بهترینها برای رابطه جنسی بهتر

بهترینها برای رابطه جنسی بهتر

روغن جوانه گندم غنی از ویتامین E  و دیگر مواد با ارزش می باشد، این روغن هم برای مردان مناسب است هم برای زنان،مواردی مشاهده شده که این روغن  در تخمک گذاری بانوان و افزایش تعداد اسپرم در مردان مبتلا به نازائی نقش داشته است.

حتی قبل از اینکه علم اثرات مفید آن را به اثبات برساند کشاورزان از دانه آسیاب شده گندم تازه به اسب های نر برای افزایش باروری می داده اند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پزشکان حتی ویتامین E مشتق شده از روغن جوانه گندم، را  در مورد بیماران سقط جنین، وضع حمل زود رس و یا ناباروری تجویز می کنند.

اگر از دست دادن یک جنین قبل از ماه ششم بارداری، یا در مورد تولد نوزاد نارس که صحبت کنید ، پزشکان حتماً به نقش ویتامین E و اثرات مفید آن بر سلامت دستگاه تناسل و همچنین بیمارانی که خون از دست داده و دچار درد شدید می باشند اشاره خواهد کرد، روغن جوانه گندم  و خود جوانه گندم حاوی B کمپلکس نیز می باشد.

 

بهترینها برای رابطه جنسی بهتر

تفاوت بین ویتامین E طبیعی و ویتامین E جوانه گندم

تفاوت ویتامین E استخراج شده از جوانه گندم این است که علاوه بر ویتامین E حاوی مواد مغذی بسیار دیگر و پروتئین های طبیعی، مواد معدنی و ب کمپلکس می باشد.

توت فرنگی

توت فرنگی به گردش بهتر خون و عملکرد جنسی بهتر مردان و زنان کمک می کند، بعلاوه حاوی آنتی اکسیدان بسیاری می باشد که برای سلامت قلب و عورق مفید می باشد.

توت فرنگی حاوی اسپرم ویتامین C بالایی می باشد که با افزایش تعداد اسپرمهای مردانه در ارتباط است. سعی کنید انواع توت ها را با شکلات سیاه میل کنید چرا که حاوی methylxanthines  می باشد و لیبیدو را فعال می کند.

سیب زمینی شیرین

سیب زمینی شیرین غنی از پتاسیم می باشد که به مبارزه با فشار خون کمک می کند  و با خطر ابتلا به اختلال نعوظ مرتبت می باشد. بعلاوه غنی از بتاکاروتن می باشد که تصور بر این است که بر بهبود ناباروری موثر می باشد.

تخم کنجد

تصور بر این است که زینک در سلامت جنسی نقش دارد( زیرا به ترشح تستوسترون و اسپرم کمک می کند) اما اولین و بهترین منبع آن صدف می باشد. اما آیا شما می توانید صدف بخورید؟ یکی دیگر از منابع غنی از زینک روغن کنج می باشد. البته غلات کامل صبحانه نیز دارای روی می باشند.

منبع:

healthwantcare

healthyliving.msn

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments