معرفی 10 محصول ضد پیری برتر دنیا در سال 2017 + فیلم

معرفی 10 محصول ضد پیری برتر دنیا در سال 2017 + فیلم

محصولات ضد پیری

با وجود محصولات بی شمار موجود در بازار، انتخاب یک محصول مناسب ضد پیری دشوار است. ما در این مطلب سعی کرده ایم بهترین محصولات ضد پیری دنیا را به شما معرفی کنیم که بسیار شناخته شده هستند و کارایی شان ثابت شده است. البته پیشنهاد ما این است که جهت انتخاب دقیق تر و بهتر از یک پزشک متخصص پوست کمک بگیرید تا با راهنمایی های او انتخاب بهتری داشته باشید و آنچه که برای پوست شما مناسب تر است را خریداری نمایید.

 

1- کرم شیسدو

کرم شیسدو

با افزایش سن، جاذبه سبب افتادگی و شلی پوست می گردد، اما کرم شیسدو در لیفت صورت بسیار قدرتمند عمل می کند. تحقیقات ده ساله محققان نشان می دهد در عمیق ترین لایه های پوست یک فرد بالغ، کیسه هایی وجود دارد که در اثر ضعیف شدن و از دست دادن حجم، سست و پژمرده می شوند. با استفاده از کرم روز و شب شیسدو که دارای فرمولی فوق العاده در مقابله با افتادگی خط فک و بازسازی حجم صورت دارد، می توانید مجددا به صورت تان بُعد بدهید و آن را جوان سازید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

2- سرم آبی شانل

بلو سرم شانل

شانل برای افرادی که از نژاد آسیایی هستند، سرمی را عرضه کرده که حاوی مواد تشکیل دهنده مراقبت از پوست است که از مناطق آبی جهان الهام گرفته است. این سرم در جوانسازی پوست بسیار شگرف عمل می کند و مناسب آقایان نیز می باشد.

 

3- اسپری مرطوب کننده گارنیر

اسپری مرطوب کننده گارنیر

با ظهور لایه بردار ها، اسکراب ها و براش های پاک کننده قدرتمند، شاید استفاده از این اسپری به مراتب ساده تر باشد. اسپری مرطوب کننده گارنیر دارای سه عملکرد همزمان است. مرطوب کننده است که سبب پری و سلامت پوست می گردد. دارای آنتی اکسیدان است و حاوی مواد تشکیل دهنده ای است که سبب مجهز شدن پوست به حالت تدافعی در مقابل آسیب های محیطی می گردد.

 

4- لوسیون خاویار پرری

لوسیون خاویار پرری

شاید ولخرجی به نظر برسد، اما آب خاویار در فهرست مواد تشکیل دهنده، مقام اول را دارد. پس بهتر است کمی دست و دلباز تر باشید و این لوسیون را تهیه کنید. شاید باورش سخت باشد اما نرمی و آبرسانی این لوسیون فوق العاده است، چرا که به عنوان یک تقویت کننده برای شادابی، جوانسازی و پاکسازی پوست طراحی شده است.

 

5- سرم ضد چروک لیفت اکتیو ویشی

سرم ضد چروک لیفت اکتیو ویشی

این سرم، چروک ها را از بین برده و بافت پوست را بهبود می بخشد. سرم ویشی، این قدرت و توانایی خود را مرهون رامنوز (یکی از قند های گیاهی از مشتقات درخت توس نقره ای) و اسید هیالورونیک است که برای فعال کردن ژن های مربوط به جوانسازی و سفت کننده پوست به عمق لایه های پوستی نفوذ می کند.

 

6- سرم بازسازی و ضد چروک آوینو

سرم بازسازی و ضد چروک آوینو

شاید یافتن یک سرم خوب در دراگ استور، کار دشواری باشد. بافت ابریشمی و لطیف این محصول، حس فوق العاده ای به پوست تان می بخشد. علاوه بر این، چین و چروک ها را از بین می برد و بافت پوست را بهبود می بخشد. سرم آوینو همه این مزایا را مرهون ترکیبات آنتی اکسیدان قوی موجود در عصاره برگ تمشک خود می باشد.

 

7- کنسانتره اولای

کنسانتره اولای

این کنسانتره کم وزن حاوی گلیکوریپر (Glyco-Repair) است. گلیکوریپر، عنصری است که تولید فاکتور های رشد طبیعی پوست را افزایش می دهد و چهره ای شاداب و جوان به شما می بخشد. این محصول همچنین هیچ گونه عطری ندارد و بسیار مناسب افرادی است که از حساسیت یا آلرژی رنج می برند.

 

8- کرم اسکین سیوتیکالز

کرم اسکین سیوتیکالز

این کرم لوکس به معنای واقعی عوامل منع کننده از رسیدن رطوبت را، به خصوص در بیرونی ترین لایه پوست از بین می برد. بدین ترتیب، رطوبت به پوست نفوذ کرده و سبب بهبود سلامت کلی آن می شود. این فرمولاسیون که حاوی 2% سرامید خالص، 4% کلسترول طبیعی و 2% اسید های چرب است به رنگ و لعاب دادن به پوست صورت تان کمک شایانی می کند.

 

9- سرم نئوستراتا

سرم نئوستراتا

این سرم از مواد فوق العاده ای همچون 10% اسید گلیکولیک تشکیل شده است که به عنوان بهترین لایه بردار تلقی می شود. این سرم، زبری و خشن بودن پوست را از بین می برد و چین و چروک را کاهش می دهد. همچنین لک های تیره پوست را به حد اقل می رساند. این فرمول جدید همچنین حاوی آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین E و عصاره گیاهان آرام بخش می باشد. به خاطر داشته باشید که اسید گلیکولیک می تواند حساسیت در مقابل نور خورشید را افزایش دهد. بنا بر این در زمان استفاده از این سرم، حین خارج شدن از منزل، حتما از کرم ضد آفتاب با SPF 30 به بالا استفاده کنید.

 

10- اسپری مرطوب کننده و آنتی اکسیدان درمالوجیکا

اسپری مرطوب کننده و آنتی اکسیدان درمالوجیکا

این اسپری با استفاده از فرمول پیشرفته و موادی که باعث می شوند رادیکال‌ های منفی‌ روی پوست از بین بروند، به پوست شادابی و طراوت می بخشد. در عین حال با مرطوب کردن پوست صورت توسط این اسپری، چروک‌ های ریزی که در طول روز بر اثر خشکی روی پوست ظاهر می شوند نیز از بین می روند. این اسپری حاوی ترکیباتی همچون عصاره سبوس برنج و نیاسینامید است که عدم تحریک پوست تان را تضمین می کنند.

 

با 5 کرم ضد چروک برتر دنیا در ویدئوی زیر آشنا شوید:

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.beautyandtips.com” ]beauty and tips[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”https://www.youtube.com/” ]youtube[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.chatelaine.com” ]chatelaine[/button]

 

05/07/2017

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
مریم
مریم
2 years ago

سرم شانل میخواهم

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  مریم

سلام دوست عزیز
از مراکز آرایشی، بهداشتی باید تهیه فرمایید.