تزریق چربی برای زاویه فک

تزریق چربی برای زاویه فک | زاویه سازی صورت | تزریق انواع ژل و فیلر | مرکز زیبایی برکه

تزریق چربی برای زاویه فک

تزریق چربی برای زاویه فک

تزریق ژل و چربی این روزها رواج گسترده ای میان مردم پیدا کرده است و خیلی ها دوست دارند که بخشی از صورت خود را به دست این گونه عملیات های زیبایی بسپارند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تا جای این کار ، همه چیز درست و صحیح است. اما مشکل از جایی آغاز می شود که برخی ها با اعتماد بی جا به برخی مراکز و پزشکان تازه کار ، اعتبار این گونه عملیات های زیبایی را زیر سوال می برند.

تزریق چربی برای زاویه فک یکی از رایج ترین عملیات های زیبایی به حساب می آید. در این عملیات از چربی دیگر نقاط بدن استفاده شده و در فک تزریق می شود تا زاویه ی نامتناسب آن را اصلاح کنند.

حتما شما هم از آن دسته افرادی هستید که فک های زاویه دار و خوش ترکیب را می پسندید و به نظرتان چانه های محکم و زاویه دار، علاوه بر زیبایی نشان از قدرت شخصیت است.

خب با وجود عملیات هایی مانند تزریق چربی ، داشتن چنین چانه ای دور از دسترس نیست. تنها نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید ، انتخاب درست یک مرکز و پزشک متخصص است.

مزیت فوق العاده ای که تزریق چربی برای شما به ارمغان می آورد این است که هیچ گونه عوارض ناگواری نخواهد داشت ( باز هم تاکید می کنیم که پزشک مناسبی را برای این کار انتخاب کنید ) چرا که این چربی ، مواد خارجی نیست که به بدن وارد شده باشد ، بلکه از دیگر نواحی که چربی بیشتری دارند ، با عملیات خاصی برداشته شده و به چانه تزریق می شود تا به این طریق فک شما زاویه دار شود

تزریق چربی برای زاویه فک
تزریق چربی برای زاویه فک

یکی از نکاتی که باید به آن دقت داشته باشید این است که زاویه دار کردن فک تا حد زیادی به آناتومی چهره شما بستگی دارد. افرادی هستند که به طور مادرزادی چانه های کوتاه و بدفرمی دارند که این مسئله بر شیوه تکلم ، لبخند و دیگر حالت های بیانی چهره شان تاثیر گذاشته است.

این گونه افراد کاندیدای بسیار مناسبی جهت انجام عملیات زاویه سازی فک هستند.

در غیر این صورت ، چنان چه تصمیم به این کار دارید ،بهتر است با یک پزشک متخصص مشورت نمایید تا به شما بگوید که بهترین راهکار برای شما چیست.

علاوه بر این افرادی نیز وجود دارند که غبغب بزرگی دارند که بر روی زیبایی چهره ی آن ها تاثیر منفی گذاشته است. این دسته از افراد نیز می توانند از مزایای تزریق چربی و فیلر ها استفاده کنند.

گزینه های درمانی غیر جراحی بهترین انتخاب ممکن برای آن دسته از افرادی است که غبغب و چربی زیادی در زیر خط چانه خود دارند.در این روش ، تلاش می شود که چربی زیر چانه را برداشته و به فک تزریق کنند.

فیلر برای خط چانه

با تزریق فیلر به خط فک، لبه ی استخوانی و زاوایای آن شکل بسیار بهتری پیدا خواهند کرد.تزریق فیلر برای آن دسته از افرادی مناسب است که تقریبا چانه ی زاویه داری دارند اما به علت چربی های تجمع یافته ، نمی توان زاویه ی استخوانی چانه را مشاهده کرد.

تزریق چربی برای زاویه فک
تزریق چربی برای زاویه فک

معمولا به 1 الی 4 تزریق فیلر احتیاج خواهید داشت ( بسته به آناتومی چهره و تمایل شما برای زاویه سازی فک)

نتایج حاصل از این عملیات را می توان فورا مشاهده کرده و تقریبا 12 الی 18 ماه دوام خواهند داشت ( بسته به مواد استفاده شده )

هزینه زاویه دار کردن چانه

تصور افراد بر این است که هزینه ی چنین عملیات های زیبایی بسیار بالاست و هر شخصی قادر به پرداخت آن ها نمی باشد.

اما در نظر داشته باشید که این هزینه ها برای هر فردی متفاوت خواهد بود. چرا که میزان چربی و فیلر تزریق شده ممکن است در افراد مختلف ، متفاوت باشد.

ما در مرکز زیبایی برکه ، اطمینان می دهیم که از بهترین مواد و فیلرها جهت زاویه سازی فک استفاده کنیم و علاوه بر این با تخفیف های جذاب این مرکز ، دیگر نیازی نیست که نگران هزینه های بالای این عملیات باشید.

جهت تماس و کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه های تزریق چربی و فیلر می توانید به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید

توصیه ی دیگری که به شما داریم این است که هرگز فریب قیمت های ارزان برخی مراکز زیبایی را نخورید. چرا که عموم این مراکز ؛ از مواد تقلبی و بی کیفیت استفاده می کنند که عوارض آن تا سال ها گریبانگیر شما خواهد بود.

تزریق چربی برای زاویه فک
تزریق چربی برای زاویه فک

دکتر خوب برای زاویه سازی صورت

اگر به دنبال پزشک ماهر و با تجربه در این زمینه هستید ما به شما متخصصین زیبایی برکه را معرفی می کنیم. در این مرکز ، پیش از هر چیزی جلسه ی مشاوره با فرد برگزار می شود که در طول آن آناتومی چهره ی وی توسط پزشک بررسی می شود. پس از آن به شما اعلام می شود که کدام یک از روش های زیبایی جهت زاویه دار کردن فک شما مناسب تر است.

تلاش داشته باشید که به توصیه های پزشک خود گوش دهید ، چرا که با  افراط در تزریق چربی به چانه ، ممکن است فرم طبیعی چهره ی خود را از بین ببرید و بیش از این که این عملیات شما را زیباتر کند، ظاهر وحشتناکی به شما می دهد که ناچارید تا رفع اثرات آن ، منتظر بمانید.

معایب زاویه سازی صورت

همان گونه که گفتیم یکی از بدترین معایب زاویه سازی صورت افراط در انجام آن است. برخی چهره ها به گونه ای هستند که اصولا نیازی به زاویه سازی نخواهند داشت و در صورت انجام این عملیات ، چهره ی فرد زوایای نامناسب و ناجوری به خود خواهد گرفت.

تزریق چربی برای زاویه فک
تزریق چربی برای زاویه فک

کافیست جستجوی کوتاهی در اینترنت انجام دهید تا متوجه شوید دقیقا از چه صحبت می کنیم. سلبریتی های مشهور فراوانی بوده اند که با علت بالا رفتن سن ، این گونه عملیات ها را به طرز بی رویه ای انجام داده اند و نتیجه ی به دست آمده به قدری وحشتناک است که چهره ی طبیعی آن ها به کلی از بین رفته !!

علاوه بر این شیوع برخی مواد بی کیفیت در بازار و هم چنین قیمت پایین این مواد باعث شده است که میزان این عوارض و معایب بالاتر رود.

اما با یک انتخاب صحیح و شناخت دقیق از آناتومی چهره می توانید بهترین نتیجه ی ممکن را از این عملیات زیبایی به دست آورید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments