پنج کاربرد جالب فرکشنال آر اف

 

کاربردهای جالب آر اف

پنج کاربرد جالب فرکشنال آر اف

مهمترین کاربرد فرکشنال آر اف سفت کردن پوست (Skin Tightening) و درمان شلی پوست  (Skin Laxity) است.  در واقع  آر اف با این عملکرد موجب جوانسازی می گردد. به دلیل ایجاد صدمات میکرونی در لایه زیرین پوست و تحریک کلاژن سازی، بسیاری از اشکلات پوستی نظیر اسکار آکنه، لکه های پوست ، منافذ باز، خطوط ریز و چین و چروک را نیز برطرف می سازد. اما در این میان کاربرد های جالبی نیز از این تکنولوژی دیده و تآیید شده که کمتر مورد توجه استفاده کنندگان آن می باشد. در این مقاله به بررسی و بیان این کاربردها می پردازیم :

 

درمان افتادگی پلک

بالا بردن ابروها و درمان افتادگی پلک

 

بی خطر بودن آراف فرکشنال این امکان را فراهم می کند تا در اطراف چشم نیز بتوان از آن استفاده نمود. لیفتینگ پوست در این ناحیه پس از سه جلسه موجب بالا رفتن ابروها و کاهش افتادگی پلک می گردد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

کاهش غبغب با ار اف قبل و بعد

سفت کردن پوست گردن و غبغب

 

یکی از کاربردهای مهم میکرونیدل آر اف سفت کردن غبغب و ناحیه فک میباشد. این اثر بخصوص در خانمها بسیار چشمگیر است به طوری که بعد از یک یا دو جلسه واضحاً از سفت شدن غبغب و ناحیه فک ابراز رضایت دارند. ارزش این کار وقتی مشخص میشود که این اثر را با لیزر لیپولیزر مقایسه نماییم. با توجه با اینکه لیزر لیپولیز عمل تهاجمی است و احتمال عوارض نیز وجود دارد، آراف به عنوان یک روش کاملاً غیر تهاجمی و بدون عارضه روش بسیار مناسبی است.

 

درمان تعریق زیاد

درمان تعریق بیش از حد

 

یکی از جالب ترین کاربردهای آر اف درمان تعریق بیش از حد در ناحیه زیر بغل است. در بررسیهای انجام شده این اثر طولانی مدت است ولی براساس مکانیسم اثر شاید دایمی هم باشد.برای افرادی که از بوی بد عرق هم شکایت دارند این درمان مفید است.

female-hair-loss-before-after-gallery

درمان ریزش مو

 

یکی از کاربردهای شگفت انگیز میکرونیدلینگ آر اف فرکشنال، کاهش ریزش مو و کمک به رویش موها می باشد تا جایی که به عنوان یکی از روشهای اختصاصی درمان کچلی و کم مویی استفاده می گردد. یکی از اثرات مهم میکرونیدل ار اف در کنترل ترشح سبوم بیش از حد پوست می باشد. سبوم دارای میزان زیادی تستوسترون و DHT است که می‌توانند وارد پوست شوند، بر فولیکول مو تأثیر بد گذاشته و موجب ریزش مو شوند.ضمناٌ تحریک پوست با سوزن نیز باعث رویش مجدد موها می گردد.

 

درمان ترکهای پوستی

درمان ترکهای پوستی

 

این تکنولوژی در درمان ترکهای پوستی(striae ) نیز اثر فوق العاده ای دارد به طوری که شاید بتوان گفت  یکی از بهترین روش درمان استریا آراف است. البته این اثر نسبی است زیرا همچنان درمان قطعی برای آن وجود ندارد ولی وضوح آنها کمتر می شود.

مرکز تحقیقات کلینیک پوست،لیزر و تناسب اندام آلومینا

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه جوانسازی صورت و بدن

جوانسازی با روش میکرونیدلینگ و رادیوفرکوئنسی

با نسل جدید دستگاه اسکارلت و تکنولوژی میکرونیدلینگ آر اف فرکشنال

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 55 درصد اینجا کلیک کنید

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments