تزریق ژل برای گونه

تزریق ژل برای گونه چطوریه؟معجزه ی تزریق ژل برای صورت های لاغر !!

تزریق ژل برای گونه

تزریق ژل برای گونه و مزایای آن را بیشتر بشناسیم

اگر گونه های وارفته و لاغری دارید و دلتان می خواهد که برجسته و تو پُر شوند بهترین راهکار شما استفاده از ژل ها و فیلرهای پوستی است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

زیبایی و فرم کلی گونه های تاثیر زیادی در جذابیت ما دارند.به همین خاطر باید همواره مراقبت زیادی از این ناحیه ی صورت داشته باشیم.

تزریق ژل برای گونه

خوردن غذاهای مختلف و مصرف ترکیبات گیاهی شاید نتیجه ی محدودی را به همراه داشته باشند اما برای این که تاثیر واقعی را ببینید ، بهتر است از ژل گونه استفاده کنید.

اگر نمی دانید که کارکرد ژل ها و فیلرها در برجستگی گونه چیست ، توصیه می کنیم مطلب زیر را از دست ندهید.

بهترین ژل تزریقی صورت

هنگامی که تصمیمتان قطعی شد و خواستید که تزریق ژل برای گونه ها را امتحان کنید ، نخستین سوالی که پیش می آید این است که کدام یک از انواع ژل ها برای صورت مناسب تر است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که چندین فاکتور مهم برای انتخاب یک ژل وجود دارد :

اول از همه این که باید ژلی را انتخاب کنید که حاوی هیالورونیک اسید باشد. این ماده به شکل طبیعی در بدن وجود داشته و مسئولیت حفظ و نگهداری رطوبت و آب در سلول های پوستی را بر عهده دارد. اما متاسفانه به مرور زمان و شروع روند پیری ، تولید هیالورونیک اسید در بدن کاهش پیدا می کند و به این ترتیب رطوبت پوست نیز از بین می رود. با تزریق ژل های حاوی هیالورونیک اسید به پوست ، رطوبت و شادابی نیز به آن برمی گردد.

هیالورونیک اسید موجب می شود که پوست به تولید کلاژن و الاستین تحریک شود و به این ترتیب علاوه بر حجم دهی به صورت ، موجب شادابی و طراوت آن نیز می گردد.

بهترین ژل تزریقی صورت

هیالورونیک اسید به طور طبیعی در بدن وجود دارد ، به همین خاطر  تزریق این ماده هیچ گونه عوارض جانبی در بر نخواهد داشت.

ژل های زیادی در بازار موجود هستند که حاوی این ماده می باشند. از جمله :

تمام این ژل ها خواص بسیار خوبی در برجستگی گونه دارند و توسط FDA نیز تایید شده اند.

به همین خاطر می توان گفت که بهترین ژل های تزریقی صورت ، آن دسته ای هستند که حاوی هیالورونیک اسید می باشند.

چگونگی تزریق ژل برای گونه

اما سوال اصلی این جاست که تزریق ژل برای گونه ها به چه صورت انجام می شود؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در ابتدا پزشک ، نقاط تزریق را مشخص می کند.معمولا در شروع تزریق ، برای هر گونه یک سی سی ژل تزریق می شود و سپس با توجه به تمایل فرد و هم چنین نیاز وی میزان تزریق نیز بیشتر می شود.

ژل های ژوویدرم و رستیلن ، حاوی میزانی از مواد بی حس کننده ( لیدوکائین) هستند، به همین خاطر عموما فرد به هنگام تزریق درد زیادی را احساس نمی کند.

علاوه بر این ، قبل از این که تزریق ژل برای گونه شروع شود ، پزشک مقداری مواد بی حسی به روی محل تزریق می زند تا درد ناشی از تزریق کاهش پیدا کند.

چگونگی تزریق ژل برای گونه

با تزریق ژل ، متوجه خواهید شد که علاوه بر افزایش حجم آن ها ، پوستتان نیز شادابی زیادی پیدا کرده است و چندین سال جوان تر شده اید.

تزریق ژل برای صورت لاغر

اما تزریق ژل فقط برای افرادی که به سن پیری نزدیک شده اند استفاده نمی شود. در حال حاضر خیلی از افراد که صورت لاغری دارند و دلشان می خواهد که حجم گونه هایشان افزایش پیدا کند نیز از تزریق ژل و فیلر استفاده می کنند.

لاغری صورت دلایل زیادی ممکن است داشته باشد.از جمله :

ژنتیک و ساختار کلی صورت

سبک زندگی غلط مثل سیگار کشیدن و نوشیدن الکل

قرار گرفتن بیش از حد در معرض اشعه ی آفتاب

تمام این دلایل در نهایت منجر به داشتن صورتی لاغر می شود که طبعاً بر روی گونه ها نیز اثر می گذارد.

خیلی از افراد تصمیم می گیرند که کاشت گونه و پروتز را انجام دهند. اما به خاطر داشته باشید که پروتز گونه نوعی عمل جراحی به حساب می آید و جراحی هم ممکن است عوارض جانبی زیادی داشته باشد.

به همین خاطر استفاده از ژل ها تزریقی جایگزین بسیار خوبی به نظر می آید.

گرچه باید دقت داشته باشید که تزریق ژل و فیلر اثراتی موقتی دارند و پس از 6 الی 12 ماه توسط بدن تجزیه می شوند و به همین دلیل نیاز به تجدید این درمان خواهید داشت.

داستان های ترسناکی که راجع به تزریق ژل شنیده اید را دور بریزید چرا که با استفاده از یک تزریق صحیح و توسط یک پزشک حرفه ای ، می توانید اطمینان حاصل نمایید که بهترین نتیجه ی ممکن را بدون هیچ گونه عوارض جانبی دریافت خواهید کرد.

با استفاده از مراقبت هایی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم ، ریسک بروز عوارض جانبی به صفر خواهد رسید

مراقبت بعد از تزریق ژل

تزریق ژل نیز مثل هر درمان دیگری ممکن است عوارضی محدود و جزئی را به همراه داشته باشد.بیشتر این عوارش شامل موارد زیر می باشد:

تورم

کبودی

قرمزی و التهاب

تمام این عوارض جانبی به شکل خود به خود از بین خواهند رفت اما لازم است که شما هم مراقبت هایی بعد از درمان داشته باشید تا دچار هیچ گونه مشکلی نشوید .

اولین توصیه ما به شما این است که پس از تزریق ژل به هیچ وجه به نقطه ی تزریق دست نزنید.ژل ها به زمانی احتیاج دارند تا با بدن شما تطبیق پیدا کنند. دست زدن به محل درمان موجب می شود که مواد ژل ها جا به جا شده و اثر تزریق از بین برود

تا 24 ساعت پس از تزریق به هیچ وجه ورزش های سنگین انجام ندهید. افزایش فشار و جریان خون باعث سوخت و ساز بدن شما و ژل ها را تجزیه می کند.

در معرض آفتاب قرار نگیرید ، چرا که گرمای بیش از حد موجب حل شدن مواد ژل می شود.

حمام آفتاب و سونا نیز جزو موارد ممنوعه است (تا 24 ساعت)

از مصرف مواد آرایشی و بهداشتی نیز بر روی محل تزریق اجتناب کنید. به خاطر داشته باشید که این مواد حاوی ترکیبات شیمیایی هستند و ممکن است موجب بدتر شدن التهابات پوستی شما شوند.

در نهایت توصیه می کنیم که تک تک دستورالعمل های پزشک خود را رعایت کنید تا بهترین نتیجه ی ممکن از تزریق ژل را دریافت کرده باشید

مرکز زیبایی برکه افتخار دارد که کلیه ی خدمات تزریق ژل و بوتاکس را برای شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز اینجا را کلیک کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments