کاربرد درمانی گلها

کاربرد گل درمانی

درمان با گل ها به چند طریق انجام می شود: استنشاق رایحه نشاط بخش گل ها، دم کردن آن ها به عنوان چای و دمنوش، ماساژ روغن گل ها به بدن،گل کاری و انرژی و احساسات خوب درونی همراه آن .

اسانس استخراج شده از گل ها اثربسیار زیادی بر حالات ذهنی و عاطفی دارد، استنشاق بخارات گلها می تواند آرامش بخش باشد و به بهبود خلق و خو در فرد کمک کند. یک راه استنشاق عطر گل ها اسپری چند قطره از آن روی بالش  و هنگام خواب می باشد، یک راه دیگر استفاده از روغن گل ها در شمع سازی می باشد که هنگامی که شمع روشن است بو نیزدر هوا پخش می شود. حتی می توان روغن گلها را به همراه آب داغ در وان ریخت و یا روی بدن ماساژ داد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

گلهای چای

اسطخودوس، آویشن و زوفا گلهایی هستند که به منظور تسکین علائم سرماخوردگی درچای مورد استفاده می گیرند، گل بابونه به منظور غلبه بر بی خوابی مورد استفاده قرار می گیرد، صرف نظر از اینها بوی چای حاوی این گل ها آرامش بخش و لذت بخش می باشد.

کاربرد گل درمانی

 

تونیک گل

گیاهان به عنوان مقوی اعصاب نیز عمل می کنند،طراوت بخش بوده و سیستم عصبی را تغذیه می کنند. این نیرو بخش ها شامل آویشن، مریم گلی و افسنطین می باشند.

اسانس گل ها

گل ها به شکل طبیعی ان چیزی نیستند که مستقیماً روی ارگانهایی نظیر قلب و ریه و کبد تأثیر بگذارند، کاری قرص ها و مواد مخدر انجام می دهند.اما می توان گفت که تأثیر اسانس گل ها چیزی مساوی با تأثیر موسیقی برد جسم و تن می باشد.

گل درمانی

درمانگران و متخصصان آروماتراپی استشمام  اسانس گل سرخ و بخور گل‌های خشک شده آن را در تنظیم دوره‌های قاعدگی خانم‌ها بسیار موثر می‌دانند بعلاوه اسانس گل سرخ تاثیر بسیار زیادی در درمان اختلالات ناشی از دوران بارداري در زنان دارد.

منبع:

healthwantcare

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments