نکاتی درباره بهترین روش های مراقبت از پوست

سلامت پوست و انتخاب صحیح محصولات آرایشی و بهداشتی
سلامت پوست و انتخاب صحیح محصولات آرایشی و بهداشتی

6 محصول آرایشی و زیبایی که در استفاده از آنها باید جانب احتیاط را رعایت کرد:

اگر شما تصور می کنید که  تمامی محصولات پاک کننده ، کرم های مرطوب کننده و آرایشی و زیبایی کاملا بی خطر بوده و آسیبی  به محیط زیست یا بدن وارد نمی کنند، چون به راحتی در سوپرمارکتها و داروخانه ها تحت مجوز رسمی به فروش می رسند، کاملا در اشتباه هستید. سازمان غذا و دارو هیچگاه محصولات آرایشی، بهداشتی و زیبایی را که تحت نظارت و بررسی کامل قرار نگرفته اند، به بازار فروش عرضه نمی کند. با این حال سازمان غذا و دارو اروپا از ورود حدود هزار محصول آرایشی و زیبایی به بازار جلوگیری کرده است و سازمان غذا و دارو آمریکا تنها 8 نوع محصول را تحریم کرده است!!!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر شما تصور می کنید که محصولات مراقبت از پوست و آرایشی و زیبایی که برای پوست بدن مورد استفاده قرار می گیرند، جذب بدن نشده و مشکلی را برای بدن ایجاد نمی کنند، لطفا تجدید نظر بفرمایید و درباره آن بیشتر فکر کنید. افراد همواره به شکل های مختلف در معرض محصولات آرایشی هستند: برای مثال، تنفس اسپری های بدن یا پودرهای آرایشی، جذب و در کام کشیدن مواد شیمیایی مورد استفاده در ساخت رژ لب یا ژل های شست و شوی دست و صورت.

مطالعات زیست شناسی نشان می دهد محصولات و مواد آرایشی و بهداشتی مانند نرم ساز های فتالات (انواع موادى كه در ساخت رژ لب به کار می رود )، مواد نگهدارنده پارابن، مواد شیمیایی تریکلوسان، عطر مشک های ترکیبی و مواد تشکیل دهنده کرم های ضد آفتاب از جمله آلوده سازهای محیط زیست و بدن انسان هستند و بسیار جای تعجب دارد که تمامی این محصولات مصرف کنندگان و بازار خاص خود را دارند و به صورت عمده ای به فروش می رسند و هر روز هم تقاضا برای آنها افزایش پیدا می کند.

 

متخصصان پوست اذعان دارند که از دانش کمی در زمینه مواد شیمیایی و ترکیبات تشکیل دهنده محصولات آرایشی و بهداشتی برخوردارند. حتی مشاهده است که برخی برندهای مشهور لاک ناخن که در بیشتر فروشگاه ها و سالن های آرایشی تبلیغ می شوند، حاوی نوعی سم خطرناک شیمیایی هستند و به ذهن هیچکسی خطور نمی کند که لاک ناخن بتواند برای سلامت انسان مضر باشد. حال که کسی به فکر سلامت ما نیست، بیایید خودمان به فکر سلامت جسم و روحمان باشیم.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments