بهتربهترین ماسک بعد از میکرودرمین ماسک بعد از میکرودرم

بهترین ماسک بعد از میکرودرم چیست ؟ توصیه هایی از متخصص پوست مرکز زیبایی برکه

بهترین ماسک بعد از میکرودرم

بهترین ماسک بعد از میکرودرم چیست ؟ توصیه پزشکان و متخصصان برای اقدامات بعد از میکرودرم ابریژن چیست ؟

همان گونه که احتمالا می دانید ، میکرودرم ابریژن ممکن است عوارض خفیفی از جمله التهاب و قرمزی داشته باشد و به همین دلیل مراقبت هایی بعد از میکرودرم وجود دارد که باید آن ها را رعایت نمود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در ادامه تصمیم داریم به برخی محصولات و کرم هایی که برای کاهش این عوارض مناسب هستند ، بپردازیم.با ما همراه باشید.

بهترین ماسک بعد از میکرودرم
بهترین ماسک بعد از میکرودرم

میکرودرم ابریژن به هیچ وجه یک نوع عملیات تهاجمی نیست اما ممکن است پوست شما پس از انجام آن اندکی حساس شود.اندکی بعد از میکرودرم ابریژن اقداماتی باید انجام دهید که پوست شما بهبود پیدا کرده و ظاهر بهتری داشته باشد.

از انجام کارهایی که موجب التهاب آن می شود خودداری کنید و به دنبال  راه حل هایی که پوستتان را نرم تر می کند باشید و هم چنین در صورتی که به طور کامل بهبود پیدا نکردید ، برای کمک خواستن از متخصص پوست خود تردید نکنید.

بهترین ماسک بعد از میکرودرم ابریژن استفاده از ژل های خنک کننده ی آلوئه ورا است. چرا که علاوه بر این که پوست را خنک نگه می دارند ، بلکه باعث می شوند که روند بهبود تسریع پیدا کند.

البته ممکن است پزشک شما برخی کرم ها و ماسک ها نیز برای شما توصیه کند که بتوانید از آن ها استفاده کنید.به خاطر داشته باشید که از مصرف سرخودانه هر گونه محصولی خودداری کنید چرا که علاوه بر این که موجب التهاب و عوارض پوستی ممکن است شوند ، بلکه تاثیر میکرودرم ابریژن را نیز از بین خواهند برد.

مرکز زیبایی برکه مفتخر است که کلیه خدمات جوانسازی پوست (میکرودرم- هیدرودرم- میکرونیدلینگ و هایفو) را برای شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

کرم ترمیم کننده بعد از میکرودرم

از یک مرطوب کننده استفاده کنید : مطمئن شوید که بلافاصله بعد از درمان ، صورت خود را بشویید. این کار هرگونه کریستالی که روی صورتتان باقی مانده باشد را می زداید.بشویید و سپس خشک کنید.مطمئن شوید که پوست را در طول روز مرطوب نگه می دارید.

از یک مرطوب کننده قوی به مدت 4 الی 6 روز برای پوسستان استفاده کنید تا از بروز لایه برداری شدید خودداری کرده باشید.

عوارض بعد از میکرودرم ابریژن

از قرار گیری مستقیم در معرض خورشید خودداری کنید : هر سه ساعت از ضدآفتاب روی پوست خود استفاده کنید تا مطمئن شوید که پوسستان بهبود پیدا کرده است.هم چنین وقتی که از منزل خارج می شوید از یک کلاه و عینک آفتابی استفاده کنید.از یک ضدآفتاب با SPF بالای 30 درصد استفاده کنید تا هر چه بیشتر از پوست خود در برابر آفتاب مراقبت کنید.

  • به دنبال یک ضدآفتاب با 5 الی 10 درصد زینک یا تیتانیوم یا 3% مکسوریل باشید
  • برای اخذ دستورالعمل های بیشتر درباره کرم های ضدآفتاب از پزشک متخصص خود سوال کنید
  • مراقبت از پوست خود را حتی پس از بهبود نیز ادامه دهید. همیشه از مرطوب کننده های حاوی SPF استفاده کنید.
  • وقتی که در معرض آفتابید ، به استفاده از ضدآفتاب، کلاه و هم چنین عینک آفتابی ادامه دهید
  • در ابتدا ضدآفتاب را روی پوست خود امتحان کنید تا نسبت به آن حساس نباشید.

شستشو بعد از میکرودرم

شستشو بعد از میکرودرم نیز یکی از سوالاتی است که به طور مکرر از ما می پرسند. بهتر است بلافاصله بعد از جلسه درمانی خود پوستتان را بشویید تا هر گونه غبار کریستالی که باقی مانده باشد را برطرف کنید.

از طرف دیگر بهترین نوع شستشوی پوستتان بعد از میکرودرم این است که به آهستگی و با خنک آن را بشویید چرا که ممکن است منافذ پوست شما باز باشند و شما را دچار التهاب کنند.

 

بهترین ماسک بعد از میکرودرم
بهترین ماسک بعد از میکرودرم

 

نرم کننده ی SPF دار خود را به طور مرتب استفاده کنید : حداقل از آن در صبح و شب استفاده کنید.پیش از این که ناحیه تحت درمان را با مواد آرایشی بپوشانید ، بهتر است از مرطوب کننده ها استفاده کنید تا بتواند آرایش شما را جذب کند.

اگر مطمئن نیستید که بعد از جلسه ی درمانی خود کدام مرطوب کننده برای پوست شما مناسب نیست با متخصص پوست خود مشورت کنید.

به مقدار فراوان آب بنوشید. مثل استفاده از مرطوب کننده ها ، آب نوشیدن فراوان نیز بدن شما را پرآب و سالم نگه می دارد

جوش زدن بعد از میکرودرم

جوش زدن بعد از میکرودرم ممکن است در موارد نادری رخ دهد و برای پیشگیری از بروز آن نکات زیر را به خاطر داشته باشید :

از مصرف عملیات آرایشی و بهداشتی  که ممکن است پوست شما را دچار التهاب کند خودداری کنید : از وکس کردن ناحیه تحت درمان حداقل به مدت 1 هفته خودداری کنید.مواد آرایشی و محصولاتی که استفاده می کنید را به دقت بررسی کرده وببینید که ایا حاوی موادی همچون : رتینا ،اسید گلیکولیک،مواد معطر، و الکل درصد بالا هستند یا خیر.

به مدت حداقل دو روز پس از انجام این عملیات از هر گونه محصول آرایشی و بهداشتی که حاوی مواد بالاست خودداری کنید.چرا که همین مواد ممکن است موجب جوش زدن شما شود و التهابات پوستی را به همراه داشته باشد.

  • از مصرف هرگونه مواد شیمیایی شدید به مدت یک هفته اجتناب کنید (مثل رنگ مو). هم چنین نباید از مواد آرایشی به مدت 2 الی 3 روز روی پوست صورتتان استفاده کنید.آرایش چشم و لب مشکلی ندارد اما از پودرها و پنکک های پوست استفاده نکنید.
  • حداقل به مدت 1هفته حمام آفتاب نگیرید

زخم بعد از میکرودرم

به پوست درمان شده خود دست نزنید .دست های خود را از پوست حساس و درمان شده خود دور نگه دارید تا به وسیله ی چربی ها و باکتری هایی که روی پوست دستتان جا خوش کرده اند بیش از این دچار التهاب و زخم نشوند

پیش از این که کرم مرطوب کننده یا ضدآفتاب را روی پوست خود بزنید، برای این که این چربی ها و باکتری ها را کاهش دهید ،دست های خود را به خوبی بشویید.هم چنین از خاراندن و دستکاری کردن پوست خود اجتناب کنید . چرا که همین مسئله ممکن است در نهایت منجر به زخم بعد از میکرودرم شود.

اگر هیچ یک از کارهای زیر را انجام نداده اید اما باز هم دچا زخم و التهاب شده اید ، به علت حساسیت بیش از حد پوست شماست. مرکز زیبایی برکه برای آن هم توصیه ای دارد :

 

بهترین ماسک بعد از میکرودرم
بهترین ماسک بعد از میکرودرم

از متخصص پوست خود بخواهید که برای درد و زخم های شما یک کرم ضد التهاب و مسکن تجویز کند : فقط وقتی از این داروها استفاده کنید که پزشک شما با آنها مشکلی نداشته باشد.داروها را دقیقا بر اساس دوز تعیین شده مصرف کنید تا منجر به قرمزی و جوش های ریز کوچک و هم چنین التهاب بیشتر نشوند.

پیش از این که کرم ضدالتهاب را به پوست خود بزنید ، صورتتان را با آب و یک پاک کننده ملایم بشویید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید 

مرکز زیبایی برکه

2.5 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments