فورا مو را تبخیر می کند.

برخی از مراجعین اذعان می کنند احساسی که حین فرایند لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی دارند، مشابه کشیده شدن کش پول روی پوست یا سوزش آفتاب سوختگی است. مادامی که مو در اثر انرژی لیزر تبخیر می شود، بوی گوگرد مانندی از دود آن برمی خیزد.

در لیزر موهای زائد پا، ابتدا مو در ریشه زیر پوست از بین می رود و به طور کامل کنده می شود. سپس، منافذ پوست بسته شده و تنها چیزی که باقی می ماند پوستی صاف و بدون مو است. دیگر نیازی به اصلاح و اپیلاسیون نیست و هیچ موی زیر پوستی، سوزش ناشی از تیغ و جیک زدن مو پس از 5 ساعت اصلاح هم در کار نیست. علاوه بر این، در نهایت هزینه لیزر موهای زائد پا به طور چشمگیری به نسبت اپیلاسیون مقرون به صرفه تر خواهد بود.

 

چه کسی فرآیند لیزر را انجام میدهد؟

دانستنی های مهم زناشویی

لیزر موهای زائد توسط متخصصان آموزش دیده در زمینه پوست و مو صورت می گیرد. همه پزشکان، از قبل بطور گسترده ای در زمینه استفاده از دستگاه های لیزر آموزش دیده اند و با انواع لیزر موهای زائد آشنایی دارند. علاوه بر این، پزشکانی که این کار را انجام می دهند، دارای مجوز پزشکی می باشند و تمامی کارکنان مرکز نیز آموزش دیده هستند.

لیزر در بارداری

 

آیا لیزر موهای زائد واقعا موثر است؟

چجوری زن جذابی باشم

پاسخ این سوال کاملا واضح و مبرهن است، بله. در طول درمان، نور لیزر توسط پوست جذب می شود و طی این فرایند، فولیکول های مو تخریب می شوند. اما تاثیر این فرایند، فوری نیست. با این حال، بسیاری از افراد شاهد نازک تر شدن موهای زائد خود پس از اولین جلسه هستند. هر قسمت از بدن به 4 الی 6 جلسه درمان نیاز دارد تا به طور کامل و دائمی موهای زائد از بین بروند. بنابراین، سعی کنید حین برنامه ریزی برای لیزر موهای زائد خود پیش از جشن عروسی، مدت زمان درمان را نیز در نظر بگیرید.

***

بسیار خوب ، در اینجا به پایان مطلب رسیدیم. اگر چه ایده های جالب برای رابطه زناشویی تنها محدود به نداشتن موی زائد نمی شود و از آنجایی که در حوصله شما عزیزان نمی گنجید ، ما تنها به مهم ترین آن اشاره کردیم. روش های دیگری همچون مشورت با یک کارشناس حرفه ای در زمینه روانشناسی یا زوج درمانی نیز می توانند در تقویت اعتماد بنفس و افزایش جذابیت جنسی به شما کمک کنند.

امیدواریم که از این مطلب بهره کافی ببرید. چنانچه درصدد انجام لیزر موهای زائد برآمده اید تا زندگی زناشویی و جذابیت جنسی خود را متحول سازید به شما مرکز زیبایی برکه را معرفی می کنیم. مفتخریم اعلام کنیم ما در این مرکز علیرغم لیزر موهای زائد ، تمامی خدمات زیبایی را به شما عزیزان با هزینه هایی به مراتب کمتر از سایر مراکز ارائه دهیم و برای شما زیبایی و اعتماد به نفس بی حد و مرزی به ارمغان آوریم. پس با ما در تماس باشید.

عوامل جذابیت زن برای مرد

مرکز زیبایی برکه با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده دروس ، ظفر ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

idealimage

bikini

footvitals

3.7 3 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments