پاسخ کارشناسان ما به سوالات شما عزیزان درباره سوزن های تزریق و غلطک های سوزنی ( Dermaroller)

سوزن های تزریق و غلطک های سوزنی ( Dermaroller)

درما لورینگ روش درمانی بسیار سهل الوصول، کم هزینه اما موثری است که برای درمان مشکلات پوستی، مانند جای جوش، چین و چروک عمیق صورت، شلی پوست و کشش پوست بر اثر بارداری یا چاقی مورد استفاده قرار می گیرد. افرادی که بدین روش درمانی تن در دادند، تغییرات چشمگیری را در سلامت و کیفیت پوست خود مشاهده کردند.

اگر شما قصد خرید یکی از دستگاه های Derma roller ( سوزن های تزریق و غلطک های سوزنی ) را دارید، ممکن است که سوالات و نگرانی هایی درباره این دستگاه داشته باشید. در قسمت ذیل به ده سوال متداول درباره این دستگاه پاسخ داده شده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  1. آیا دستگاه Derma roller ( سوزن های تزریق و غلطک های سوزنی ) در رفع سلولیت و جای کشش پوست بر اثر بارداری و یا چاقی موثر است؟

در اصل از Derma roller ( سوزن های تزریق و غلطک های سوزنی ) برای مشکلات پوستی استفاده می شده است، اما کلینیک های زیبایی آن را برای دیگر نواحی بدن نیز مورد امتحان و بررسی قرار دارند. به گفته کارشناسان و متخصصان پوست، درما لورینگ برای رفع چین و چروک و کشش پوست بر اثر بارداری و چاقی بسیار موثر است. این مشکل پوستی به علت کمبود کلاژن بدن و شلی پوست بوجود می آید.  این سوزن های تزریق و غلطک های سوزنی  باعث افزايش قدرت ترميمي پوست، تحريک کلاژنسازي و افزايش پروليفراسيون اپيدرم مي شوند. آیا این روش برای رفع سلولیت هم مناسب است؟ تاکنون تحقیقاتی در این زمینه صورت نگرفته است و تنها برای رفع چین و چروک صورت و جای زخم کاربرد داشته است. درمالورینگ موجب بهتر شدن ظاهر پوست میشود، اما نباید انتظار معجزه داشته باشید.

  1. آیا دستگاه دستگاه Derma roller ( سوزن های تزریق و غلطک های سوزنی ) به تایید سازمان غذا و دارو رسیده است؟

سازمان غذا و دارو به نوبه خود دستگاه های آرایشی و زیبایی را در سه دسته طبقه بندی کرده است و تنها دسته سوم هستند که به تایید سازمان غذا و دارو نیاز دارند. این دستگاه نیز به گروه اول تعلق دارد و نیازی به تاییده سازمان ندارد، اما به تایید سازمان غذا و دارو اروپا رسیده است.

  1. پس از اتمام درمان باید از چه نوع کرم  آرایشی بهداشتی استفاده کرد؟

بسیاری از کلینیک های زیبایی به بیماران توصیه می کنند که از ویتامین سی یا سروم کلاژن ساز پس از اتمام درمان استفاده کنند، چون اثر درمان را افزایش می دهد یا حتی می توانید از کرم های آنتی باکتریال برای جلوگیری از عفونت و کاهش دوره نقاهت استفاده کنید.

  1. آیا استفاده از دستگاه Derma roller ( سوزن های تزریق و غلطک های سوزنی ) با درد همراه است؟
تاثیر دستگاه های Derma roller ( سوزن های تزریق و غلطک های سوزنی )
تاثیر دستگاه های Derma roller ( سوزن های تزریق و غلطک های سوزنی )

در حالت کلی، روش درمانی درما لورینگ با درد همراه نیست، اما در شرایطی بیماران احساس خارش و سوزش پوست داشتند که البته این مورد می تواند ناشی از فشار و استفاده بیش از حد دستگاه بر روی  پوست باشد. همواره سعی کنید که فشار کمی به پوست وارد کنید.

  1. آیا استفاده از دستگاه Derma roller ( سوزن های تزریق و غلطک های سوزنی ) باعث خونریزی و خون مردگی پوست می شود؟

اگرچه خونریزی بسیار ناچیزی در طول درمان ایجاد شود که این مورد هم بسیار طبیعی است، چون درمانگر سوزن وارد پوست می کند که البته این مورد می تواند ناشی از فشار و استفاده بیش از حد دستگاه بر روی  پوست باشد. همواره سعی کنید که فشار کمی به پوست وارد کنید.

  1. هر چند وقت یکبار باید از دستگاه Derma roller ( سوزن های تزریق و غلطک های سوزنی ) استفاده کرد؟

از آنجایی که درمالورینگ با سوزن های بسیار ظریف عایق طلا اندود به طول 0.25 صورت می گیرد، بهتر است که پس از هر جلسه درمان تا جلسه درمانی دیگر فاصله باشد که پوست حساسیت پیدا نکند. اما اگر از سوزن به طول 0.75 یا بیشتر استفاده می کنید، حداقل 4 یا 6 هفته تا جلسه بعدی فاصله اندازید.

  1. چه زمانی باید استفاده از دستگاه Derma roller ( سوزن های تزریق و غلطک های سوزنی ) را کنار گذاشت؟

 دستگاه های Derma roller ( سوزن های تزریق و غلطک های سوزنی )

کاربرد دستگاه Derma roller ( سوزن های تزریق و غلطک های سوزنی ) حداقل باید از 12 تا 15 جلسه به صورتی دستی ادامه پیدا کند. اما اگر دستگاه به طور اتفاقی از دست شما به زمین افتاد یا سوزن ها آسیب دیدند، سریعا دستگاه را دور اندازید.  بهداشتی نیست که از یک دستگاه نباید برای همه بیماران استفاده کرد.

  1. اندازه سوزن ها باید به چه صورت باشد؟

اگر شما قصد دارید تنها جذب محصولات آرایشی که برای پوست استفاده می کنید یا جذب مواد معدنی و پروتئینی پوست را افزایش دهید، از سوزن های ظریف عایق طلا اندود شده به طول 0.25 میلی متر تا 0.5 میلی متر استفاده کنید. اگر هم برای رفع جای زخم یا چین و چروک از آن استفاده می کنید، طول سوزن باید 0.75 یا یک میلی متر باشد. از کاربرد سوزن های به طول 1.5 میلی متر با بیشتر بپرهیزید. از این سوزن ها برای رفع سلولیت بر روی بدن استفاده می شود.

تاثیر دستگاه های Derma roller ( سوزن های تزریق و غلطک های سوزنی ) در جوانسازی پوست
تاثیر دستگاه های Derma roller ( سوزن های تزریق و غلطک های سوزنی ) در جوانسازی پوست
  1. چگونه دستگاه Derma roller ( سوزن های تزریق و غلطک های سوزنی ) ضدعفونی کنیم؟

به منظور استرلیزه کردن دستگاه Derma roller ( سوزن های تزریق و غلطک های سوزنی ) میتوان از الکل ایزوپروپیل یا هیدروژن پروکسید استفاده کرد. استفاده از الکل ایزوپروپیل اکیدا توصیه می شود.

 سوزن های تزریق و غلطک های سوزنی ( Dermaroller)

  1. آیا می توان از دستگاه Derma roller ( سوزن های تزریق و غلطک های سوزنی) برای تحریک پوست سر و افزایش موی سر استفاده کرد؟

مطالعات بسیاری بر روی مفیدیت و تاثیر گذاری درما لورینگ در ارتباط با افزایش رویش مو صورت گرفته است. بر این اساس دستگاه Derma roller ( سوزن های تزریق و غلطک های سوزنی) میتواند موجب تولید بیشتر مواد شیمیایی و هورمون رشد موی سر شود. حتی می تواند به جذب بهتر و موضعی مواد کمک کند.

روش میکرونیدلینگ در درمان ریزش مو و همینطور افزایش رشد موی سر  بسیار موثر خواهد بود اگر همراه با آن از تریکبات دارویی چون روژین و مونوکسیدیل استفاده کرد.

منبع:

http://dermarollerinfo.com

نگارنده: حدیث بختیاری

[divider]

er]

مرکز تحقیقات کلینیک پوست،لیزر و تناسب اندام آلومینا

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه جوانسازی صورت و بدن

جوانسازی با روش میکرونیدلینگ و رادیوفرکوئنسی

با نسل جدید دستگاه اسکارلت و تکنولوژی میکرونیدلینگ آر اف فرکشنال

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 55 درصد اینجا کلیک کنید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments