بهترین مزایای جراحی پیوند مو | مزایا و معایب پیوند مو | بهترین مرکز پیوند مو

بهترین مزایای جراحی پیوند مو | مزایا و معایب پیوند مو | بهترین مرکز پیوند مو

بهترین مزایای جراحی پیوند مو | مزایا و معایب پیوند مو | بهترین مرکز پیوند مو

 بهترین مزایای جراحی پیوند مو | مزایا و معایب پیوند مو | بهترین مرکز پیوند مو

جراحی پیوند مو یک روش پزشکی است که شامل کاشت فولیکول های مو از ناحیه اهدا کننده بر روی سایتی از پوست سر بیمار که از ریزش مو رنج می برد ، می باشد.  به این معنی  که واحد های فولیکولی یا نوارهایی از پوست سر که حاوی فولیکول های مو هستند برداشته شده  و سپس به قسمت بدون مو پیوند زده می شوند.   (در بعضی موارد به صورت دانه دانه)

 

برخی از مزایای اصلی روش پیوند مو

بهترین مزایای جراحی پیوند مو | مزایا و معایب پیوند مو | بهترین مرکز پیوند مو

1-بهبود ظاهر افراد  

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اکثر افرادی که به دنبال کاشت مو  هستند به شما خواهند گفت که یکی از دلایل اصلی برای انجام این کار این است که طاسی سر باعث احساس ناامیدی و ناراحتی آنها شده است. با استفاده از این روش ، افراد از این فرصت برای پر کردن تکه های بدون موی سر خود و زیبا تر شدن خود استفاده می کنند که باعث می شود بیشتر جذاب باشند و اعتماد به نفس انها افزایش یابد.

 

2-کاشت مو یک درمان دائمی است

بر خلاف بسیاری از درمان های موضعی که به صورت موقت از آنها برای رفع کچلی استفاده می شود ، و یا حتی طیف وسیعی از روش های جامع ارائه شده توسط متخصصین مختلف ، روش کاشت مو برای کسانی که از چنین شرایطی رنج می برند ،  راه حل های قابل اطمینان و دائمی ارائه می دهد.

 

3-آیا با پیوند مو طاسی از بین می رود؟  

هنگامی که صحبت از درمان طاسی مردانه می شود ، تنها راه برای خداحافظی با تمام مسائل در رابطه با طاسی که باعث آشفتگی روحی شما می شود ، روش پیوند مو است. زیرا هنگامی که جراح در مناطق بدون موی سر شما پیوند مو انجام می دهد ؛ دیگر لازم نیست در مورد ریزش مو در خط موهای خود و یا نقاط دیگر نگرانی داشته باشید.

هر چند که چنین عمل جراحی با تمام این موارد دشوار است.  اما با این وجود درست همانطور که آمار   نشان می دهد، روش های کاشت مو معمولاً میزان موفقیت بسیار بالایی دارند.

 

4-بدون نیاز به مراقبت ویژه

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از روش کاشت مو این واقعیت است که پس از جراحی پیوند مو نیاز به حداقل نگهداری از مناطق تحت درمان خواهی داشت.

به این دلیل که موهای پیوند شده به طور مؤثر مانند موهای معمولی کار می کنند.  بنابراین دیگر شما مجبور نیستید از هر گونه مواد شیمیایی خاص یا شامپو برای حفظ تراکم مناسب استفاده کنید.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که این روش یک بار انجام می شود.  بنابراین شما مجبور نیستید دوباره و دوباره به پزشک خود مراجعه کنید.

 

5-صرفه جویی در هزینه

اگر چه بیشتر روش های شناخته شده بازسازی مو به نظر بسیار گران قیمت می باشد ، اما این مورد برای عمل جراحی پیوند مو درست نیست.   به این دلیل که بر خلاف سایر درمان های طاسی ، جراحی کاشت مو یک روشی است که شما مجبور نیستید پول بیشتری برای ویزیت های اضافی صرف کنید و این چیزی است که اکثر بیماران واقعاً قدر آن را می دانند.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

مزایا و معایب پیوند مو

بهترین مزایای جراحی پیوند مو | مزایا و معایب پیوند مو | بهترین مرکز پیوند مو

پیوند مو یک روش جراحی است که فولیکول های موی فرد را از پشت پوست سر به نام “سایت اهدا کننده” به یک قسمت از پوست سر که به عنوان “سایت دریافت کننده” شناخته شده است ، انتقال می دهد. روش کاشت مو در درجه اول برای درمان طاسی الگوی مردانه استفاده می شود.

پیوند مو یک روش ترمیم مو است که بر روی مردان و زنان مبتلا به ریزش قابل توجه موهاهستند ، نازک شدن موها ، یا نقاطی از سر که طاس شده اند و یا مناطقی که موها دیگر در آنجا رشد نمی کنند ، انجام می شود.

در مردان ، ریزش مو و طاسی بیشتر به علت عوامل ژنتیکی و هورمون DHT است.  طاسی الگوی مردانه ، برای افرادی که در آن خط موهای شان به تدریج بالا تر می رود و موها از بین می روند و طول پیشانی در ناحیه سر و صورت افزایش می یابد ، انجام می شود.

همچنین مردان نیز ممکن است دچار کاهش تدریجی مو در تاج و یا بالای جمجمه شوند.

برای زنان ، ریزش مو بیشتر به دلیل تغییرات هورمونی است و بیشتر احتمال دارد که ریزش مو از کل سر باشد.  ترمیم مو را می توان برای جایگزینی موهای از دست رفته به علت سوختگی ، آسیب یا بیماری پوستی سر نیز انجام داد.

 

مزایای پیوند مو :

کاشت مو یکی از روش های ترمیم مو است که شامل پیوند موها از طریق برداشتن پوست پشت سر است که به طور طبیعی رشد می کند. رنگ موهای پیوند زده شده همانند موی اصلی شما است.

رشد مو به طور معمول بعد از 2 تا 3 ماه پس از جراحی شروع می شود. دوره بهبود در ظرف 8 تا 10 ماه به پایان می رسد.

بهترین مزایای جراحی پیوند مو | مزایا و معایب پیوند مو | بهترین مرکز پیوند مو

روش پیوند واحد فولیكولار (FUT)

در این روش نوار برداشته شده به قطعه های فولیكولار تقسیم می شود و در قسمت های تعیین شده دوباره کاشته می شود. در این روش یک اسکار به شکل یک خط همیشه در پشت پوست سر دیده می شود. یک جراح خوب همیشه سعی خواهد کرد تا زخم را در ناحیه اهدا کننده به حداقل برساند.

 

استخراج واحد فولیکولار (FUE)  

یکی دیگر از روش های جراحی پیشرفته ، استخراج واحد فولیکولار (FUE) است. این روش دقیق است و در آن موها به صورت تک تک استخراج شده و در منطقه تعیین شده پیوند زده می شوند.

نتایج این روش دائمی و عالی است.  به جای اسکار به شکل یک خط در روش کاشت واحد فولیكولار (FUT) ، در این روش نقاط کوچکی بر روی پشت پوست سر دیده می شود.

جراحی ترمیم مو روشی کاملاً ایمن و طبیعی است. در این فرآیند از هیچ مواد شیمیایی یا داروهای خاصی که ممکن است به موهای شما آسیب برساند استفاده نمی شود.  از میان تمام روش های رشد مو، جراحی پیوند مو طبیعی ترین روش است.

نتایج این عمل بسیار خوب است به طوری که کسی نمی تواند تشخیص بدهد که پیوند مو انجام داده اید.

یکی دیگر از مزایای جراحی پیوند مو این است که شما می توانید به موهای خود مدل بدهید.  موهای پیوند شده درست مانند موهای طبیعی شما رشد می کنند تا شما نیازی به استفاده از هر نوع شامپو یا مواد شیمیایی برای حفظ تراکم آن نداشته باشید.

اگر می خواهید یک راه حل طولانی مدت و دائمی برای از بین بردن طاسی سر خود داشته باشید ، جراحی پیوند مو را بررسی کنید.

 

بزرگ ترین مزیت پیوند مو

 بهترین مزایای جراحی پیوند مو | مزایا و معایب پیوند مو | بهترین مرکز پیوند مو

بزرگ ترین مزیت پیوند مو افرایش اعتماد به نفس افراد به خصوص در زنان است. در مواجهه با موهای پیوند شده هیچ مشکلی وجود ندارد. فرد می تواند موهای خود را به راحتی بشوید ، رنگ کند و به آن استایل بدهد.

افرادی که پیوند مو انجام داده اند ، اغلب نتایج خوبی  را گزارش می دهند؛  پس از رشد موها ظاهر فرد می تواند جوان تر و جذاب تر شود. و افراد در مورد تجربیات اجتماعی جدید احساس مثبت کرده و فعالیت های اجتماعی خود را گسترده تر می کنند.  افراد پس از عمل جراحی  پیوند مو می توانند خیلی سریع زندگی عادی و فعالیت های خود را از سر بگیرند.

 

معایب پیوند مو :

بسیار مهم است که کاندیدایی که تحت پیوند مو قرار دارد از سلامت عمومی خوبی برخوردار باشد.  به خصوص در مورد طاسی Alopecia  آندروژنیک این بیشتر توصیه می شود   که یک بیماری پیشرفته و غیر قابل برگشت است.  بنابراین مهم است که فرد از بیماری خود آگاه باشد.

اگر ریزش مو ژنتیکی باشد و فرد در  سنین اولیه سعی   کند پیوند مو داشته باشد ، به عنوان مثال 20 تا 30 سالگی که ریزش مو هنوز ادامه دارد ، پس از جراحی ممکن است  نیاز به درمان ها و جراحی های بیشتری داشته باشد.

روش پیوند مو یک روش تهاجمی است که تحت بی حسی موضعی انجام می شود. موفقیت پیوند تا حد زیادی بستگی به کیفیت منطقه اهدا کننده موجود دارد.

بازیابی پس از جراحی یک شبه نیست. بازیابی کامل 8 تا 10 ماه طول می کشد.

اگر بخواهیم نگاه مثبتی به پیوند مو داشته باشیم باید بگوییم که موهای پیوند زده شده با موهای خود شما تفاوتی ندارند و نیازی به ترمیم و نگهداری ندارند.   کاشت مو باعث افزایش اعتماد به نفس و بهبود ظاهر شخص می شود.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی  minoo shafie

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments