چگونه موهای زائد پاها را از بین ببریم ؟

آمادگی برای لیزر1

معمولا خانمها نمیتوانند با موهای بلند پاهای خود کنار بیایند و زمان زیادی را صرف رفع این موها میکنند و روش های متفاوتی را امتحان میکنند تا بتوانند انواع لباس هایی را که میخواهند بپوشند .

ولی متاسفانه طول پاها بلند میباشد و زمانی زیادی صرف میشود که بتوان موهای ان ها را از بین برد .خوش بختانه روش های دائمی و موقت متعددی بدین منظور وجود دارد که در این پست به انها میپردازیم .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

روش های موقت رفع موهای زائد پاها مانند تراشیدن و یا اپیلاسیون و یا استفاده از اپیلیدی ها تقریبا ارزان و مناسب میباشند ولی مشکل اصلی انها این است که پس از مدتی دوباره موها رشد میکنند .

بیشتر خانمها میدانند که چگونه با ژیلت موهای زائد را بتراشند ولی اپیلاسیون به نظر بهتر میرسد ولی هزینه ان به مراتب  بیشتر است و دقیقا به همین دلیل است که خانمها ترجیح یدهند در خانه به اپیلاسیون بپردازند تا سالنهای زیبایی .

موم گیاهی و وکس کردن

البته تعدادی از خانمها هم ترجیح میدهند که در سالنهای زیبایی اپیلاسیون کنند که به دلیل کثیف کاری ان و البته درد زجر اورش است که ممکن است در سالن کمتر باشد .برای انجام این روش ها نیاز به مهارت میباشد .

خب دیگر روش های موجود برای این کار استفاده از اپیلیدی ها میباشد .اپیلیدی یک ابزار برقی است و تیغه هایی که دارند که با ان موها را از ریشه میکنند  .این روش هم بسیار دردناک است ولی کاربران ان ادعا میکنند که با مرور زمان این درد کمتر میشودو حتی در انواع جدید اپیلیدی ها روش هایی برای کاهش این درد ایجاد شده است .

اپیلیدی 2

خانمها همیشه به این موضوع اهمیت میدهند و دقیقا به همین دلیل است که ایده ی رفع دائمی موهای زائد پاها برای انها بسیار جذاب است .

فقط دو روش منطقی برای رفع موهای زائد پاها وجود دارد :لیزر و اشعه با پالس قوی .روش دیگری هم به نام الکترولیز وجود دارد که بروی تک تک موها تمرکز میکند و به همین دلیل بسیار وقت گیر است و برای پاها استفاده نمیشود .

شاید از خود بپرسید بهترین روش رفع موای زائد برای پاها چیست ؟ما به شما لیزر را پیشنهاد میکنیم زیرا این فناوری در حال پیشرفت است و هر روزستگاههای  بسیار جدید تری به بازار ارائه میشوند .

میتوان دستگاههای لیزر کوچک را برای مصارف خانگی خریداری نمود ولی نمونه های پیشرفته تر در کلینیک ها وجود دارند که نتایج بهتری را بوجود می اورند .

در هر صورت گزینش روش مناسب بستگی به شما دارد و مقدار هزینه ای که میخواهید صرف کنید .

[divider]

نگارنده :فرحناز ال احمد 

 

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه لیزر موهای زائد

درمان تغییر رنگ ناشی از لیزر موی زائد

با دستگاه پیشرفته دایود با تکنولوژی سوپرانوی آمریکا نسل جدید

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 92 درصد اینجا کلیک کنید

1 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments