لیزر موهای زائد کجا خوبه

برای لیزر موهای زائد کجا خوبه؟ | مرکز لیزر برکه

برای لیزر موهای زائد کجا خوبه؟

لیزر موهای زائد کجا خوبه؟ متداول ترین سوالی است که فرد وقتی تصمیم به انجام درمان لیزر موهای زائد می گیرد از خود می پرسد. امروزه درمان لیزر موهای زائد یکی از محبوب ترین درمان های زیبایی است که طرفداران آن روز به روز در حال افزایشند.

لیزر موهای زائد کجا خوبه
لیزر موهای زائد کجا خوبه

با انجام درمان لیزر برای رفع دائمی موهای زائد، دیگر از شر روش های دردسر ساز سنتی برداشتن موهای زائد خلاص می شوید. دیگر نیاز نیست وقت خود را صرف اصلاح یا تیغ زدن زیر بغل یا پاهای خود کنید، دیگر لازم نیست پول و وقت خود را هر چند وقت یکبار صرف اپیلاسیون کنید. دیگر لازم نیست درد این روش های سنتی را بر خود تحمیل کنید. تازه بعد از چند وقت هم ببینید وقتی انتظارش را نداشته اید برخی موهای زیر بغلتان کمی رشد کرده که در موقعیت نامناسبی باعث خجالتتان می شود. (لیزر موهای زائد کجا خوبه)

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

با درمان لیزر موهای زائد، پس از صرف کمی وقت و صبوری، می توانید از نعمت کاهش دائمی رشد موهای زائد خود بهره مند شوید. پس از لیزر دیگر احتیاجی نیست نگران باشید و بخشی از حواستان را جمع آن کنید که ” خب حالا کی موهای زائد بدنم را بردارم!”. امروزه تکنولوژی به واسطه ی لیزر به کمک شما آمده.

دستگاه ها و روش های گوناگونی برای لیزر موهای زائد وجود دارد. شما می توانید از دستگاه خانگی لیزر برای این منظور استفاده کنید یا به مراکز درمانی مراجعه نمایید. اما هیچکدام از پزشکان و متخصصان این زمینه ی درمانی، استفاده از دستگاه خانگی آن را توصیه نمی کنند. (لیزر موهای زائد کجا خوبه)

لیزر موهای زائد یک فرآیند درمانی حساس است که به دقت و مهارت بالایی احتیاج دارد. چراکه در صورت اجرا یا انجام نامناسب آن می توانید صدمات جدی به پوست خود وارد کنید. به همین منظور بهترین روش برای لیزر موهای زائد، مراجعه به مراکز درمانی معتبر است.

اما از کجا می توان فهمید یک مرکز درمانی واقعا معتبر است؟ به واقع برای لیزر موهای زائد کجا خوبه؟

لیزر موهای زائد کجا خوبه
لیزر موهای زائد کجا خوبه

فاکتور های متعددی برای شناخت یک مرکز درمانی با کیفیت وجود دارند. از جمله و ابتدایی ترین آنها انتخاب مرکزی است که در دسترس باشد. جاییکه بتوانید به راحتی به آن برسید، چراکه فرآیند کامل لیزر موهای زائد نیازمند جلسات متعدد درمانی است و همین امر باعث می شود دسترسی آسان به مرکز از پارامتر های مهم یک مرکز درمانی خوب باشد.

یکی از مهمترین فاکتور های تشخیص یک مرکز لیزر خوب، دستگاه لیزری است که از آن استفاده می کند. امروزه دستگاه های لیزر متفاوتی وجود دارند که همه ی آنها کیفیت درمانی لازم را ندارند. یا قدیمی اند یا از مارک های متفرقه هستند. تازه برخی از مراکز هم هستند که درمان هایی مانند آی پی ال یا الکترولیز(که منسوخ شده اند) را به عنوان لیزر به بیمار جا می زنند. بنابراین حتما دقت کنید که دستگاه آن مرکز از چه نوعی است.

برخی از دستگاه ها هم هستند که با کیفیتند اما روی همه نوع رنگ پوستی جواب نمی دهند. دستگاه لیزر الکساندرایت، در حال حاضر بهترین دستگاه موجود در دنیا است که علاوه بر آنکه روی همه ی رنگ های پوست عملکرد خوبی دارد، به دلیل مجهز بودن به سیستم خنک کننده کمترین درد را نیز برای فرد به همراه خواهد داشت. (لیزر موهای زائد کجا خوبه)

در کنار دستگاه لیزر، توجه داشته باشید که مرکز و پزشکی که برای لیزر انتخاب می کنید، برایتان قابل اعتماد باشند. احساس راحتی کردن با درمانگر و نسبت به مرکز درمانی اهمیت فوق العاده ای در درمان شما دارد. اگر با درمانگرتان احساس راحتی نکنید، هیچگاه نمی توانید از شر نگرانی در طول و پیش از درمان خلاص شوید. همین امر ممکن است باعث شود درمان را نیمه کاره رها کنید.

سعی کنید مرکزی را انتخاب کنید که محیطش برای شما آرامش بخش است تا برای رفتن مجدد به آنجا رغبت داشته باشید.

و در کنار همه ی این موارد، قطعا به قیمتی که مرکز به شما ارائه می دهد توجه داشته باشید. متاسفانه در زمینه لیزر موهای زائد، عموم مراکز یا قیمت خیلی بالایی را پیشنهاد می دهند، یا برای جلب مشتری قیمت پایینی دارند. هیچکدام از اینها قابل اعتماد نیستند. چنانچه مرکزی قیمتی غیر طبیعی به شما ارائه داد به کیفیت کارش شک کنید. لیزر بد به جای بهبود، باعث بیماری های پوستی می شود. (لیزر موهای زائد کجا خوبه)

بنابراین سعی کنید مرکزی را برگزینید که در کنار خدماتش، و متناسب با وعده هایش قیمت های معقولی را برای لیزر موهای زائد پیشنهاد می دهد.

لیزر موهای زائد کجا خوبه
لیزر موهای زائد کجا خوبه

اگر بخواهیم به عنوان نمونه به یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد در تهران اشاره کنیم، می توانیم از مرکز لیزر و زیبایی برکه نام ببریم. برکه با دسترسی آسان از طریق خطوط مترو و تاکسی، واقع در منطقه ی خیابان شریعتی، تلاش کرده تا محیطی آرام و دلپذیر برای مراجعین محترم ایجاد کند. جلسات مشاوره ی رایگان پیش از لیزر مرکز برکه جزو خدماتی است که معدود مراکزی آن را برای مراجعینشان انجام می دهند. مرکز لیزر برکه به جدیدترین مدل دستگاه لیزر الکساندرایت مجهز بوده و از این نظر خدمات تضمینی به بیمارانش ارائه می دهد. و در کنار همه ی این ویژگی ها، تخفیف های استثنایی کنونی این مرکز، برکه را به یکی از مناسبترین مراکز باکیفیت در سطح تهران تبدیل کرده است.

شما هم اکنون می توانید برای آشنایی با مرکز لیزر برکه و آگاهی از لیست تعرفه ها و خدمات آن، اینجا را کلیک کنید و برای تعیین نوبت مشاوره و درمان با برکه تماس بگیرید.

تجربه لیزر موهای زائد

بیشتر افراد می ترسند که لیزر موهای زائد درد داشته باشد. اما واقعیت این است که این درمان نوید کمترین درد را به بیمار می دهد. کسانی که درمان لیزر موهای زائد را تجربه کرده اند، آن را تجربه ای لذت بخش توصیف کرده اند، با احساسی که به جای درد بیشتر شبیه مور مور است. مانند وقتی که بچه گربه ای نوک انگشتتان را لیس بزند.

کبودی بعد از لیزر موهای زائد

کبودی یکی از عوارض حانبی محتمل درمان لیزر موهای زائد است که البته چندان شایع هم نیست. اما در هر صورت چنانچه بعد از لیزر ناحیه ی تحت درمان دچار کبودی شد اصلا نگران نباشید. عوارض جانبی لیزر سطحی هستند، کبودی بعد از چند روز خود به خود از بین می رود.

درد لیزر موهای لیزر ناحیه تناسلی

مردم معمولا فکر می کنند چون ناحیه تناسلی از نواحی حساس بدن است، لیزر آن هم ممکن است دردناک باشد. در صورتی که اصلا چنین نیست. لیزر ناحیه تناسلی هیچ تفاوتی با لیزر سایر نواحی بدن ندارد. به خصوص سیستم خنک کننده یموجود در دستگاه لیزر الکساندرایت وجود هر گونه درد خفیف ناشی درمان لیزر را به حداقل رسانده است.

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد

برای یافتن بهترین کلینیک لیزر موهای زائد خوب است پارامتر هایی را که در اول مقاله به آنها اشاره کردیم در نظر بگیرید تا در انتخاب بهترین کلینیک موهای زائد موفق باشید. (لیزر موهای زائد کجا خوبه)

 

مترجم و محقق : ندا ناصری

مرکز برکه

بیشتر بدانید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments