مزایای جوانسازی پوست با لیزر کدامند ؟

جوانسازی با آر اف فرکشنال
جوانسازی پوست

آیا شما هم از ظاهر پوست خود خسته شده‌اید و میخواهید ظاهری زیبا‌تر و جوان تر داشته باشید ؟لیزر بهترین راه حل برای رفع چروک های پوستی و جوانسازی است و در آن با استفاده از پرتوهای لیزر این پروسیجر انجام میگیرد .

از لیزر در این موارد میتوان بهره برد :

جوانسازی پوست با لیزر نوعی پروسیجر غیر جراحی است که با کمترین درد و دوران نقاحت انجام میگیرد .

چرا لیزر را برای جوانسازی پوستمان انتخاب کنیم ؟

دلایل زیادی برای انتخاب لیزر به عنوان بهترین روش جوانسازی پوست وجود دارد .این روش خیلی دقیق است و کمترین آسیب را به بافتهای اطراف وارد میکند .در واقع دقت این روش تا حدی است که میتوان از آن برای جوانسازی کوچک‌ترین نواحی بدن استفاده نمود مانند دور چشم .

بدون توجه به نوع لیزری که برای جوان سازی پوست استفاده می‌شود ،لیزر به نسبت لایه برداری های شیمیایی خیلی بهتر است زیرا امکان بروز پیامدهای جدی در آن خیلی کمتر است و همچنین نتایج حاصل از آن بلند مدت هستند .لایه بردار ها در مقایسه با لیزر باعث می‌شوند تا روزنه های پوستی بزرگ‌تر شوند و احتمال بروز تیرگی پوست را هم افزایش میدهند .

نتایج حاصل از لیزر هم ممکن است در همان لحظه آشکار شوند و پس از چندین ماه تا یک سال بهبود یابند .بهترین نکته در خصوص جوان سازی با لیزر این است که اثرات ناشی از آن بلند مدت بوده و سالها ادامه می‌یابد .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین 

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments